Sama loputtomasti toistuva mainosmusiikki menee yli sietokyvyn
Nyt alkaa oikeasti mennä yli sietokyvyn se että olen kuullut esim. Prisman mainoksen "Kaikkea on ..."-biisin varmasti tuhat kertaa puolen vuoden aikana. Ja sinänsä varsin hieno vanha Kirkan biisi on muuttunut tuon mainoksen "tehosoiton" aiheuttaman överiksi menevän toiston avulla ihan akustiseksi ongelmajätteeksi. Moraalitonta.
Eikä se Puuilon humppakaan tuutko-en-tuun vitsineen ei enää kovin paljon naurata tuhannen kuuntelukerran jälkeen. Vaihtoon!
Samaan nyt -ttu riittää -kategoriaan on mennyt viimeaikoina myös esim. If:n ja Clas Ohlsonin ja muutaman muun "tehosoitossa" olevan mainoksen äänimaailma.
Ei vaan pysty enää katsomaan mainoskanavia eikä YouTubea tuon aivot pehmittävän mainossaastan takia.
Jopa Yle saastuttaa esim. aamuteeveetään niillä vuosikausia pyörittämillään samoilla luppohetkien välijingleillä jotka ovat sietämättömän idiioottimaisia melodioiltaan, ja ilmeisesti joko tietokoneen tai vajaamielisen säveltämää skeidaa.
Joku raja pitäisi olla saman toistolla ja aivopesulla jolle ei enää tunnu olevan kertakaikkiaan yhtään mitään järjellistä perustetta.
Tämä maailma on mennyt ihan hulluksi.