Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nars poskipunat?

Vierailija
01.03.2015 |

Mistä tilaatte niitä? Onko kukaan tilannut beauty.com sivuilta? Meneekö tullit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut Narsin omilta (eurooppalaisilta) sivuilta. Postikulut on kalliit jos ostosten summa jää alle jonkun rajan, mutta ostin useamman tuotteen niin postarit tuli ilmaiseksi. 

Beautybay on EU:n alueella joten tullimaksuja ei tule.

Vierailija
2/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:15"]

Oon tilannut Narsin omilta (eurooppalaisilta) sivuilta. Postikulut on kalliit jos ostosten summa jää alle jonkun rajan, mutta ostin useamman tuotteen niin postarit tuli ilmaiseksi. 

Beautybay on EU:n alueella joten tullimaksuja ei tule.

[/quote]

beuatybayn tiesin mutta ei myy nars kosmetiikkaa. Tarkoitin onko kokemuksia beauty.com:sta? Tulee usasta. Eli tilee tullit päälle? En ole koskaan tilannut sieltä. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä savyjä suosittelette noista Narsin poskipunista. Aika vaalea iho.

ap

Vierailija
4/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikasta tilatessa tulee tullit/verot, raja tais olla jotain n. 20e jonka ylittäessä siis tulee noita ekstrakustannuksia.

Vierailija
5/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 19:34"]Mitä savyjä suosittelette noista Narsin poskipunista. Aika vaalea iho.

ap
[/quote]

Sex Appeal on mun suosikki, tosi kaunis ja luonnollinen kalpeallakin iholla, hyvin vaalea matte persikka. Deep Throat on myös peachy pink mutta hieman tummempi eikä mulla ainakaan arkimeikissä toiminut niin hyvin, muistaakseni siinä oli vähän glitteriä (ei näkynyt iholla kuitenkaan selkeästi). En tiedä mistä nettikaupoista näitä saisi, olen itse ostanut liikkeistä ulkomailla.

Vierailija
6/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HQhairista mä olen tilannut. Mulla on Orgasm ja Gilda poskipunat. Kumpikin tosi kivoja kyllä.

Vierailija
7/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin suosittelen HQhairia, mulla orgasm kanssa :)

Vierailija
8/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuleeko asokselta tilattaessa tullit?

siellä myydään Narsia.

ap

Vierailija
9/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:17"]beuatybayn tiesin mutta ei myy nars kosmetiikkaa. Tarkoitin onko kokemuksia beauty.com:sta? Tulee usasta. Eli tilee tullit päälle? En ole koskaan tilannut sieltä. 

ap

[/quote]

Sori, kävi joku ajatusvirhe kun vedin jostain ton beautybayn :D Beauty.com ei ole mulle tuttu, mutta jos se on usassa niin joudut maksamaan alvit, jos paketti jää tullin haaviin.

Brittikauppoja (eli ei tarvitse maksaa tulleja, koska EU:n sisällä) on mm. asos, hqhair, lookfantastic. 

Vierailija
10/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

asos ei toimitakaan tuota nars:ia suomeen. =( Mistä tuon sex appeal poskipunan saisi?

ap

Vierailija
11/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 20:17"]asos ei toimitakaan tuota nars:ia suomeen. =( Mistä tuon sex appeal poskipunan saisi?

ap
[/quote]

Voin olla väärässä mutta mielestäni brittiläinen Selfridges toimittaa myös Suomeen, niiden nettisivuilla hyvä valikoima Narsia!

Vierailija
12/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki Selfridgesin sivuille NARS poskipunaan, toimittavat nähtävästi ympäri maailmaa.
http://www.selfridges.com/en/nars-blush_318-2000192-40/?previewAttribute=Miss+liberty

Vierailija
13/13 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri seikkailen tuolla selfridgesin sivuilla. Postarit on aika kalliit eli 15 puntaa. Mietin mikä muu poskipuna olisi kiva. Kokemuksia gaiety, reckless tai miss liberty väreistä kellää?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme