Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa (uusi ketju)

Vierailija
01.12.2021 |

Salkkareissa sattuu ja tapahtuu. Mikään ei ole mahdotonta. Tukka putkella edetään käänteestä seuraavaan eikä pohdinnoille ole tilaa. Sarja jossa siivoojasta voi tulla sairaalan palkanlaskija tai alkoholistista sairaalan johtaja. Rikoksista, kukaan ei päädy vankilaan! Keskustelua ja spekulaatiota sarjan jaksojen käänteistä.

Kommentit (5297)

Vierailija
4421/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Violalla on kurja mieli Miran takia. Aaro ehdottaa, että tämä unohtaisi hetkeksi murheensa ja tekisi jotain hauskaa. Viola ottaa neuvosta vaarin ja lähtee Nellan kanssa bilettämään.

Kädet koskettaa, katseet kohtaa, liike pysähtyy... 🤭

Violasta ja Nellasta ei tule mitään vaikka miten toivoisit. Kaikki ei samaan aikaan voi muuttua suuntaukseltaan. Lisäksi Nellalla on Kristian, jota ihan oikeasti rakastaa todella paljon ja Viola Miraa.

Vierailija
4422/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnallisen sairaalan johtaja ei päätä lomapäivistään. Ne kertyy työvuosien mukaan.

Naureskelin samaa. Aaro ajatteli jättää sairaalan ja lähteä viikoksi tai pariksi lomamatkalle. Olisi varmasti kohta entinen toimitusjohtaja. Tosin Miran tempauksen jälkeen koko matkaa ei ole enää edes olemassa.

Kenties Jutan "hyvää häämatkaa" on ironinen viittaus häiden jälkeisiin tapahtumiin, jossa Matin viimeiset Amandan sviitissä juurikin Miralle oli "hyvää matkaa" ja sen jälkeen Viola kumautti coolerilla päähän. Kaikki menee nytkin todella pieleen, kun Mira kertoo totuuden Violalle. Pahin mahdollinen skenaario tapahtuu heille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4423/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Violalla on kurja mieli Miran takia. Aaro ehdottaa, että tämä unohtaisi hetkeksi murheensa ja tekisi jotain hauskaa. Viola ottaa neuvosta vaarin ja lähtee Nellan kanssa bilettämään.

Kädet koskettaa, katseet kohtaa, liike pysähtyy... 🤭

Violasta ja Nellasta ei tule mitään vaikka miten toivoisit. Kaikki ei samaan aikaan voi muuttua suuntaukseltaan. Lisäksi Nellalla on Kristian, jota ihan oikeasti rakastaa todella paljon ja Viola Miraa.

Violan lesboutuminen oli tarpeeksi feikkiä. Oikea rekkalesbo sarjaan!

Vierailija
4424/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä? Daniela ja Henrik harrasti seksiä kirkkaassa päivän valossa auton takapenkillä jonkun uimarannan tms parkkiksella keskellä Helsinkiä?! Mitä h..? Eikö nyt mitään Amandan huonetta tai muuta keksineet, tuohan on ihan typerää. Ympärillä vaikka kuinka paljon ihmisiä, jotka näkee auton sisälle plus auton hytkymisen. 

Henrik pojan ilme ja kommentit. Voi vitt... Vitsi! 😂

Nopee toimitus ilman hikeä. Vai a tokihan Daniela oikeasti henuliinille oraalista fellaatiota.?

Henrikki ei ole mikään poika enää, kun on partansa ajanut. Taitaa kiveksetkin olla sen verran miehekkäässä koossa.

Vierailija
4425/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokesta puhutaan vähän samalla tavalla kuin Laurista. Se on mielipuoli, mutta ei saisi jäädä kotiinkaan pelkäämään. Tässä voi olla lopputulos mikä tahansa. Edes Marikan kuolema ei olisi enää mikään suuri yllätys.

Vierailija
4426/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-kirjoitukset olivat taas kerran kaukana todellisuudesta. Abittia käytetään ahkerasti ennen kirjoituksia. Valvoja valvoo kirjautumiset järjestelmään ja kuulokkeet mukaan. Kaikki muut laukut jätetään tilan ulkopuolelle. Sujuvasti Mira, Viola ja Nella kaivoivat läppärit laukuistaan. Sentään eväät olivat nimettömiä ja vaatteet printittömiä. Lisäksi ei saa vilkuilla toisia vaikka Nella ja Viola ihmettelivat Miran lähtöä. Saa nähdä meneekö Miran koe läpi. Aina voi myös uusia myöhemmin. Kun aikaisemmin Viola puhui siihen malliin, että juuri tämä on ainoa hetki, joka määrittää meidän koko loppuelämän. Ei sentään nyt ihan sillä tavalla mene tämäkään.

Vierailija
4427/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yo-kirjoitukset olivat taas kerran kaukana todellisuudesta. Abittia käytetään ahkerasti ennen kirjoituksia. Valvoja valvoo kirjautumiset järjestelmään ja kuulokkeet mukaan. Kaikki muut laukut jätetään tilan ulkopuolelle. Sujuvasti Mira, Viola ja Nella kaivoivat läppärit laukuistaan. Sentään eväät olivat nimettömiä ja vaatteet printittömiä. Lisäksi ei saa vilkuilla toisia vaikka Nella ja Viola ihmettelivat Miran lähtöä. Saa nähdä meneekö Miran koe läpi. Aina voi myös uusia myöhemmin. Kun aikaisemmin Viola puhui siihen malliin, että juuri tämä on ainoa hetki, joka määrittää meidän koko loppuelämän. Ei sentään nyt ihan sillä tavalla mene tämäkään.

Mira reputtaa. Mira ei kirjoita. Mira on nyt baby boom! 🙄

Vierailija
4428/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrik poika on kyllä sulonen poika mutta missä välin Henrik poika on suorittanut ajokortin? Jos Akilla on auto miksi Aki aina kävelee töihin?

Ikimuistoinen hetki kun menetti neitsyytensä Audin takaistuimella kyykkyasennossa! 😂

Vierailija
4429/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta antoi lentoliput Miralle. Miten se oli mahdollista, Aaro laittoi ne omaan povitaskuunsa, eli miten ihmeessä ne oli Jutalla?

Mira sai ne lentoliput kun ne oli lähdössä kirjoituksiin, miten se kerkisi myymään ja missä niin nopeasti?

⏝                                                                                                                                                

Salkkareissa on kaikki mahdollista.  Ei tosielämässä kukaan menehtynyt herää ja ryhdy jatkamaan elämäänsä :)  Kannattaako miettiä sitä miksei käsikirjoittajat luotsaa sarjaa "pilkulleen" kuten tosielämässä tapahtuisi.  Nauttikaa suositusta sarjasta niin kauan kun sitä jatkuu.  Mun toiveena on vain se, ettei tulisi (jo nähtyjä) toistoja noihin vap.riistoihin tai liialliseen draamaan.  Myös tuo Ismon ylienerginen touhotus mua kyllästyttää, mutta minkäs sille voi kun jotain täytettä (jokaiselle jotakin) sisältöä sarjaan täytynee tunkea. ⏝

Vierailija
4430/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halvat häät joku haluaa jos tyytyy kuppikakkuihin?

Vierailija
4431/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika halvat häät joku haluaa jos tyytyy kuppikakkuihin?

"Marikan kuppikakut" on einesmuffinsia, jossa on päällä Dr. oetker kuorrute.

Vierailija
4432/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta antoi lentoliput Miralle. Miten se oli mahdollista, Aaro laittoi ne omaan povitaskuunsa, eli miten ihmeessä ne oli Jutalla?

Mira sai ne lentoliput kun ne oli lähdössä kirjoituksiin, miten se kerkisi myymään ja missä niin nopeasti?

Samaa mietin, mutta toisaalta Aaro ihan hyvin saattoi antaa ne matkalle töihin Jutan laukkuun talteen.

Vierailija
4433/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrik poika on kyllä sulonen poika mutta missä välin Henrik poika on suorittanut ajokortin? Jos Akilla on auto miksi Aki aina kävelee töihin?

Ikimuistoinen hetki kun menetti neitsyytensä Audin takaistuimella kyykkyasennossa! 😂

Henrikin kuumat seksi-ilmeet kun olis näytetty.

Vierailija
4434/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

⏝                                                                                                                                                

Salkkareissa on kaikki mahdollista.  Ei tosielämässä kukaan menehtynyt herää ja ryhdy jatkamaan elämäänsä :)  Kannattaako miettiä sitä miksei käsikirjoittajat luotsaa sarjaa "pilkulleen" kuten tosielämässä tapahtuisi.  Nauttikaa suositusta sarjasta niin kauan kun sitä jatkuu.  Mun toiveena on vain se, ettei tulisi (jo nähtyjä) toistoja noihin vap.riistoihin tai liialliseen draamaan.  Myös tuo Ismon ylienerginen touhotus mua kyllästyttää, mutta minkäs sille voi kun jotain täytettä (jokaiselle jotakin) sisältöä sarjaan täytynee tunkea. ⏝

Saippuasarjan tyypilliset käänteet voivat olla jossain määrin epärealistisia. Ei kukaan kuuhun ole matkustanut. Kaikille "kuolleille" on keksitty selitys, vaikka ei aina niin realistinen. Kristiina/Liisa parantuikin kuolinvuoteella syövästä ja uusi rakkaus Heikki väärensi kuolintodistuksen. Aaro olikin vain koomassa. Syke oli hidastunut liikaa traumasta tms. Sallan sydän alkoikin lyömään ja ruumishuone pelasti. Sergei ja Sebastian lavastivat kuolemansa. Kuten tulevia käänteitä voitaisi selittää, ettei Ilja kuollutkaan, koska Sanni sai hänet nostettua ulos ja hullu kaappasi pojan itselleen. Sami ei kuollutkaan vaan kyse oli alamaailman kanssa ongelmiin joutuneen peitepoliisin lavastettu kuolema, jolla Tero sai pienemmän tuomion Tyyne Puustisen murhastai tai mitä ikinä keksitäänkään... Heiskanen ei kuollutkaan Siperiassa.

Vierailija
4435/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on niminen "kyykkyasennossa" kun Google ei kunnolla kerro mitää mutta tälläisen löysin. Onko kysymys tälläisestä asennosta? https://www.huonoaiti.fi/k18-paljastus-tama-viaton-asento-on-mielettomi…

Vierailija
4436/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Mira tulee raskaaksi niin aivan varmasti myöhemmin selviää, että siittiöt oli Matin. Tai jonkun muun Pihlajakadun miehen kuten Noelin tai Kallen. Noel unohtaa Toivon ja keskittyy biologiseen lapseensa.

Vierailija
4437/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miran näyttelijä on näkynyt pitkin kevättä välillä ihan ulkokuvauspaikoilta ilman mahaa. Tuskin Mirasta tulee äiti vielä. Toiseksi julkisella jonot on pitkät eikä maksa ihan niin paljon. Yksityisellä tuhansia, mutta toi sairaala on ihan julkinen puoli, koska on Helsingin keskussairaala tai ainakin oli vielä muutama vuosi sitten.

Vierailija
4438/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"– Minulle on tullut Instagramissa viestejä, että miksi teet noin, miksi huijaat Danielaa? Jotkut eivät ehkä erota sarjaa ja oikeaa elämää. Mutta kyllä minä olen sanonut, että se on fiktiivinen hahmo, en ole itse huijaamassa ketään, Taskinen sanoo."

Ihan oikeasti eikä muka joku ymmärrä totuutta? Vai onko nämä kyselijät pieniä lapsia tms.

Vierailija
4439/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"– Minulle on tullut Instagramissa viestejä, että miksi teet noin, miksi huijaat Danielaa? Jotkut eivät ehkä erota sarjaa ja oikeaa elämää. Mutta kyllä minä olen sanonut, että se on fiktiivinen hahmo, en ole itse huijaamassa ketään, Taskinen sanoo."

Ihan oikeasti eikä muka joku ymmärrä totuutta? Vai onko nämä kyselijät pieniä lapsia tms.

Veikkaan, että valtaosa on vitsillä heitetty. Lisäksi selkeästi Salkkareiden muissa ryhmissä on mukana pikkulapsia ja kehitysvammaisia. Eivät välttämättä erota totuutta ja fiktiota, mutta kyllä niitä on ihan kaikissa ryhmissä. Jotenkin vain olen ajatellut, että enää tänä päivänä ei samalla tavalla sotkettaisi asioita.

Vierailija
4440/5297 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että valtaosa on vitsillä heitetty. Lisäksi selkeästi Salkkareiden muissa ryhmissä on mukana pikkulapsia ja kehitysvammaisia. Eivät välttämättä erota totuutta ja fiktiota, mutta kyllä niitä on ihan kaikissa ryhmissä. Jotenkin vain olen ajatellut, että enää tänä päivänä ei samalla tavalla sotkettaisi asioita.

Puuroa ja velliä on ihmisten aivot muutenkin.

Ketju on lukittu.