Punaviini on NIIIIIN hyvää! :)
Pieni öinen humalaketju, mutta se mitä halusin sanoa on:
THANK GOD FOR RED WINE! :)
Kommentteja yökyöpeleiltä?
Kommentit (11)
Älä vaan maksaasi marinoi. Sairaaloiss makaa paljon 30-40 vee kirroosipotilaita. Ystäväni kuoli juuri alkoholiin ja sitä on vaikea uskia
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 09:39"]Ööö... joo ok.
[/quote]
Niin mitä? Suomessa EUn korkein kuolleisuus näissä. Tappaa salakavasti mutta varmasti. Maksapotilaan kuolema on karmea. Usein unohtuu että vaikka pää kestää viinaa, maksa ei. Hesari kirjoitti että sairaaloissa makaa nuoria kirroosipotilaita. Googlettele alkoholihepatiitti ja maksakirroosi ni viisastut. Minulta meni ystävä hautaan.
Punkku ja pamit on paras yhdistelmä saada päivä käyntiin jos ei ole kauheasti juonut edellisenä iltana. Aloitin just ottamisen jääkylmällä lonkulla kun dokasin aamuun saakka :)
Ihan sairaan pahaa. Oon maistanut punkkua elämäni aikana varmaan 20 kertaa ties mitä laatuja ja aina yhtä pahaa.
Punkku ja kukka on paras yhdiselmä.
Niin on! Kohta on pullollinen mennyt ja lisää tekis mieli..
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 03:08"]
Niin on! Kohta on pullollinen mennyt ja lisää tekis mieli..
[/quote]
Hahaa, Looser ! :D
Ehkä 1,3 pulloa chileläistä kulautettu kurkusta alas. :D Osittain hyvässä seurassa, loppu vielä paremmassa. :D
0,7 pulloa vielä jäljellä ja rehellisesti sanottuna, eiköhän me tiedetä minne sekin mennee!
Mitäs sinä lipität ja mitä tykkäät?
Mulla argentiinalaista malbecia. Ei ihan lemppari, mutta varsin hyvää kuitenkin. Kaapissa olis kyllä valkkaria, mutta niistä en ole oppinut tykkäämään :D
Mulla pullollinen luomuviiniä, maistuu ihan mummonmehulle ja happamalle. Ensi kerralla jotain muuta.