Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten häipyä treffeiltä kohteliaasti??

Vierailija
01.03.2015 |

Eli nettituttu kutsui kotiinsa syömään. Olimme jutelleet parisen viikkoa. Tapasimme ensin kahvilassa, josta sitten piti mennä hänen luokseen. Huomasin heti, ettei mies sytytä ja jo kahvilla totesin,etten välttämättä ehdi syömään. Hän vastasi siihen, että ruoka on jo valmiina. Auts. Menin hänen luokseen ja söimme ja juttelimme, mutta mielestäni olin aika poissaoleva. Yritin kuitenkin olla olematta tyly. Mies tietty yritti lähestyä ja pussata... Totesin siihen, etten vain pysty tekemään mitään sellaista. Hän oli selvästi pettynyt ja saattoi mut pysäkille. Mulla on koko päivän ollut huono omatunto. Puhelimessa jutellessa en voinut tietää, että mies olisi jollain tavalla epäsiisti eikä yhtään mun tyyppinen. Hänen kuvansakin olivat netissä vähän sumeita. Tunnen vain itseni niin paskaksi ihmiseksi. Oikeasti, miten tuollaisesta tilanteesta voi poistua pahoittamatta toisen mieltä?? Mies laittoi vielä tänään viestiä, että oli pettynyt minuun.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttele, että vatsa meni kuralle jostain syömästäsi. Vietä vielä ennen lähtöä mielellään jonkun aikaa vessassa, josta poistut vatsaasi pidellen ja nolostuneena.

Vierailija
2/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille, että oli mukava tutustua, mutta et halua mitään tämän enempää. Jos ei synkkaa, niin sitten ei. Kannattaa sanoa asiat kohteliaasti, mutta suoraan, ettei jää epäselvyyksiä. Häntä voi harmittaa, mutta ei järkevä ihminen tuollaisesta suutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:05"]

Sanot sille, että oli mukava tutustua, mutta et halua mitään tämän enempää. Jos ei synkkaa, niin sitten ei. Kannattaa sanoa asiat kohteliaasti, mutta suoraan, ettei jää epäselvyyksiä. Häntä voi harmittaa, mutta ei järkevä ihminen tuollaisesta suutu.

Juuri näin. Kohteliaasti, suoraan, ei mitään kiemurteluja ja ehkä-juttuja. Asialinjalla.

[/quote]

Vierailija
4/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä KOSKAAN mene ensitreffeillä nettituttavan houkuttelemana hänen kotiinsa, tai muuallekaan syrjäiseen paikkaan! Tapaa ainoastaan julkisella paikalla. Oot onnekas, että mitään pahaa ei sattunut!

Vierailija
5/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä pysty mitenkään sen nätimmin sanomaan, sanot että sori ettei ollutkaan sun tyyppiä.

Vierailija
6/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kotiin "syömään" kutsuminen tarkoittaa seksiä. Joillekin myös kahvilla käynti tarkoittaa "päiväkahviseuraa". Kannattaa olla varuillaan!

Vierailija
7/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osannut sanoa että et ole mun tyyppiä... en oikeastaan sanonut mitään muuta kuin etten pysty tähän. Olin jotenkin ihan jäässä koko tilanteessa. Ja kyllä, olen tapaillut miehiä aiemminkin:D Mielestäni sen vaan tietää heti, onko kemiaa vai ei. Käy silti miestä sääliksi. Mun osalta taitaa nettideittailu riittää, en kestä turhia treffejä. T. Ap

Vierailija
8/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinäkin pahoittaisit mielesi jos suutelu yrityksesi ei saisi vastakaikua...

Mielestäni tilanne meni ihan hyvin :)

Vierailija
9/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun tyhjäpää, älä IKINÄ mene ekoilla treffeillä jonkun kotiin!! Mut oikeesti, kai sitä voi jo siellä kahvilla sanoa että "sori, et vaan ole mun tyyppiä", muuten mies kuvittelee että sillä on jotain mahiksia.

Miksi muuten naiset säälivät miehiä niin paljon? Eka jatketaan treffejä säälistä, sitten pitää antaa säälistä eikä viitsitä sanoa suoraan että ei kiinnosta "kun kävi sääliksi" vaikka olis kuinka ällöttävä tapaus.

Vierailija
10/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin aina tosi lyhyen tapaamisen, jos en ole nähnyt aikaisemmin livenä. Painotan jo etukäteen, että se on todella lyhyt ja vain muutama sana vaihdetaan nopeasti, ei muuta. Siitä on sitten helppo kumman tahansa lähteä 5 min jälkeen loukkaamatta, koska niin on etukäteen sovittu. Toimii hyvin.

-mies

Vierailija
11/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kerran nettitreffeillä erään miehen kanssa joka meni myöhemmin naimisiin siinä ohjelmassa "kuninkaalliset häät" vai mikälie olikaan. Ei ollut mun tyyppiä yhtään sitten livenä, mutta yritin vetää treffit kunnialla läpi ja kun sitten seuraavaan kutsuun kieltäydyin asiallisesti vedoten, että meillä ei oikein synkkaa niin tää äijä haukku mut maanrakoon. Eli ei voi voittaa teitpä miten tahansa.

Vierailija
12/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä mies! Mun mielestä sulla ei ole MITÄÄN hävettävää. Sillä tyypillä oli selkeesti seksi mielessä, koska yritti pussata sua, vaikka ilmeisesti mitään sellaiseen viittavaa ei tullut esille keskustelussa saatika kehon kielessä. Todella noloa vielä laittaa viestiä jälkeen päin ja kertoa olleensa PETTYNYT siihen seuralaiseen, koska ei vastannut omaan törkeään lähentely-yritykseen. Ja vielä se, että painostaa toisen ihmisen tulemaan luokseen, vaikka tämä on sanonut, ettei ole aikaa... Huoh. Nolo tää mies - et sinä!

Vierailija
13/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, taisin olla aika idiootti kun menin hänen kotiinsa. Ja hyvä lukea mielipiteitä täältä, niin tajuaa itsekin, kuinka tyhmää oma toiminta oli. Kiltteydestä... Minut on kai kasvatettu kiltiksi. Ajattelen muiden tunteita ja koen syyllisyyttä siitä, että jollain on mun takia huono fiilis tai että olen "pilannut jonkun illan". Ap

Vierailija
14/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tapaaminen julkiselle paikalle ... ei ruokaa,ei leffaa, korkeintaan kahvi.

Vierailija
15/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:37"]

Jep, taisin olla aika idiootti kun menin hänen kotiinsa. Ja hyvä lukea mielipiteitä täältä, niin tajuaa itsekin, kuinka tyhmää oma toiminta oli. Kiltteydestä... Minut on kai kasvatettu kiltiksi. Ajattelen muiden tunteita ja koen syyllisyyttä siitä, että jollain on mun takia huono fiilis tai että olen "pilannut jonkun illan". Ap

[/quote] Opettele nyt äkkiä olemaan itsekkäämpi, pilaat muuten elämäsi kun et pysty pitämään puoliasi. AVn juttuja lukiessa tajuaa, miten vahingollista kiltteys voi olla kun naiset ihmettelevät että onko normaalia että mies päättää kaikesta ja käyttää perheen rahat ryyppyretkiin/harrastuksiinsa. Vaimo toimii vaan piikana, jolta voi vaatia seksiä ja kiukutella kun ei saa.

Vierailija
16/16 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu pahalta se, että sinulle jäi tuosta huono omatunto! Tiesit kahvittelun jälkeen, ettei mies ole sinua varten. Hän sai sinut kotiinsa vetoamalla syyllisyydentuntoosi ("ruoka on jo valmiina"=olen nähnyt vaivaa joten sinun velvollisuutesi on tulla). Mies käyttäytyi tökerösti. Et ollut tyhmä vaan enemmänkin liian kiltti ja kohtelias. Jatkossa toimi selkeämmin tuntemuksiesi mukaan ja ei kotikäyntejä alkuvaiheessa. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan