eroamassa, saanko asumistukea
Vaikka omaisuutta vai pitääkö omaisuus myydä kuten toimeentulotukea hakiessa?
Kommentit (15)
Uuden lain (1.1.2015) mukaan omaisuus ei vaikuta asumistukeen.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:43"]Uuden lain (1.1.2015) mukaan omaisuus ei vaikuta asumistukeen.
[/quote]yksi helpotus kamalassa tilanteessa.
Miksi jostain helvetin vaikeaselkoisista lakipykälistä yrität vastausta etsiä, kun kelan sivuilta kaikki tieto löytyy helposti. Oletko hivenen idiootti.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:55"]Miksi jostain helvetin vaikeaselkoisista lakipykälistä yrität vastausta etsiä, kun kelan sivuilta kaikki tieto löytyy helposti. Oletko hivenen idiootti.
[/quote]olen tottunut lukemaan lakia. Kelan sivuilta löysin vain jonkun version jossa ei kerrottu. Itse vaikutat tosi ihanalta.
Mies muutti kuukausi sitten omistamastamme asunnosta ja olin ihan pulassa vastikkeen ja lainan kanssa. Onneksi myös vastikkeeseen voi saada asumistukea vaikeassa elämäntilanteessa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:06"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:55"]Miksi jostain helvetin vaikeaselkoisista lakipykälistä yrität vastausta etsiä, kun kelan sivuilta kaikki tieto löytyy helposti. Oletko hivenen idiootti. [/quote]olen tottunut lukemaan lakia. Kelan sivuilta löysin vain jonkun version jossa ei kerrottu. Itse vaikutat tosi ihanalta.
[/quote]
Maalaisjärki älä jätä. Näprää niitä lakejasi, niin muut lukevat helpommalla tavalla samat informaatiot.
Ap tyhmästä päästä kärsii koko ruumis...
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:14"]Mies muutti kuukausi sitten omistamastamme asunnosta ja olin ihan pulassa vastikkeen ja lainan kanssa. Onneksi myös vastikkeeseen voi saada asumistukea vaikeassa elämäntilanteessa.
[/quote]eikös kaikkeen muuhun saa tukea paitsi lyhennykseen?
Uskomaton palsta tämä kun ap saadaan haukuttua tällaisessakin asiassa.. Kamalia haaskoja osa.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:43"]
[/quote] wtf??? Näin suomenvaltio säästää.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:43"]
[/quote] wtf??? Näin suomenvaltio säästää.
[/quote]No tyhmää se olis myydä esim. Vaikka kesämökki sen takia et tarvii pari kuukautta asumistukea.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:43"] Uuden lain (1.1.2015) mukaan omaisuus ei vaikuta asumistukeen. [/quote] wtf??? Näin suomenvaltio säästää. [/quote]No tyhmää se olis myydä esim. Vaikka kesämökki sen takia et tarvii pari kuukautta asumistukea.
[/quote] Olisi juu. Mutta omaisuutta vastaan voi ottaa lainaa ilman.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:14"]Mies muutti kuukausi sitten omistamastamme asunnosta ja olin ihan pulassa vastikkeen ja lainan kanssa. Onneksi myös vastikkeeseen voi saada asumistukea vaikeassa elämäntilanteessa. [/quote]eikös kaikkeen muuhun saa tukea paitsi lyhennykseen?
[/quote]
Lyhennysten koroista 50 %
En löytänyt asumistukilaista vastausta.