Oletko kinky?
Kommentit (28)
No fantasioissani kyllä. Tosielämässä neitsyt ja neitsyeksi jäänkin.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:24"]No fantasioissani kyllä. Tosielämässä neitsyt ja neitsyeksi jäänkin.
[/quote]
Miksi jäät?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:24"]No fantasioissani kyllä. Tosielämässä neitsyt ja neitsyeksi jäänkin.
[/quote] miten niin? Minkä ikäinen olet? Ap
Jonkun verran, ei mikään hardcore kuitenkaan. M46 naimaton.
Tämä "periaatteessa" voisi kuulua enemmänkin tuonne seksi-osastolle.
23, Nainen, Naimaton
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:30"]Mitä on hc?
[/quote]
HARDCORE
Mutta mitä kuuluu hc-kinkyn määritelmään?
Tässä teille kinkyä
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:24"]No fantasioissani kyllä. Tosielämässä neitsyt ja neitsyeksi jäänkin. [/quote] miten niin? Minkä ikäinen olet? Ap
[/quote]
No pitäisi maagisesti löytää joku, johon paitsi rakastuisi, myös tuntisi sen verran suurta intohimoa ettei seksi enää pelottaisi, johon voisi luottaa sataprosenttisesti ettei aiheuta pysyviä vammoja tms., ja joka olisi kaiken lisäksi valmis menemään kanssani naimisiin ennen sänkyynmenoa. Ei kovin todennäköistä tässä elämässä.
Olen yli 30.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 11:24"]No fantasioissani kyllä. Tosielämässä neitsyt ja neitsyeksi jäänkin. [/quote] miten niin? Minkä ikäinen olet? Ap
[/quote]
No pitäisi maagisesti löytää joku, johon paitsi rakastuisi, myös tuntisi sen verran suurta intohimoa ettei seksi enää pelottaisi, johon voisi luottaa sataprosenttisesti ettei aiheuta pysyviä vammoja tms., ja joka olisi kaiken lisäksi valmis menemään kanssani naimisiin ennen sänkyynmenoa. Ei kovin todennäköistä tässä elämässä.
Olen yli 30.
[/quote] miksi naimisiin? Hc-uskis?
Määrittele kinky jooko? Peppeseksi on kivaa ja otan suihin hyvin ja julkises tilassa oon sekstaillu, mutta ei kai niitä lasketa. Mitää leluja/asuja ei oo esim.
Minulla on pari parafiliaa ja jokunen fetissi ja vanillaseksi ei vois vähempää kiinnostaa. Joten varmaan olen sieltä kinkymmästä päästä? n 22
Kyllä N30 avoliitossa (lapsiakin on)
En sitten yhtään. keski-ikäinen naimisissa oleva nainen