Voiko joku oikeasti nauttia leikkipaikalla olosta lasten kanssa?
Kommentit (10)
Mukavaa kun eläydyn lapsen nauttimiseen.
Ongelmana usein paleleminen, jos vaan istun. Kesälläkin on usein tuuli tai kylmä.
Jos siellä on muita lapsia, niin sitten ei tarvitse itse osallistua.
Olen sen verran lapsellinen itsekin, että etenkin jossain hoplopissa menen lasten mukana.
Tuskallista ja ahdistavaa.
Isä 2lasta.
Ihan tuskaa! En tiedä kyllä yhtäkään äitiä joka siitä oikeasti nauttisi. Siis jos lähtee yksinään ulos lasten kanssa ja varsinkaan talvella 🥶
Meillä on kylän mammojen (kuuluu ryhmään miehiäkin) kanssa ulkoiluryhmä whatsappissa jossa sovitaan puistotreffejä. Kun on itsellä juttuseuraa ja lapsella kavereita niin pari tuntia vierähtää helposti. Välillä lapsi haluaa kotiin ja itse olen että ollaan nyt hetki vielä että mitä sitä kotonakaan tekisi...
Se on sitä omaa aikaa kun lapset viihtyy keskenään ja aikuiset saa vaan olla ja jutella. Huippuhetki on se kun keinut lähtee syksyllä pois! Ei tarvitse yksin seistä keinun takana antamassa vauhtia 😬 Enkä ole ainut joka toivoo keinujen häipymistä 😅
Ihmisiä me äiditkin vaan ollaan eli en välttämättä aina nauti samoista asioista joista minun 4-vuotiaani nauttii.
Kaikki kunnia päiväkodin työntekijöille, nostan hattua että pystyvät tuohon ja paljon muuhunkin
On kyllä niin pakkopullaa kuin voi vain olla. Röökiä palaa ihan perk*leesti.
Ei ja on.
Suosittelen eväiden ottoa mukaan. Se tekee siitä vähän mukavampaa. Itselle kahvia termariin myös. Sitten suklaata salaa taskuun. Voit sitten hörppiä kahvia koko ajan ja syödä salaa suklaata taskusta.