Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Stubb ei ole eronnut jos hallitus ei ole ollut onnistunut!

Vierailija
22.02.2015 |

Ja vielä itse samaa mieltä! Käsittämätöntä itsekkyyttä!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen itserakas tyrkky nyt ei ikinä eroa itse, eikä löydä itsestään mitään negatiivista.

Vierailija
2/7 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen vaimo haluu vissiin erota. Vai mitä tarkoitit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kansakunnan edun vähättelyä. Taas on neljä vuotta hukattu. 

Vierailija
4/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbilla on iso asuntolaina, eikö tämä ole jo riittävän hyvä syy?

Ja onhan Stubb yleensä ollut paikalla, kun on ollut TV-kamerat paikalla, tai haastattelu yms. Stubb tulee töihin ja on paikalla tekevinään töitä, eikö se riitä?

Vierailija
5/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että Stubb on ollut vähän pakotettu jatkamaan. Kokoomus ei kestäsi sitä, että neljän vuoden sisällä jo toinen sen puheenjohtaja jättäisi uppoavanlaivan. katainen onnistui nappaamaan jo vihreämmän oksan itselleen ja luulempa, että vielä näemme päivän kun Stubbkin löytää vastaavan vihreän oksan. Asuntolainan maksusta Stubb ei toistaiseksi tainnut juurikaan kantaa huolta, kun muistaakseni on suurinpiirtein samaaluokkaa kuin jo useampi vuosi sitten. Stubb makselee ts. varmaankin vain korkoja. Vaikka hänen ja hänen puolisonsa tuloilla varmaan olisivoinut halutessaan maksaa lainan jo hyvin pieneksi.

Vierailija
6/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nykyisestä eduskunnasta saatu muutamaksi kuukaudeksi kasaan paljonkin parempi hallitus? Parempi räpistellä viimeiset metrit edes joten kuten ja jatkaa vaalien jälkeen uudelta pohjalta.

Vierailija
7/7 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisiko nykyisestä eduskunnasta saatu muutamaksi kuukaudeksi kasaan paljonkin parempi hallitus? Parempi räpistellä viimeiset metrit edes joten kuten ja jatkaa vaalien jälkeen uudelta pohjalta." - Tämä lienee jossittelua, mutta ainakin osa meistä tais toivoa uusia vaaleja, silloin kun Katainen jätti eduskunnalle ja "aivan fantastissen" hallituksen. pieni toivon kipinä saada asiallisia tuloksia Stubbin johdolla syntyi kun Vihreät poistuivat hallituksesta ja seuraavan kerran kun Vasemmistoliitto sanoi hallitusyhteistyölle näkemiin.