Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavalla syömishäiriö tms?

Vierailija
01.12.2021 |

On laihtunut lyhyen ajan kuluessa ja harrastaa liikuntaa joka päivä. Pukeutuu löysiin vaatteisiin, kuin peitellen vartaloaan. Otanko puheeksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö syömishäiriöiset pukeudu tiukkoihin vaatteisiin? Mutta eihän tuo ihan normaalilta kuulosta.

Vierailija
2/4 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se periaatteessa olisi ottaa puheeksi. Muista, että jos on kyseessä oikeasti syömishäiriö, asia on tosi herkkä ja hävettävä sille ihmiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu, jonkun tuttavan syömiset? Hanki viihdykkeesi muualta...

Vierailija
4/4 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuuulu sinulle!Hän on tuttavasi? Itse sairastin 6kk 2009 / 2010 tammi helmikuuhun2010, Tuona aikana laihduin rankasti ,oli 48kg.Jälkeen päin kuulin,joku ystävälinen sukulainen toi pöytiini,mitä siellä lähisuvun pöydissä juoruttin.Olen hirveän näköinen,rankasti laihtunut,varmaan ryypään koko ajan! Eli minut nähty ruoka kaupassa tai Itis asioilla. Kukaan ei soitanut minulle miten voin ?Vaan levitetiin täysin perätömiä puheita! En olisi selvinyt ilman mies ystävääni.Hoiti minua 6kk. Hänen koti oli Espoo,kuin työnsä ja minun Itä-Helsinki. Joka ilta työnsä jälkeen tuli 2 kulkuneuvolla Espoosta luokseni,tuo 6kk.. Aamu kello 6 lähti töihin kohti Espoota , toki vväliin kävi oma koti tarkistaa postin ymm. Mutta jaksoi 6 kk.Vähemistö kulturin kuuluvana! Ilman häntä en tässä enää olisi. Hän opetti myös minut syömään takaisin ,Niin rankat lääkekuurit, kaikki tuli ripulinan ales.Niitä vaihdetiin ymm. Luulot kuvitelmat jätäkää ne pois. Kyllä sattu valheliset puheet ja se tuotin pöytiini kun jo terve olin. Tuoja viellä halusi loukata,hyvää hyvytä kertoi. Ihminen on susi toiselle. Joten älkää luulko,kuvitelto olettako asioita! Kysyvä ei koskaan eksy!( jos hirvesti teksti virheet johtuu mun luki häiriö.anteksi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi