Teini veti ekat kännit
Tuli klo 14 kotiin. EI kännissä, mutta oli yön poissa kotoa. Ikää 17v. Ketuttaa.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:40"]
Meillä teinit ovat viikonlopun kotona aina, joten eivät kyllä juo. Eikä heitä kiinnostakaan.
[/quote]
Mulla oli 17-vuotiaana kaverin ostamaa siideriä sukkalaatikossa. Sieltä kävin maistelemassa välillä vaikka kotona olinkin. En sano, että sun teinit toimis samoin, mutta ei se kotona olo mitään takaa. Ap:lle sanoisin, että en näe tuossa ongelmaa. Kyllä tuon ikäisenä voi jo olla poissa kotoa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:40"]
Meillä teinit ovat viikonlopun kotona aina, joten eivät kyllä juo. Eikä heitä kiinnostakaan.
[/quote]
Mulla oli 17-vuotiaana kaverin ostamaa siideriä sukkalaatikossa. Sieltä kävin maistelemassa välillä vaikka kotona olinkin. En sano, että sun teinit toimis samoin, mutta ei se kotona olo mitään takaa. Ap:lle sanoisin, että en näe tuossa ongelmaa. Kyllä tuon ikäisenä voi jo olla poissa kotoa.
[/quote]
Tai sit käy vanhempien varastoja tyhjäämässä..
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:40"]
[/quote]
[/quote]
Sen haistaa kyllä toisen hengityksestä. Että aika huono yritys
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:40"]
[/quote]
[/quote]
Tai sit käy vanhempien varastoja tyhjäämässä..
[/quote]
Sen haistaa hengityksestä. Ja meillä ei kotona ole alkoholia. Kovin on vaikea paikka joillekin, kun teini ei juo.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:42"]Sanoisin, että on poikkeus, jos teini juo. Se on nykyisin tosi noloa.
Oon ite 16 v. Ja on tosi junttia juoda.
[/quote]
Samaa mieltä. Jee jotkut vitun teinikännit, tosi siistiä :'D Not...
t. toinen 16v, joka haluaisi kirkottaa olevansa absolutisti, mutta se näyttäisi tyhmältä, koska ei tämän ikäisen edes kuulu juoda.
Fiksut teinit eivät eikä polta. Itse olen lukiossa. N. 70% luokkalaisistani ei juo eikä polta.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:42"]Sanoisin, että on poikkeus, jos teini juo. Se on nykyisin tosi noloa.
Oon ite 16 v. Ja on tosi junttia juoda.
[/quote]
Samaa mieltä. Jee jotkut vitun teinikännit, tosi siistiä :'D Not...
t. toinen 16v, joka haluaisi kirkottaa olevansa absolutisti, mutta se näyttäisi tyhmältä, koska ei tämän ikäisen edes kuulu juoda.
[/quote]
Näinpä juuri.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:40"] Meillä teinit ovat viikonlopun kotona aina, joten eivät kyllä juo. Eikä heitä kiinnostakaan. [/quote] Mulla oli 17-vuotiaana kaverin ostamaa siideriä sukkalaatikossa. Sieltä kävin maistelemassa välillä vaikka kotona olinkin. En sano, että sun teinit toimis samoin, mutta ei se kotona olo mitään takaa. Ap:lle sanoisin, että en näe tuossa ongelmaa. Kyllä tuon ikäisenä voi jo olla poissa kotoa. [/quote] Sen haistaa kyllä toisen hengityksestä. Että aika huono yritys
[/quote]
Ei haista, jos syö esim. purkkaa, kurkkupastilleja tai muuta voimakkaan hajuista /makuista. Ei mulle ainakaan sanottu ikinä mitään.
Nykynuorista osa on tosi fiksuja nykyisin. Toisin kuin nämä aikuiset nuoruudessaan. Nuoren ei kuulu juoda eikä tupakoida.
16 v.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:05"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:40"] Meillä teinit ovat viikonlopun kotona aina, joten eivät kyllä juo. Eikä heitä kiinnostakaan. [/quote] Mulla oli 17-vuotiaana kaverin ostamaa siideriä sukkalaatikossa. Sieltä kävin maistelemassa välillä vaikka kotona olinkin. En sano, että sun teinit toimis samoin, mutta ei se kotona olo mitään takaa. Ap:lle sanoisin, että en näe tuossa ongelmaa. Kyllä tuon ikäisenä voi jo olla poissa kotoa. [/quote] Sen haistaa kyllä toisen hengityksestä. Että aika huono yritys
[/quote]
Ei haista, jos syö esim. purkkaa, kurkkupastilleja tai muuta voimakkaan hajuista /makuista. Ei mulle ainakaan sanottu ikinä mitään.
[/quote]
Kyllä mä haistan. Mutta senkun jankutat.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:05"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä haistaa. Sitä paitsi teini istuu meidän kanssa olkkarissa koko illan katsomassa leffoja tai pelaamassa lautapelejä. Omasta tahdostaan. Joslus hänellä kavereja ja hekin ovat olkkarissa katsomassa leffojaan. Kovin ottaa luonnon päälle tämä asia sulle nyt.
Suurin osa teineistä EI juo eikä polta. Nykytrendi ja hyvä niin.
Oli eka viikonloppu, kun oli missään. On käynyt kavereiden kanssa elokuvissa, mutta ei muuta. Ap
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:07"]Fiksut teinit eivät eikä polta. Itse olen lukiossa. N. 70% luokkalaisistani ei juo eikä polta.
[/quote]
Näin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:05"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:40"] Meillä teinit ovat viikonlopun kotona aina, joten eivät kyllä juo. Eikä heitä kiinnostakaan. [/quote] Mulla oli 17-vuotiaana kaverin ostamaa siideriä sukkalaatikossa. Sieltä kävin maistelemassa välillä vaikka kotona olinkin. En sano, että sun teinit toimis samoin, mutta ei se kotona olo mitään takaa. Ap:lle sanoisin, että en näe tuossa ongelmaa. Kyllä tuon ikäisenä voi jo olla poissa kotoa. [/quote] Sen haistaa kyllä toisen hengityksestä. Että aika huono yritys [/quote] Ei haista, jos syö esim. purkkaa, kurkkupastilleja tai muuta voimakkaan hajuista /makuista. Ei mulle ainakaan sanottu ikinä mitään. [/quote] Kyllä mä haistan. Mutta senkun jankutat.
[/quote]
Hyvä sulle, jos haistat. Sanoin vaan tuossa aiemmin, että mulla oli teininä juotavaa sukkalaatikossa ja join välillä kotonakin. En jäänyt kiinni tai ainakaan ei asiasta mitään puhuttu.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:13"]Oli eka viikonloppu, kun oli missään. On käynyt kavereiden kanssa elokuvissa, mutta ei muuta. Ap
[/quote]
No oletko edes varma että joi?? Ei sinulla ole asiasta näyttöä. Ei se tarkoita että jos on yötä pois kotoa niinheti on juomassa...äly hoi.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:10"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:05"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:40"] Meillä teinit ovat viikonlopun kotona aina, joten eivät kyllä juo. Eikä heitä kiinnostakaan. [/quote] Mulla oli 17-vuotiaana kaverin ostamaa siideriä sukkalaatikossa. Sieltä kävin maistelemassa välillä vaikka kotona olinkin. En sano, että sun teinit toimis samoin, mutta ei se kotona olo mitään takaa. Ap:lle sanoisin, että en näe tuossa ongelmaa. Kyllä tuon ikäisenä voi jo olla poissa kotoa. [/quote] Sen haistaa kyllä toisen hengityksestä. Että aika huono yritys [/quote] Ei haista, jos syö esim. purkkaa, kurkkupastilleja tai muuta voimakkaan hajuista /makuista. Ei mulle ainakaan sanottu ikinä mitään. [/quote] Kyllä mä haistan. Mutta senkun jankutat.
[/quote]
Hyvä sulle, jos haistat. Sanoin vaan tuossa aiemmin, että mulla oli teininä juotavaa sukkalaatikossa ja join välillä kotonakin. En jäänyt kiinni tai ainakaan ei asiasta mitään puhuttu.
[/quote]
Meillä töissä alkkis, joka juo ja sen hajun haistaa vaikka tämäkin tapaus koittaa pastileja imeskellä....turhaan.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:12"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:05"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:40"] Meillä teinit ovat viikonlopun kotona aina, joten eivät kyllä juo. Eikä heitä kiinnostakaan. [/quote] Mulla oli 17-vuotiaana kaverin ostamaa siideriä sukkalaatikossa. Sieltä kävin maistelemassa välillä vaikka kotona olinkin. En sano, että sun teinit toimis samoin, mutta ei se kotona olo mitään takaa. Ap:lle sanoisin, että en näe tuossa ongelmaa. Kyllä tuon ikäisenä voi jo olla poissa kotoa. [/quote] Sen haistaa kyllä toisen hengityksestä. Että aika huono yritys [/quote] Ei haista, jos syö esim. purkkaa, kurkkupastilleja tai muuta voimakkaan hajuista /makuista. Ei mulle ainakaan sanottu ikinä mitään. [/quote] Kyllä haistaa. Sitä paitsi teini istuu meidän kanssa olkkarissa koko illan katsomassa leffoja tai pelaamassa lautapelejä. Omasta tahdostaan. Joslus hänellä kavereja ja hekin ovat olkkarissa katsomassa leffojaan. Kovin ottaa luonnon päälle tämä asia sulle nyt.
[/quote]
Ottaa se koville, kun kaikki eivät ole samanlaisia kuin itse tai omat teinit. Tytön kaverin vanhemmat on samanlaisia. Oma tyttö kännää sikana ja tytön vanhemmat mölisee, että kyllä ne teidänkin teinit kännää, niillä on varmaan jossain roskiksessa pullo ja huoneessa juovat, kaikkien täytyy juoda, kun heidänkin tyttö kännää.
Eivät vain tajua, että suurin osa tuosta tyttöporukasta halveksii tätä kännäävää tyttöä ja nauraa sille.
Mulle sanottiin teininä, että kotona alkoholia maistellaan, jos haluaa maistella. Ei se ollut meillä mitenkään kiellettyä juoda silloin tällöin saunasiideriä . En tietysti kannusta juomaan alaikäisenä, mutta meillä näin. Onko ap varma, että teini edes joi?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 17:13"]
Suurin osa teineistä EI juo eikä polta. Nykytrendi ja hyvä niin.
[/quote]
Älä ole liian sinisilmäinen. Nuoret osaavat vain peittää harharetkensä niin hyvin.
[/quote]
Tämä yleistys oli minusta nuorena ahdistavaa. Aikuiset pitivät päivänselvänä, että kaikki nuoret ovat kieroja ja häiriköitä ja kännäävät ja naivat kuin kanit.