Keitä vakkareita muistatte aaveelta milleniumin aikoihin?
Mä muistan Puskasuharin, Kitiaran, Pandoran, Fedjan, Venlan, Arton, Vivianin, Haamurabbin, Sonjan (joka oli sairaan lahkakas kirjoittaja), Sutsisatsin, Näädän, Elmon, Zaikan.
Itse olin välillä nimimerkillä ja välillä anonyymina.
Kommentit (10)
Itseni:) Mutta olin tarkoituksella anonyymi. Arto, Vivian ja Pilke tulee näin äkkiä mieleen.
Se jonka nimimerkki oli jokin 3kk vauvan äiti, ja se muuttui joka kuukausi lapsen kasvaessa.. mutta en muista tarkaa muotoa. Sitten oli Isi.
Pandora ja imetysfaanatikko Jemiko
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 12:49"]Itseni:) Mutta olin tarkoituksella anonyymi. Arto, Vivian ja Pilke tulee näin äkkiä mieleen.
[/quote] Ainiin Pilke :) Muistan että Pilkeellä oli kaksi lasta jamies oli puuseppä. Mulla on järjetön ulkomuisti ja itsekkin olin enimmäkseen nimetön. Fedja oli Paparazzin malli. Arto ja Vivian alkoivat seurustelemaan. Mitäs vielä? ;D
Meitä vuonna 1999-2001 palstalleita ei ilmeisesti ole kovin monta täällä. Olemme kai kaikki olleet silloin nuoria äitejä, jotka olemme tehneet uuden lapsen vasta vuosien jälkeen ja palanneet nyt uudestaan aaveelle. Eikös vaan? ;) Vai mitä teille muille kuuluu?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:12"]
Meitä vuonna 1999-2001 palstalleita ei ilmeisesti ole kovin monta täällä. Olemme kai kaikki olleet silloin nuoria äitejä, jotka olemme tehneet uuden lapsen vasta vuosien jälkeen ja palanneet nyt uudestaan aaveelle. Eikös vaan? ;) Vai mitä teille muille kuuluu?
[/quote]
~Venla~ täällä tunnustaa diagnoosin oikeaksi. :)
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:12"]
[/quote]
~Venla~ täällä tunnustaa diagnoosin oikeaksi. :)
[/quote] Moi Venla :) Sä muistat minut varmasti. Saatiin lapset lähes samaan aikaan; sinä pojan ja minä tytön. Tavattiin joskus yo:n ruokalassa vuosia sitten. Mulla on nyt pieni poika :)
Tyra, Möykky, Amrak, Kitiara