Ihminen, joka on sitä mieltä, että PKN Euroviisuissa on hyvä juttu
mutta yhtä aikaa on ok, että terveen lapsen saa abortoida viikolle 20 asti, mutta soittajien kaltaiset ihmiset viikolle 24 asti on aika tekopyhä omalla erinomaisuudellaan ratsastava ihminen.
Jos vammaisella lapsella ei ole samaa oikeutta elämään kuin terveellä, miksi tuollainen viihdesirkus olisi merkittävää?
Ajakaa ennemmin vammaisen ihmisen oikeutta elää, kuin teille itsellenne oikeutta esiintyä suvaitsevaitsevana.
Kommentit (12)
Mä ihan oikeasti pidin tuosta biisistä. Samaistun siihen jotenkin, se kertoo elämästä sellaisena kuin se elämä on. Aborttiasiaan mun kanta on se, että vamman pitäisi olla todella vakava, että abortti sallittaisiin myöhemmin kuin muilla. En vain käsitä, miten aborttiasia nyt liittyy tähän bändiin.
Miksei kaikenlaiset ihmiset muka saa pyrkiä Euroviisuihin? Häh? Kaikenlaisia ihmisiä on olemassa. Miksi muut kuin terveet cisheterot pitäisi pitää piilossa?
Tekopyhyys on ärsyttävä asia, jos siihen halusit viitata. Kuitenkin tällaiset tapaukset ovat hyviä juuri siksi, että ihmiset voivat miettiä asenteitaan.
Miten teitä voi eedes noin paljon kiinnostaa, mikä sinne lähetetään? Täällä on nyt kolmisen viikkoa paasattu PKN:stä. Kuinka moni teistä edes seuraa Euroviisuja saatikka välittää niistä? Minä en paskan vertaa välittäisi, vaikka Robin tai Cheek laitettais sinne. Ja punkkiin en ole tutustunut, mutta PKN kylläkin edustaa tätä genreä mainiosti. Vittuuko ketään liikuttaa, onko ne kehitysvammaisia vai ei.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:07"]
Miten teitä voi eedes noin paljon kiinnostaa, mikä sinne lähetetään? Täällä on nyt kolmisen viikkoa paasattu PKN:stä. Kuinka moni teistä edes seuraa Euroviisuja saatikka välittää niistä? Minä en paskan vertaa välittäisi, vaikka Robin tai Cheek laitettais sinne. Ja punkkiin en ole tutustunut, mutta PKN kylläkin edustaa tätä genreä mainiosti. Vittuuko ketään liikuttaa, onko ne kehitysvammaisia vai ei.
[/quote]
Niinpä. Ihan kuin Euroviisut olisi joku elämää suurempi juttu. :D
Aikaa kaukaa haettua että aborttioikeus ja oikeus soittaa vammaisena bändissä, liittyisivät jotenkin toisiinsa.
Yritä ap nyt niellä se häviösi ja laita Satin sircus soimaan. Eiku ai joo, eihän ne ole tehny yhtään levyäkään.
Tä povaa hyvää kuin PKN jakaa niin vahvasti mielipiteet. :) Mikään tusinatavara ei herätäkään tunteita puolesta eikä vastaan.
Ei kai kukaan voi oikeasti olla noin yksinkertainen kuin ap...?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:07"]Miten teitä voi eedes noin paljon kiinnostaa, mikä sinne lähetetään? Täällä on nyt kolmisen viikkoa paasattu PKN:stä. Kuinka moni teistä edes seuraa Euroviisuja saatikka välittää niistä? Minä en paskan vertaa välittäisi, vaikka Robin tai Cheek laitettais sinne. Ja punkkiin en ole tutustunut, mutta PKN kylläkin edustaa tätä genreä mainiosti. Vittuuko ketään liikuttaa, onko ne kehitysvammaisia vai ei.
[/quote]
Samaa mieltä! Ja mielummin PKN kuin joku Cheek... Eihän Cheek osaa "laulaa" tai "räpätä" kuin itsestään, naisista, seksistä ja rahasta. Ennen hänkin oli hyvä artisti. PKN:än biisissä hyvät sanat ja sanoma, ja rehellinen asenne!
Hyväksyn abortin viikolle 24 asti vaikean kehitysvamman takia. Nämä "soittajien kaltaiset ihmiset" eivät ole vaikeasti kehitysvammaisia. Mutta tuolla sinun ajatusmallillasi, olisi tekopyhää tykätä ylipäätään kenestäkään ihmisestä, jos kerta hyväksyy abortin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:53"]
Hyväksyn abortin viikolle 24 asti vaikean kehitysvamman takia. Nämä "soittajien kaltaiset ihmiset" eivät ole vaikeasti kehitysvammaisia. Mutta tuolla sinun ajatusmallillasi, olisi tekopyhää tykätä ylipäätään kenestäkään ihmisestä, jos kerta hyväksyy abortin.
[/quote]
Abortin saa viikolle 24 esim downin syndrooman takia, jonka kantajat eivät ole yleensä sen vaikeammin vammaisia kuin nuo soittajatkaan. Kyse siis ei ole ainoastaan vaikeasti vammaisista.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 16:11"]
Yritä ap nyt niellä se häviösi ja laita Satin sircus soimaan. Eiku ai joo, eihän ne ole tehny yhtään levyäkään.
[/quote]
Lukutaitosi ei taida olla kovin kummoinen. Minä tykkään tuosta bändistä, sen musiikista, ja liikuttavasti ja hauskasta elokuvasta Kovasikajuttu.
Liikuttavin kohtaus elokuvassa oli se, kun Pertti Kurikka mietti, mitä vanhemmat haluavat kuulla lapsen synnyttyä, ja päätyi siihen että 'Se on terve'. Aika raastavaa minusta. Eikö jokainen lapsi voisi olla vanhemmilleen ilon aihe, vaikka mitään vaivaa ei kenellekään toivoisikaan.
On hyvä, että vammainen saa osallistua Euroviisuihin. Vielä arvokkaampaa olisi, jos oikeasti kunnioittaisimme vammaisen oikeutta elää.
ap
Niin siis jos hyväksyy aborttioikeuden ei saa pitä ihmisistä ollenkaan vaan pitää toivoa että kaikki syntyneetkin kuolee?
Hyväksyn abortin, hyväksyn vammaisten abortin. En sano että kaikkien pitäisi abortoida vammaisia sikiöitä, itse tekisin sen.
Äänestin PKN viisuihin, koska pidän punkista, ja olisin äänestänyt mitä tahansa punk-bändiä.