Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännykkä asiaa!!! Auttakaa hölmöä!

Vierailija
22.02.2015 |

Hei!

Mulla edessä pian uuden kännykän osto. Olen aina pitänyt puhelinta monta vuotta ja mulla ollut aina Nokia. Nyt käytössä Nokia Lumia 900 eli ns.vanha puh. Olen pitänyt puhelimesta, mutta miinuksiin on.. Tässä esim. Ei liittää tori.fi kuvia, ei saa soittoääniä ilman tietokoneen kytkemistä, ei voi laittaa Facebookiin kuvia, eikä instaan, eikä liittää sähköpostiinkaan. En tiedä voiko vai enkö vaan osaa :(. Pelit huonoja yms. Plussaa hyvä, kamera, näyttöön voi laittaa muistiin kaikkia hyviä sivuja yms. Ja monia muita.

Nyt harkinnassa Lumian se uusin tai uusin ja uusin mutta 20 megapikselin kamera tai 40 megapikselin kamera Lumia, mikä on iso kokoinen ja siitä myös plussa tuosta vanhasta 900. Mutta onko se ihan samanlainen, kun toi vanha 900, että pitää aina kytkeä tietokoneeseen,yms???? Ja siihen ei edes ole hienoja kuoria tms.. ?? Ja meinaan pitää puhelinta ainakin kolme vuotta.

Ja toinen vaihtoehto on I phone 6 plus, miehellä ja pojalla I phonet ja kehuneet vaan aina niitä ja yhdellä lapsella samsung, mutta Samsungia en halua, enkä mitään muitakaan zte, jollaa, Sonya ja mitä niitä nyt on HUAWEI yms.. Eli kumpi noista mun vaihtoehdoista parempi, tietokone on Microsoft ja tablet on I pad ja ainakin tää I pad on aivan ihana ja helppokäyttöinen verrattuna Samsungiin. Tietokone vähällä käytöllä ja en ole muutenkaan mikään hyvä tietokoneen käyttäjä, en osaa laittaa musaa siihen Lumiaan, enkä saa kuvia Facebookiin sieltä muistista joten.... Ehkä joku kurssi tälläselle blondille : D . 

Mutta omia kokemuksia, ohjeita, neuvoja, vinkkejä ja suosituksia. Akuisa, kaikesta älyluuriasioista yms. Olisi tosi kiitollinen ja Lumia oli eka älyluurini ja nyt en edes muista sen sähköpostin salasanaa, niin se synkronsointi uuteen puhelimeen rasittaa jo valmiiksi, hyvä että sain edes kuvat koneelle. Ja korttiin muuttuu ilmeisesti, jos vaihtaa tuohon I pihoineen 

kiitos etukäteen sekavassa sepustuksesta ja ehkä tulevista vinkeistä :)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastanneille :). Lähden huomenna katselemaan kauppoihin ja tutustumaan. Katson myös teidän ehdottamista puhelimia Htc, Motorolaa ja jopa sitä samsungia, kun sitä on kehuttu ja ilmeisesti ihan huokeitakin vaihtoehtoja, jos ei tykkään niin voi vaihtaa hiukan aiemmin, mutta kun olen aina pitänyt puhelimia melko kauan ns.loppuunasti :). Ja näyttäisi, että Samsungiin saa myös kuoria ja ainakin musaa yms.javoi jakaa kuva :D

Ap

Vierailija
2/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä kysymys. Ei jaksa lukea. Osta Samsung.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pyydän etukäteen kaikkia kirjoitusvirheitä, kun kiireessä näitä asioita kirjoitin :).

Ap hölmöluurinkäyttäjä :)

Vierailija
4/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota apple

Vierailija
5/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että kysymys on liian pitkä ja vaikea selkoinen yms. Mutta en halua samsungia, oli sellainen tabletti ja en pitänyt. Ja koska puhelimeen aion satsata monta sataa euroa haluan vinkkejä,neuvoja ja muiden kokemuksia :). Tietenkin päätös oma mutta aina olisi kiva kuulla muilta, kun sukulaisilta :).

Ap 

Vierailija
6/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli omppu sai jo yhden pisteen :). 

Ap

Vierailija
7/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumia 930 hinta laatu suhteelta loisto peli. Musat siirretää suoraa copy pastella ku liität tietokoneesee kii...

Vierailija
9/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokialaiseen ei enää nykyään kannata näppejänsä pistää. Luettelit tuossa melkoisen määrän android puhelimia jotka eivät siis kelpaa niin laita iphone. Jos kuitenkin android puhelin kelpaa niin ehdottomasti motorola moto g lte( hinta n.200€ ja peittoaa käytettävyydessä ja toimivuudessa 500€ samsungin).

Vierailija
10/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! 

Kerrro lisää Nokia 930, onko itselläni ja millainen muuten...miten poikkeaa 900?? Millainen kamera ja onko samanlainen kuin tuo mun vanha Nokia??

Kiitos t: Ap

Vierailija
11/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iphone on ainakin selkeäkäyttöinen, mutta jos laittaa niin paljon rahaa puhelimeen niin en oo varma kannattaako sitä hankkia vain kuvien laittamisen takia (vai oliko paljon muita ominaisuuksia, mitä haluaisit?). Se kyllä hoituu muillakin puhelimilla ja niissä on varmaan parempi kamera? T: iphone 5:n käyttäjä

Vierailija
12/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta motorolasta en ole kuullutkaan, pitää googleta ja katsoa millainen peli... :) samsungit vaan meidän perheessä hajonnut yksi toisensa jälkeen nopeasti, niin kännykät kuin tabletitkin, niinkuin myös Zte, HUAWEI tabletti yms ja samsungilla ei ole ollut merkitystä onko 600 euron puhelin vai 100 tai kahden sada luuri, siksi olen niitä väitellyt, vaikka siinä olisi myös kaikkia kivoja toimintoja ja paljon. Lumia, I phonet ja I padit ei ole menneet koskaan rikki, edes kovassa käytössä ja ollut osa jo monta vuotta. :)

Vierailija
13/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HTC One m7 tai sitten 8, jos haluat oikeasti laatua. Oma iphone 5 hajosi siten että 2vk omistamisen jälkeen alkoi tulla ihan ihme vikoja ja viimeinen niitti oli se, kun tippui 20cm korkeudelta puulattialle ja näyttö paskana. Yksinkertasesti paska puhelin.
Kysyin läheisestä dna kaupasta mitä auosittelevat ja sanoivat m7:n ja päivitin myöhemmin m8:aan kun se julkaistiin. Laadukas ja on kestänyt hyvin.
Ja wp puhelimissa on yksinkertasesti paskat pelit (ja ne harvat mitä on tulee puoltq vuotta myöhemmin ku androidille.)

Vierailija
14/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äskeisen laittoi Ap

Vierailija
15/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Lumialla on voinut tehdä kaikkea mitä luettelit joten et ehkä vain ole osannut. 

Vierailija
16/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, surffaamaan paljon netissä kännykällä ja luen sieltä paljon ja lähetän sähköposteja. Kuvia otan paljon ja lähetän sukulaisille ja joskus olisi kiva laittaa jotain Facebookiinkin. Tori.fi ilmoituksia laitan paljon, mutta I padit kamera on 5 megapikselin niin kuvat aika surkeita. Saan kyllä syksyllä ehkä mieheltä lahjaksi järjestelmäkameran, joten se kuviin tietty, muttei ole aina mukan :). Navigaattori olisi kova sana ja se musiikki, mitä en osaa laittaa edes tietokoneeseen ja saatikka siirtää siitä puhelimeen, kun en saa nyt tietokoneen kuvia edes Facebookiin, kun olisin sukulaisille lähettänyt juhlakuvia :(. Tarvisin jonkun kurssin. Tekstiviestejä lähetän jonkun verran, whatsapp kovassa käytössä lasten kanssa myös. Ja puhumista myös 1-5 päivässä, ei aina :)

Ap hölmö 

Vierailija
17/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta omppu, loppuu se valitus :D

Vierailija
18/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Htc on ollut yhdellä lapsella jonkun aikaan. Oli joku pienikokoinen en muista, akku oli ainakin todella hyvä, mutta muisti ei riittänyt mihinkään toki tästä aikaa pari vuotta ja Htct muuttuneet todella paljon, olen myös muilta kuullut tuosta kys.puhelimesta. 

Ap

P.s olen se hölmö, mutta jos nyt otan kuvan ja yritän laittaa sen Facebookiin, niin mun Nokialla en sitä sinne voi liittää, enkä tori.fi kään. Enkä saa musiikkia ladattua mistään, olen kokeillut, soittoäänenä siis typerät puhelimen omat soundit ;)

Vierailija
19/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän on pitkälti makuasioita. Itse boikotoin applea ja suosin samsungia. Applessa maksaa satanen pari lisää se omena siellä takakuoressa. Ärsyttää applen ihana ideologia siitä miten kaikki elektroniikka pitäisi olla applen että olisi varmasti toimivaa ja yhteensopivaa. Esimerkkinä ystäväni iphone mikä ei lataannu erimerkkisellä miniusb- piuhalla, ainoastaan omalla identtisellä applen vastaalla. Esimerkki vain tippa meressä. Samsungin puhelimia olen käyttänyt nyt nelisen vuotta suurella tyytyväisyydellä. Iphone oli käytössä 6kk ennen kuin poltin päreet, saamarin hipsteriluuri. Lumiasta en välitä.

Vierailija
20/33 |
22.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

930 nyt poikeeaa täysin noista vanhoista wp 7 luureista. Kamerahan tupssa 930.ssa on markkinoiden parasta ja muutenki mielestäni sulava käyttää ja näyttö loistava...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi