Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronakriittiset vallanneet palstan

Vierailija
01.12.2021 |

Pelkkää mielipidevaikuttamista ja rokotteista ja passista öyhöttämistä. Sanoma, siivotkaa palsta kiitos!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin näin. Pelkkää rokote- ja passisössötystä. Enemmistöllä on jo voimassaoleva koronatodistus ja lopuista häviävän pieni vähemmistö tuottaa kaiken disinformaation ja lietsontapuheen.

Vierailija
2/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin säälittävää, että tänne on pesiytynyt joukko ihan kaikkea vastustavat. Oli aihe mikä tahansa. Kuvittelevatko oikeasti, että täältähän se suomen kansan aivopesu lähtee vauhtiin? Yrittäisivät edes keksiä vähän paremman vaikutuskanavan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylläri että youtubesta tieteensä nauttivat öyhöttävät netissä.

Vierailija
4/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedutajankin puhe poistetaan, mikä järki siinäkin? Meillä on ollut sananvapaus ja mielipeteen vapaus ja nyt teitä kiukuttaa????

Vierailija
5/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma, nyt luuta heilumaan!

Vierailija
6/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa heidän öyhöttää. Parin vuoden päästä ovat jo unohtaneet koko rokotuksen, kun mitään ei ole tapahtunut.

Vierailija
7/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko tämä siitä että yhä useampi alkaa nähdä tämän propagandan läpi.

Tai sitten rokotekattavuus ei olekaan niin suuri kuin annetaan ymmärtää.

Ei kaikki kriittiset voi tänne kokoontua, eihän?

Vierailija
8/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kurkkuani myöten täynnä noita öyhöttäjiä. Suuri osa varmasti itänaapurin rahoittamia. Todella kunniakasta ja isänmaallista toimintaa.

Vierailija
9/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä mieleni pahoitin kun kaikki eivät olleetkaan enää kanssani samaa mieltä. Näiden väärämielisten palstalaisten on pakko olla hybridivaikuttajia idästä.

🙄🙄

Vierailija
10/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja....

Vierailija
11/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minä mieleni pahoitin kun kaikki eivät olleetkaan enää kanssani samaa mieltä. Näiden väärämielisten palstalaisten on pakko olla hybridivaikuttajia idästä.

🙄🙄

Paljonko kaali tänään maksaa Pietarin torilla?

Vierailija
12/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuja....

Trollitehtaalla ei ole persuja vaan venakkoja.

Vierailija
13/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedutajankin puhe poistetaan, mikä järki siinäkin? Meillä on ollut sananvapaus ja mielipeteen vapaus ja nyt teitä kiukuttaa????

JOS TARKOITAT NOITA PERSUJEN HUUHAAJUTTUJA, NIIN TAATUSTI POISTETAAN. vLHEET POISTETAAN AINA KUN TAVATAAN

Vierailija
14/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄🙄

Paljonko kaali tänään maksaa Pietarin torilla?

Kiitos kysymästä, en tiedä. Olen käynyt Pietarissa/Venäjällä viimeksi - ja ylipäätään yhden ainoan kerran - vuonna 2013. Tosin silloinkaan en kaalin hintoja käynyt markkinoilla katsastamassa.

Vierailija
15/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä poika höpötä! Foliohatut on oikeassa.

Vierailija
16/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🙄🙄

Kaikki kirjoittajat eivät ole Pietarista, mutta ne kotimaisetkin kriitikot laulavat heidän laulujaan. Iso osa koronaa ja rokotteita koskevasta misinformaatiosta on nimittäin lähtöisin idästä. Ja Putin myhäilee tyytyväisenä, kun saa lietsottua vastakkainasetteluja ja hajaannusta aikaan.

Vierailija
17/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkumalla kaikki persut venäläisiksi hiljentää ne. Kun ei kerta ras1stiksi haukkuminen toiminut. Pääasia, että saamme opposition hiljennettyä samalla kun pahoitamme mielemme Lukashenkosta.

Vierailija
18/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotettuja (vähintään 1 rokotteella) on jotain 85 % yli 12 v täyttäneistä. Tästä voisi päätellä, että rokotetta puoltavia viestejä olis 8-9 kpl / 10 viestiä kommenttiketjussa. Kun selaa jotain iltasanoman kommenttiosastoa facebookissa, niin rokotekriittisiä viestejä on valtaosa.... Rokotteen ottaneita on harvakseltaan siellä viestien seassa.

Olen ihmetellyt jo kauan aikaa sitä, että minkä takia rokotteisiin kriittisesti suhtautuvilla on niin turkkasen palava halu suoltaa omaa viestiään joka paikkaan?? Miksi ei voisi vaan olla ottamatta sitä rokotetta, jos näin on päättänyt, ja elellä elämäänsä sen kummemmin asiasta toitottamatta?? Miksi??

Vierailija
19/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoma, nyt luuta heilumaan!

Luuta heiluu jos joku viitsii sitä heiluttaa. Jokaisen oikeus.

Vierailija
20/24 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙄🙄

Kaikki kirjoittajat eivät ole Pietarista, mutta ne kotimaisetkin kriitikot laulavat heidän laulujaan. Iso osa koronaa ja rokotteita koskevasta misinformaatiosta on nimittäin lähtöisin idästä. Ja Putin myhäilee tyytyväisenä, kun saa lietsottua vastakkainasetteluja ja hajaannusta aikaan.

Kyllä on sairaaksi mennyt maailma kun paljon ihmisiä jotka oikein haluavat elää orjuudessa ja kaiken maailman passit ja pakkorokotukset ottaa käyttöön. Tämä narratiivi myös miten koronakriittinen on joku venäjämyönteinen on varsin käytetty kortti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän