Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 2200e/kk tienaava pieni- vai keskituloinen?

Vierailija
13.08.2008 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kumpaa olen "kriteereiden" mukaan :)

Mikä teistä on pienituloisen raja?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen hoitoalalla ja korotusten jälkeen saan tällä hetkellä huimat 1729 euroa kuussa.

T: Se paljon parjattu AHNE hoitaja !

Vierailija
22/27 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole alipalkattu vaan ihan palkkaluokan mukainen palkka. ihan niinkuin kaikilla muillakin.

olen kaupungilla työssä ja tienaan paljon paremmin kuin moni muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonnin alle keskiansion :( (n.1700-1800e). Ja kaikki työ on yhtä arvokasta, hahhah. Ei se palkoissa näy.

Eihän se näin ole. Asiantuntemus on yleensä sitä arvokkaampaa, mitä harvempi ihminen sen hallitsee. Siksi joistakin tehtävistä maksetaan enemmän kuin toisista.

Vierailija
24/27 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen palkka koulutason tutkinnolla 2440e/kk.

Ollaan aina pidetty meitä keskituloisina, mutta näköjään ollaan reilusti alle keskitason. Vaikka mitäpä se haittaa mihin kastiin kuulutaan kun perheemme pystytään elättämään!

Vierailija
25/27 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kaksi täysin eri asiaa.. ja tosiaankaan se, että keskipalkka on esim. 2700€ EI tarkoita, että suurin osa ihmisistä tienaisi tuon verran. Keskipalkkaa laskettaessa todella kovapalkkaisten palkat (esim. 10 000 kuussa) nostavat keskipalkkaa tuntuvasti.

Vierailija
26/27 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan palkkaa noin 2100e/kk ja olen yh. Todellakin tunnen itseni pienituloiseksi. Mitään tukia en kuitenkaan saa.

Vierailija
27/27 |
13.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hoitoalalla, vaan puutarhuri/myyjä (rautakauppa/puutarhaosasto). 14v kokemus alalta ja kyllä sitä asiantuntemustakin löytyy ja täytyy olla. Melko itsenäistä työskentelyä jonkinmoisella vastuulla myös, hoidan ison osan oman vastuu osaston tilauksista ym.. "vain myymisen" lisäksi.

(Mahdolliset ilta/viikonloppulisät nostavat jonkin verran palkkaa, mutta niitä ei joka kuukausi välttämättä tule).

T.21

Niin, ja eikö se Jyrki Katainen sellaista mainostanut juuri, että kaikki työ on yhtä arvokasta..