Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisitte tässä tilanteessa?

Vierailija
01.12.2021 |

Sinun pitää tehdä työtehtäviä joihin ei ole ohjeita etkä osaa niitä tehdä ilman ohjeita. Apua tarjotaan erittäin nihkeästi jos ollenkaan.

Miten toimisit?
Pomoon otettu yhteyttä ja kerrottu tilanne. Vastaus oli ”ei voi jättää tekemättä”.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy pomolta, että kenen tuo työtehtävä olisi syytä sinulle ohjeistaa kun kerran keneltäkään et apua oikein saa. Kerro konkreettisesti, mihin työn tekeminen tyssää, ja mitä tietoa tarvitsisit pystyäksesi etenemään ja kysy, kuka tästä asiasta tietää vai osaako pomo itse vastata.

Vierailija
2/5 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että minulla ei ole resursseja hoitaa tätä tehtävää, ja se on sinun vastuullasi pomona varmistaa että jokaisella työntekijällä on tarpeelliset resurssit työtehtäviensä hoitamiseen.

M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, mulle tulee usein eteen tuollaisia tilanteita, asiat vaan hoituu kun on alan työkokemusta jo 24v :lta.

Vierailija
4/5 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten v*ttuunnuin. Olin erään kaupungin yliopistolla töissä. Hallintovirastossa tekemässä opintotukipäätöksiä.

Kun oli kysymys ihmisten rahoista niin olisin halunnut, että minut olisi perehdytetty asiaan. Mutta kun ei. Lyötiin paksu pumaska käteen, että opettele tuosta.

Vuoden lopussa näihin aikoihin tehtiin päätöksiä, ketkä joutuu maksamaan tukia takaisin, jos ei ollut kertynyt vuoden aikana tarpeeksi opintoviikkoja. Syletti niin paljon koko juttu, että peruin yhden päätöksen, jonka mukaan eräs opiskelija olisi joutunut maksamaan muutaman satasen. Hän lähetti minulle joulukortin.

Asiasta on vieläkin hyvä mieli. 😊

Vierailija
5/5 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais edes jonkun pumaskan käteen mutta kun sellaista ei ole. Tähän hommaan liittyy niin paljon nippelitietoa jota minulla ei ole kun perustiedotkin todella hatarat. Perehdytystä kun ei juuri ole ollut.

No, täytyy huomenna yrittää jotenkin tehdä ne hommat ja yrittää saada joltain apua. Jää sitten muut päivän hommat tekemättä jos tohon avunsaamiseen (jos edes saa) menee taas tyyliin koko päivä.

Pomo ei itsekään osaa ja mun pitäis nyt kuulemma hoputtaa henkilöitä a, b, c ja d (joilta pomo pyytänyt ohjeiden tekoa) tekemään ne ohjeet.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän