Pitseriassa tapettu yksi ainakin Laukaassa
Kommentit (172)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:42"]
Tänne on pesiytynyt joku Mitä Vittua-sivuston lukija, sieltä on tarttunut "moniosaaja, rikastuttaja, monikulttuuri jne", opettelisit edes jotain uusia termejä, tuo on niin vitun ärsyttävää, osoitat vaan tyhmyytesi!
[/quote]
Nuo termit ovat kyllä olleet käytössä ympäri nettiä jo vuosikaudet ennen Mitävittua.
Yksittäistapaus. Kyllä suomalaisetkin. Ja tanskalaiset. Ja ranskalaiset. Lisää kotouttamisrahaa.
No äänestän kyllä persussuomalaisia, se on aivan varma; ihan sama mitä lehdet sepustaa ehdokkaista.
Toisella kerralla istuvan miehen seurassa oli toinen mies, joka seisoi ja Kauron arvion mukaan yritti saada istuvaa lähtemään mukaansa.
– Tuntui, että istuvalla oli jonkinlainen morkkis. Puhetta en auton sisään kuullut.
Kummallakin miehellä oli tumma, kihara tukka.
Kolmannella ohituksella Kauro näki enää istuvan miehen. Seisova oli kadonnut.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1425185817981.html
Tappajia kaksi toinen pääsi karkuun!!!!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:14"]
Missä lukenut asiaan osallisien kulttuuritaustasta yhtään mitään? Älkää nyt heti aloittako!
[/quote]
Tuosta jos ei ole jo:
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:17"]OT, luulin että se on Laukaalla? Onko Laukaassa siis oikea muoto? [/quote] Kyllä Laukaassa on oikein, usein kuitenkin sanotaan Laukaalla.
[/quote]
Ei ole. Laukaalla on oikein.
Vrt. olen kusella vs. olen kusessa.
Tänne on pesiytynyt joku Mitä Vittua-sivuston lukija, sieltä on tarttunut "moniosaaja, rikastuttaja, monikulttuuri jne", opettelisit edes jotain uusia termejä, tuo on niin vitun ärsyttävää, osoitat vaan tyhmyytesi!
[/quote]
Todella yllättävää että hyysäriä taas kiinnostaa terminologia ja se ettei kukaan sanoo pintäkään pahaa sanaa tekijöistä. Uhrit unohdetaan taas täysin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:54"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:48"]
Ja sitten tämä "yksittäistapaus" hokema, voi vittu, voi vitun vittu! Millainen moniosaaja käyttää noita muutamaa termiä, joku todella vähän loulutettu ja vähillä älynlahjoilla "rikastettu" peräkamarinpoika.
[/quote]
Nythän on niin, että sana "yksittäistapaus" on se termi, jolla maahanmuuttoa puolustavat poliitikot, sosiaalialan ihmiset, poliisit, papit jne. kuvaavat aina maahanmuuttajan tekemää rikosta.
[/quote]
Linkki tälläiseen uutiseen, edes yhteen, kiitos!
[/quote]
Todella yllättävää että hyysäriä taas kiinnostaa terminologia ja se ettei kukaan sanoo pintäkään pahaa sanaa tekijöistä. Uhrit unohdetaan taas täysin.
[/quote]
Etpä sinäkään näytä olevasi mitenkään pahoillasi näistä uhreista, no sehän on selvä kun eivät olleet kantasuomalaisia.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:56"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:48"]
Ja sitten tämä "yksittäistapaus" hokema, voi vittu, voi vitun vittu! Millainen moniosaaja käyttää noita muutamaa termiä, joku todella vähän loulutettu ja vähillä älynlahjoilla "rikastettu" peräkamarinpoika.
[/quote]
Nythän on niin, että sana "yksittäistapaus" on se termi, jolla maahanmuuttoa puolustavat poliitikot, sosiaalialan ihmiset, poliisit, papit jne. kuvaavat aina maahanmuuttajan tekemää rikosta.
[/quote]
Linkki tälläiseen uutiseen, edes yhteen, kiitos!
[/quote]
Mites KVG!!!!!
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:59"]
[/quote]
Hei, mä keksin : Jos on musta sanotaan neekeri, jos on semimusta sanotaan hietaneekeri, romani on manne.
Noin, helpottiko ärtymys?
Tyhmyytesi osoitit jo, kiitos siitä.
[/quote]
Vain tyhmä tarvitsee haukkumanimiä puhuessaan muista, esim. musta on musta, ruskea on ruskea jne. Etkö voi vai etkö osaa puhua edes sivistyneillä termeillä?
Oman tyhmyytesi vain vahvistit tuolla kommentillasi.
IHONVÄRI MAINITTU! Siminnäkijä kertoo: "- Omistajaporukan mä tunnen, koska olen käynyt siellä syömässä, eivätkä nämä miehet olleet omistajia, vaan ulkopuolista porukkaa... joilla on vaalea iho..."
Omistajaporukan mä tunnen, koska olen käynyt siellä syömässä, eivätkä nämä miehet olleet omistajia, vaan ulkopuolista porukkaa. Sellaisia mustatukkaisia, joilla on vaalea iho, sellaisia kuin muualta tulleet pitserian pitäjät yleensä ovat.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:59"]
[/quote]
Hei, mä keksin : Jos on musta sanotaan neekeri, jos on semimusta sanotaan hietaneekeri, romani on manne.
Noin, helpottiko ärtymys?
Tyhmyytesi osoitit jo, kiitos siitä.
[/quote]
Vain tyhmä tarvitsee haukkumanimiä puhuessaan muista, esim. musta on musta, ruskea on ruskea jne. Etkö voi vai etkö osaa puhua edes sivistyneillä termeillä?
Oman tyhmyytesi vain vahvistit tuolla kommentillasi.
[/quote]
Hei kukkahattu, vedä vähän henkeä välillä. Vaikutat huolestuttavan ahdistuneelta.
Jauha sitä peeceetä vaan ihan keskenäsi.
Kiitos tyhmyytesi lisävahvistuksesta (ei sillä etteikö se olisi jo aiemmin tullut selväksi).
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:05"]IHONVÄRI MAINITTU! Siminnäkijä kertoo: "- Omistajaporukan mä tunnen, koska olen käynyt siellä syömässä, eivätkä nämä miehet olleet omistajia, vaan ulkopuolista porukkaa... joilla on vaalea iho..."
http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/silminnakija-laukaasta-ulkomaalaisen-nakoinen-mies-istui-maassa-ja-takoi-paataan/4830882
[/quote]
Eipäs jätetä olennaisia asioita pois, tekstissä sanottiin että ovat _ulkomaalaistaustaisia_ joilla on vaalea iho.
Tapetut ovat omistajapariskunta ja heidän yksi työntekijänsä. Olivat mukavaa, hyväntuulista porukkaa, asuneet pitkään Suomessa ja rehellisellä työllä hommanneet kauniin omakotitalon. Heillä kolme lasta, joista kaksi vielä alaikäisiä ja jotka olivat monesti pitseriassa vanhemiensa mukana. Toivoisin, että ihmiset voisivat kirjoittaa asiasta asiallisesti ja harkintaa käyttäen, tässä on nyt kaksi alakouluikäistä lasta jäänyt orvoiksi!
Tämä tapahtuma on järkyttänyt suuresti pienen paikkakuntamme asukkaita. Toivottavasti tekijä(t) saavat tuntuman tuomion.
Joku hyysäri yritti lavastaa vaaleaihoisten suomalaisten syyksi nämä tapot.
Onko tietoa onko Laukaalla myös sitä Pizzamafiaa, jota on esim. Oulussa? Tuli mieleen, että tekijä(t) olis ehkä näitä mafiososuvun jäseniä ja siksi teko on kohdistunut kilpailevan pizzerian omistajapariskuntaan ja työntekijään?
Liittyykö tämä siihen, oliko Oulun seudulla, vaikuttaneeseen turkkilaisperäiseen pitseriamafiaan?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:36"]
Tässä tietoa. t. ex-laukaalainen
Vastuuhenkilöt, Strateginen johto
Aziz Sekersöz, Liikkeenharjoittaja
Kyseessä on yksittäistapaus, koska poliisi on niukkasanainen ja lehtien kommenttiosastot on suljettu. Moniosaajat siis asialla. Onko jollain vielä sellainen olo, että vapaa tiedonvälitys olisi keskuudessamme????
[/quote]
Siis mahdollisesti olisi ollut uhri. Huhujen mukaan.