Saatanan Samsungin ohjelmistopäivitys!
Päivitin sitten kännykän ja toimintoja hävisi! V&$*& u ihan ihan viimeinen samsungin kännykkä!
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 23:53"]Siis mikä äänetön juttu teillä on hävinnyt?
[/quote]
Ylhäältä tulevasts pikavalikosta saa valittua enää "ääni" tai "äänetön". Ennen oli "ääni", "värinä" tai "äänetön" ja viimeisestä sai kaikki äänet ja värinät samalla pois.
Mulla kyllä tulee edelleen ääni, värinä ja mykistä. Puhelimena s4 active
mulla lentää facesta useesti ulos. yhtäkkiä valkonen näyttö ja sit ollaanki puhelimen pääsivulla. ja muutenki tosi hidas, galleriassa ei näytä kuvia. yhteystiedot pysäytetää kans useesti, vaikka kukaa ei soita tms :D oon sammuttanu kaikki avonaiset sovellukset, ram muistin jne.. ihan surkee ja uus ilme ruma.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:15"]Mulla kyllä tulee edelleen ääni, värinä ja mykistä. Puhelimena s4 active
[/quote]
Mikä päivitys ja käyttöjärjestelmä sinulla on?
Meidän samsung tabletti päivitti itsensä ihan vituiksi,tekisi mieli heittää vittuun koko vehe.
eikö isoja päivityksiä saa millään pois? Tämäkin oli ladannut itse päivityksen ja jatkuvasti aukesi päivityslaatikko,en saanut sitä mitenkään pois ja lopuksi hyväksyin kun alkoi vituttamaan ja nyt on pilalla koko roju.
lisäksi gmail pitäisi jotenkin hyväksyä ja en halua mitään ylimääräisiä maileja koneeseen liittää,eikä mulla ole mitään naamakirjoja tai tvittereitä.
Puhelin ilmottaa kokoajan "poista s healthin lukitus"
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:17"]
mulla lentää facesta useesti ulos. yhtäkkiä valkonen näyttö ja sit ollaanki puhelimen pääsivulla. ja muutenki tosi hidas, galleriassa ei näytä kuvia. yhteystiedot pysäytetää kans useesti, vaikka kukaa ei soita tms :D oon sammuttanu kaikki avonaiset sovellukset, ram muistin jne.. ihan surkee ja uus ilme ruma.
[/quote]
Galleria-ohjelmaksi kannattaa vaihtaa QuickPic- ohjelma.
Mulla on S Galaxy S5 ja en ole huomannut tuollaisia ongelmia ollenkaan. Koska se päivitys tuli?
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:27"]Mulla on S Galaxy S5 ja en ole huomannut tuollaisia ongelmia ollenkaan. Koska se päivitys tuli?
[/quote]
Viikko pari sitten. Pitää ladata itse, eli ei vaihdu huomaamatta.
Toi Lollipop on oikeastaan aika iso päivitys, joten tällaista oli vähän odotettavissakin ensimmäisille päivittäjille.
Jos ette todellakaan pärjää 5.0 Androidilla, niin ainahan sen voi downgradeta versioon 4.2.2
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:27"]Mulla on S Galaxy S5 ja en ole huomannut tuollaisia ongelmia ollenkaan. Koska se päivitys tuli? [/quote] Viikko pari sitten. Pitää ladata itse, eli ei vaihdu huomaamatta.
[/quote]
Mulla on ohjelmoitu niin, että kun suljen puhelimen, se lataa uudet päivitykset kun aukasee. Lapsi taas laittoi omaansa niin, että joka yö klo 2 päivittää autom.
Onko tää nyt sitten joku erikoispäivitys, joka ei tule meille ilman omaa lataamista?
Tuo uusin ohjelmistopäivitys oli kyllä täysfloppi, itellä ei enää screen mirroring toimi ja muutenki luuri jumii nyt paljon enemmän kun aiemmin. En suosittele!!
Jooh mulla tekee kans jatkuvasti tota "yhteystiedot pysäytetty". On myös paljon rumempi tämän ulkoasu kuin aiemmassa Androidissa. :( herätys sentään toimii. (SGS5)
Mulla on ainakin tullut jo kaksi uutta päivitystä tuon alkuperäisen jälkeen. Ääni-värinä-mykkä -valikko palasi ja muutenkin monta ongelmaa on korjautunut. Välillä edelleen ilmoittaa että "yhteystiedot pysäytetty", mutta muita ongelmia ei enää kyllä ole.
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:32"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:27"]Mulla on S Galaxy S5 ja en ole huomannut tuollaisia ongelmia ollenkaan. Koska se päivitys tuli? [/quote] Viikko pari sitten. Pitää ladata itse, eli ei vaihdu huomaamatta.
[/quote]
Mulla on ohjelmoitu niin, että kun suljen puhelimen, se lataa uudet päivitykset kun aukasee. Lapsi taas laittoi omaansa niin, että joka yö klo 2 päivittää autom.
Onko tää nyt sitten joku erikoispäivitys, joka ei tule meille ilman omaa lataamista?
[/quote]
No tarkistakaa nyt mikä versio teillä on:
Asetukset (Settings) >> Tietoja puhelimesta (About phone) >> Android-versio
Tällä hetkellä maailmalla yleisimmät versiot on 4.4.2 ja 4.4.4. Tuo 5.0 on vielä todella harvalla käyttäjällä, siinä on vikoja varmaan vielä aika pitkään..
Jos haluaa vältää päivityksen tuomat harmit, niin vaihtakaa Google-androidin tilalle se CyanogenMod-android.
Uusin päivitys aiheutti mm. sen, että akku kuluu 10x nopeammin aikaisempaan verrattuna. Lisäksi Opera Classic lopetti toimintansa. :(
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 18:13"]
[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 00:32"]
[/quote]
[/quote]
No tarkistakaa nyt mikä versio teillä on:
Asetukset (Settings) >> Tietoja puhelimesta (About phone) >> Android-versio
Tällä hetkellä maailmalla yleisimmät versiot on 4.4.2 ja 4.4.4. Tuo 5.0 on vielä todella harvalla käyttäjällä, siinä on vikoja varmaan vielä aika pitkään..
Jos haluaa vältää päivityksen tuomat harmit, niin vaihtakaa Google-androidin tilalle se CyanogenMod-android.
[/quote]
Ok, edelleen oli tuo 4.4.4, eli antaa vaan olla ihan rauhassa sitten se.
Kokeilito ottaa "helppokäyttötoiminnon" pois päältä. Se löytyy Asetukset -> Helppo tila. Valitse sieltä Normaali tila. Itellä ainakin sain sähköpostiin ja kalenteriin ominaisuudet takaisin.
Joo, täällä s5 ja herätys ei toimi, äänetön katosi mutta toisaalta osa viestiäänistä jää tulematta ja se saakelin yhteystiedot pysäytetty-Ilmo jatkuvasti näytössä. Päivitystä odotellessa.