Miks Salkkareissa (uusi ketju)
Salkkareissa sattuu ja tapahtuu. Mikään ei ole mahdotonta. Tukka putkella edetään käänteestä seuraavaan eikä pohdinnoille ole tilaa. Sarja jossa siivoojasta voi tulla sairaalan palkanlaskija tai alkoholistista sairaalan johtaja. Rikoksista, kukaan ei päädy vankilaan! Keskustelua ja spekulaatiota sarjan jaksojen käänteistä.
Kommentit (5297)
Ei voi mitään. Mulla rupee sykkii ja pullisteleen kovaa kun nään ton Miran noissa violetissa housuissa. Laatukintut 😜
Miksei Ismo ole yhtään ällikällä kun sille selviää että Marika on Mikin kanssa kun tietää että Marika on Susun sisko. Miten hemmetissä Ullan jälkeen B rapun juoruämmällä ei ole mitään tota vastaa tai ällisteltävää?
Vierailija kirjoitti:
Miksei Ismo ole yhtään ällikällä kun sille selviää että Marika on Mikin kanssa kun tietää että Marika on Susun sisko. Miten hemmetissä Ullan jälkeen B rapun juoruämmällä ei ole mitään tota vastaa tai ällisteltävää?
Ismo on niin munaton kakarakäytöksinen teini nykyään.
Vierailija kirjoitti:
"– Minulle on tullut Instagramissa viestejä, että miksi teet noin, miksi huijaat Danielaa? Jotkut eivät ehkä erota sarjaa ja oikeaa elämää. Mutta kyllä minä olen sanonut, että se on fiktiivinen hahmo, en ole itse huijaamassa ketään, Taskinen sanoo."
Ihan oikeasti eikä muka joku ymmärrä totuutta? Vai onko nämä kyselijät pieniä lapsia tms.
Risto Autio kertoi aikanaan kun kotikadussa oli aika jolloin Hannes ryyppäsi ja hän oli joskus kaupassa ostamassa pari saunakaljaa niin joku keski-ikäinen mamma oli tullut siihen sanomaan että Hannes lopeta tuo juominen. :D
Ite ajattelin, että tuon Mikin ja Marikan yhteenmuuton ois voinut selittää muullakin, kun seurustelulla. Älkää unohtako Ismon itsekkyyttä. Hän oli juuri saanut pakit Jutalta. Ei pahemmin kiinnosta toisen suhdekuviot.
Eriskummallista, että Ismon vakoilut terapiaistunnoissa ja ylilyönnit ovat lähinnä huvittavia tai lapsellisia. Samaan kategoriaan menee Kallen tempaukset, joita pidetään myös surullisina ja yksinäisen ihmisen juttuina. Ootas kun joku Jokke tai Noel tekee saman, niin se on ihan hirveä asia. Yhtä lailla tuo Ismon meininki alkaa olemaan aika sairaalloista toimintaa vaikka ei sitä pahuuttaan teekkään Jutalle ja Aarolle.
Vierailija kirjoitti:
Ite ajattelin, että tuon Mikin ja Marikan yhteenmuuton ois voinut selittää muullakin, kun seurustelulla. Älkää unohtako Ismon itsekkyyttä. Hän oli juuri saanut pakit Jutalta. Ei pahemmin kiinnosta toisen suhdekuviot.
Aivan! Muuten jokapaikan puuttuja ja Ullan uteliaisuuden omaavalla on nyt oma tamburiini solmussa, ei helise ei! 😂
Vierailija kirjoitti:
Eriskummallista, että Ismon vakoilut terapiaistunnoissa ja ylilyönnit ovat lähinnä huvittavia tai lapsellisia. Samaan kategoriaan menee Kallen tempaukset, joita pidetään myös surullisina ja yksinäisen ihmisen juttuina. Ootas kun joku Jokke tai Noel tekee saman, niin se on ihan hirveä asia. Yhtä lailla tuo Ismon meininki alkaa olemaan aika sairaalloista toimintaa vaikka ei sitä pahuuttaan teekkään Jutalle ja Aarolle.
K o i t a nyt hyvä ihminen ymmärtää... Mutta kun se J U T T A 😁
Minkä ikäisiksi te muuten arvioisitte aikuishahmot? Itse ajattelen jotakuinkin näin:
Seppo, Ulla, Gunnar, Dahlia n. 70
Ismo 60-65
Lasse n. 60
Aaro n. 55
Aki, Jutta n. 50
Kari 45-50
Elina, Cindy 40-45
Kalle, Eva, Salla n. 40
Noel, Miki, Susu, Marika 35-40
Jere, Joanna, Sampo n. 35
Joonatan n. 30
Aino n. 25
Kristian 20-25
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiksi te muuten arvioisitte aikuishahmot? Itse ajattelen jotakuinkin näin:
Ismo 60-65
Lasse n. 60
Aaro n. 55
Aki, Jutta n. 50
Kari 45-50
Elina, Cindy 40-45
Kalle, Eva, Salla n. 40
Joonatan n. 30
Aino n. 25
Kristian 20-25
Samaa mieltä mutta Laitela on jollakin 12v tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo 60-65
Lasse n. 60
Aaro n. 55
Aki, Jutta n. 50
Kari 45-50
Elina, Cindy 40-45
Kalle, Eva, Salla n. 40
Joonatan n. 30
Aino n. 25
Kristian 20-25
Kumpaa Laitelaa tarkoitat, isää vai poikaa?
Ikäveikkauksissa suunilleen samaa mieltä. Jos sarjaa katsotaan niin Ismon pitäisi olla pian 61v, koska juhlajaksossa oli Ismon synttärit. Sampon Kalle hausta paljastui, että Kalle on v. 79/42v. Karin avioeropareissa syntymävuosi v. 72/50v. Muistaakseni Camilla oli myös Amandan paperissa 2017 merkitty syntyneeksi v. 72 tai 73.
Kiva, kun noista monitoreista näkyy aina somessa "spoilereita", niin ku vaikka tuossa Mian/Cindyn uusimmassa kuvassa. Taalasmailla Elina Toivo sylissään eli ei Noel kokonaan mitään yksinhuoltajuutta vedä.
Jotenkin outoja jaksoja. Salla mainitaan useasti, mutta ei näytetä. Amandassa on vain Sampo töissä. Kalle on unohdettu kokonaan katkolle. Ensi viikolla Noelin silmäkin on jo parantunut ennätysnopeasti. Miki uhkailee Jokkea ilman minkäänlaisia perusteita. Dahlialla ei vieläkään ole palvelijaa. Tuleeko edes koskaan sellaista?
Ikäasioista sen verran, että Paula sanoi Lassen veljen Leon kuoleman aikoihin, että Lasse ja Leo perustivat perheen suunnilleen samoihin aikoihin. Eli Jere olisi kutakuinkin saman ikäinen kuin Lassen ja Paulan esikoinen Katri. Ja minkä ikäisiä Katri ja Heli nyt olivatkaan?
Sampon ikää mietin yksi päivä, kun näin jossain kommentin ettei Sampo ja Kalle olisi hyvä pari, koska olisi ikäeropari. Onko heillä muka jotenkin huomattavasti eroa iässä? Kalle tietenkin vanhempi, mutta kuinka paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ismo 60-65
Lasse n. 60
Aaro n. 55
Aki, Jutta n. 50
Kari 45-50
Elina, Cindy 40-45
Kalle, Eva, Salla n. 40
Joonatan n. 30
Aino n. 25
Kristian 20-25
Kumpaa Laitelaa tarkoitat, isää vai poikaa?
No POTTUNENÄÄ tietysti!
Vierailija kirjoitti:
Sampon ikää mietin yksi päivä, kun näin jossain kommentin ettei Sampo ja Kalle olisi hyvä pari, koska olisi ikäeropari. Onko heillä muka jotenkin huomattavasti eroa iässä? Kalle tietenkin vanhempi, mutta kuinka paljon?
Sampo on varmaan noin 35-vuotias. Aino ehkä 25-27 vuoden välillä. Aino ja Otto olivat sarjassa lapsina tyyliin 8-10 vuotiaita ja Sampo oli juuri lentänyt Intistä pellolle. Ja eivät todellakaan ois mikään ikäeropari.
Julkisella puolella ei edes saa hedelmöityshoitoja ilman aviopuolison kirjallista hyväksyntää. Ja muutenkin niissä kartotetaan aina elämäntilanteet ja itselliset naiset käyvät ainakin kerran psykologilla. Turha kai odottaa enää tänä päivänä yhtään minkäänlaista realismia tähän. Raskautuminen ylipäätänsä ei onnistu tuosta noin vaan. Pitää olla tarkkaan laskettu päivä ja pistellä vähän hormoonia kehoon, jotta onnistaisi paremmin.
Jessus mikä vastaus "jotain sellaista" 😂 suomeksi "ei mitään" 😂
Toi Miki on NÖSSÖ 😡