Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kinky?

Vierailija
01.03.2015 |

Ikä, sukupuoli ja siviilisääty?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkyys riippuu aina siitä, kenen kanssa on tekemisissä. Olen aika kinky verrattuna nunniin. Megapervojen rinnalla olen kuitenkin ihan normaali.

Pitäisi määrittää joku pervometri indeksi, jolla voisi määrittää oman kieroutuneisuuden suhteessa valtaväestöön.

Vierailija
22/28 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä N29 sinkku.

Mitä sä tästä saat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:24"] [quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:24"]No fantasioissani kyllä. Tosielämässä neitsyt ja neitsyeksi jäänkin. [/quote] miten niin? Minkä ikäinen olet? Ap [/quote] No pitäisi maagisesti löytää joku, johon paitsi rakastuisi, myös tuntisi sen verran suurta intohimoa ettei seksi enää pelottaisi, johon voisi luottaa sataprosenttisesti ettei aiheuta pysyviä vammoja tms., ja joka olisi kaiken lisäksi valmis menemään kanssani naimisiin ennen sänkyynmenoa. Ei kovin todennäköistä tässä elämässä. Olen yli 30. [/quote] miksi naimisiin? Hc-uskis?

[/quote]

En ole. Ihan varmuuden vuoksi vain. Se olisi kait se luotettavuuden mittari.

Vierailija
24/28 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kinky. Hikinen , todella haiseva mies sissijuustokalulla on parasta mitä tiedän. Jalkahiki ja kusi. Alistun täysin.

Btm-homomies35v

Vierailija
25/28 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ajatellut itseäni kinkynä. Mutta bdsm taitaa olla kinkyä monien mielestä.

Vierailija
26/28 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkivääri! Nainen, kihloissa, 21

Vierailija
27/28 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kinky, tykkään olla sidottuna ja saada piiskaa. Ei toki liian kovaa, mut tuntuvasti kuitenkin ;)
N26, parisuhteessa, lapseton

Vierailija
28/28 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:12"]

No pitäisi maagisesti löytää joku, johon paitsi rakastuisi, myös tuntisi sen verran suurta intohimoa ettei seksi enää pelottaisi, johon voisi luottaa sataprosenttisesti ettei aiheuta pysyviä vammoja tms., ja joka olisi kaiken lisäksi valmis menemään kanssani naimisiin ennen sänkyynmenoa. Ei kovin todennäköistä tässä elämässä.

Olen yli 30.
[/quote]

Mä olin 30 vuotiaaksi neitsyt. Kuuluin jyrkemmän siiven kristilliseen yhteisöön jossa seksistä kaikissa muodoissaan tehtiin syntiä. Sitten aloin käyttämään omaa järkeä. Kuitenkin parhaat paritteluvuodet pidättäydyin seksistä. Kaduttaa. Nyt on jo omiakin lapsia mutta heille en ole samaa paskaa opettanut. Kirstitty olen edelleen.

... ja aikalailla kinky olen, kun kaikkea mahdollista pitää kokeilla aikuisena. Minulta saisi vertaistukea ;).