Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisten ilkeys ja empatiakyvyttömyys sattuu.

Vierailija
01.12.2021 |

Onko täällä paldtalla muista, jotka kokevat tämän nykyaikana olevan keskustelun todella raskaasti?

Olen järkyttynyt kun luen esim. lehtien mielipidepalstoja, tätä palstaa, kuuntelen työkavereita ja jne... minua sattuu miten ihmiset puhuvat toisistaan ja toivovat esim. Kuolemaa tai ilkuvat. En oikeasti enää jaksa katsoa tätä julmuutta ja hulluutta. Olen ihan todella väsynyt tähän, enkä todellakaan voi edes purkaa näitä ajatuksia kenellekkään, sillä aina joku trikkeröityy ja alkaa perustelemaan, miksi "hänen ajatukset ovat oikeassa".

Muita?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotionaalista manipulaatiota? Perheyksikkö on se josta tulee välittää yli kaiken. Muut ovat oman onnensa nojassa.

Vierailija
2/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä paljon haukutaan joitain ihmisiä. Narsisti ketjuissa varsinkin mollataan oikein olantakaa, miten loukata toista ihmistä. Jotenkin sairasta menoa välillä, tuntuu siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulla. Murheellista kaikki tää. Ei yhtään ihmetytä historian tapahtumat kun kuuntelee mitä ihmiset puhuu. Ilkeitä ihmisiä tuntuu olevan loputtomasti. Tuntuu etten kestä. Silti luen tätä palstaa välillä, vaikka tiedän ettei pitäisi. Miksi ihmiset ovat niin ilkeitä? Miksi toivovat toisille pahaa...

Vierailija
4/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kouluampumisia ja massamurhia, niin ihmiset käpertyvät perheyksiköihinsä ja eristäytyvät yhteisöstä pelon sanelemana. Hajoita ja hallitse; aina ollut ja aina on oleva.

Kyse on vallasta ja kontrollista, mitä tulee ihmisten väliseen kanssakäymiseen. Eritoten oman elämän ympärillä pyörivät asiat haluttaisiin pitää hallittavina...mutta kun on NE MUUT, jotka sotkee hallinnan yhtälöä...

Vierailija
5/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on vielä ihan siedettävää. Poistin Jodel-sovelluksen, kun keskustelu oli niin ala-arvoista. Netin ulkopuolella ei tarvitse nähdä paljon ketään koronan takia ja se on auttanut todella paljon. Aloin olla ihan hermoheikko kaikenlaisesta kyttäämisestä ja arvostelusta. Minua myös kirjaimellisesti vainottiin ja koin väkivaltaa.

Parannellaan ja otetaan rauhassa.

Vierailija
6/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon pahoille pahaa, koska jos olet ollut tarpeeksi tekemisissä, niin mikään muu ei auta. Pahuus, tyrannia, ym., pitää lopettaa heti alkuun.

Vierailija
7/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu se että tätä ei näe oikeassa elämässä. Kaikki tuntuu elävän ilman hysteriaa kun menet oikeaan elämään.

Vain netissä tätä näkee. Jotkut sairaat yksilöt nyt tuo ne ajatukset esiin.

Se on koronan ehkä hienoimpia positiivisia puolia, että tämä on nyt paljastanut ne piilofasistit. Nyt me tiedämme keitä ne piilofasistit ovat, ne ovat paljastaneet itsensä.

Vierailija
8/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot luultavasti erityisherkkä, tutustu aiheeseen. Somelle stoppia välillä.

Vierailija
9/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä toivon pahoille pahaa, koska jos olet ollut tarpeeksi tekemisissä, niin mikään muu ei auta. Pahuus, tyrannia, ym., pitää lopettaa heti alkuun.

Tarkoittaa myöskin lopulta sitä, että joutuu tahraamaan kätensä viattomien vereen ennalta ehkäisevänä toimenpiteenä (=ei tule kostoa jonkun lähiomaisen toimesta); lopputuloksena yleisen turvattomuuden lisääntyminen ja lopulta yleisen mielipiteen jyrkkä koventuminen. Toisin sanoen yhteisö alkaa hajota tuossa vaiheessa, josta seuraa lisää loputtomalta tuntuvaa kärsimystä.

Vierailija
10/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on todellakin järkyttävä ilmiö. Koitetaan kuitenkin kaikki pitää pää pinnalla, olla ystävällisiä ja empaattisia. Vastataan vihaan rakkaudella. Se on kuitenkin vihaa suurempi voima. Ehkä tämä vielä tästä. Pidetään yhtä.

11/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä välillä tekee todella pahaa lukea miten ihmiset kirjoittavat toisille ja toisista. Mietin, että mikä saa ihmiset voimaan niin pahoin että oksentavat kaiken toisten niskaan sanallisesti. Ilkeilyä ja kettuilua + ihan sairasta tekstiä välillä.

Teen aika rankkaa työtä ja pitkiä päiviä ja nyt mm. tämä korona uutisointi joka mediassa alkaa vyörymään yli. Tautimäärät, sairaalakapasiteetit ja muunnokset, tuntuu että mitään valoa ei näy missään. Sitten siirryt tänne Vauva palstalle ja ihmisten "tappelu" kaikesta vyöryy silmille.

Huokaus.

Vierailija
12/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin yrittää ymmärtää tässä kuvattua miestä: https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000008422115.html

Nuo sekopääfoliohatut vievät toimintansa ihan uudelle levelille. Tuo on kuin South Parkista jo!!!

Vierailija
13/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa, mutta pahalla on tapa nostaa rumaa päätään. Sanotaan, että paholaisella on sarvet ja se on uros. Joskus paholainen tulee naisen muotoon, eikä mikään estä sitä pahaa naista tekemästä vakavaa vahinkoa muille. 

Vierailija
14/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin äsken, kuinka tämä meininki on todella kamalaa. Sanoin, että koitetaan pitää pää pinnalla, vastataan vihaan rakkaudella, joka on se kaikista suurin voima. Kyllä tämä tästä. Pidetään yhtä.

Ja viesti on poistettu. Olipa tosi rumasti sanottu. Välillä todella ihmettelen tätä sensuuria. 

Vierailija
15/23 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, siksi pysyttelen omissa oloissani. Korona-ajan myötä kaipaan vielä vähemmän muiden seuraa kuin aiemmin, kun olen nähnyt, millaisia hyeenoja ihmiset osaavat olla.

Vierailija
16/23 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et voi olla tekemisissä ihmisten kanssa jos piru vaikuttaa heihin.

Vierailija
17/23 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valita, mitä luet ja kuuntelet. 

Vierailija
18/23 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On typeryyttä sekoittaa tyranniaa ja pahuutta siihen, että valtio yrittää pitää talouden pyörimässä ja 95% osuuden kansalaisista elämän lähellä normaalia. Tämä palsta antaa aivan väärän kuvan rokotettujen ja rokottamattomien keskinäisistä väleistä. Muutama mediaan päässyt häirikköhenkilö antaa kuvan, että kyseessä olisi suurempikin ongelma.

Vierailija
19/23 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki negatiivinen muistetaan ja iloisesti unohdetaan kaikki positiivinen.

Vierailija
20/23 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat täysin empatiakyvyttömiä. Ei osata asettua toisen asemaan eikä edes haluta yrittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan