Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: suhtaudutteko vaihdevuosiin negatiivisesti?

Vierailija
28.02.2015 |

Yllätyin eräästä tutkimustuloksesta että naiset eivät pidä vaihdevuosia negatiivisena asiana. Mä oon itse aina luullut että niitä odotellaan kauhulla ja elämä on "tuskaa" vaihdevuosien aikaa. Mutta haluaisin kuulla teidän mielipiteitä, suhtaudutteko te vaihdevuosiin negatiivisesti, neutraalisti vai positiivisesti?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet tulee jokaiselle naiselle. Alkoi hikoiluttamaan ja ahdistamaan ja yöheräilyjä. Eihän ne heti kaikki oireet kerralla tulleet. Tilasin lääkärille ajan ja sanoin että tämä akka ei kärsi enää yhtään vaihareista että nyt pillerit. Pillerit sain ja täytyy sanoa että nämä sopii mulle.

Vierailija
22/23 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ajatus naisellisuuden menettämisestä. Paino nousee ja erityisesti vyötärö katoaa, peppu alkaa roikkua, viikset kasvaa ja ulkonäkö androgyynistyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2015 klo 14:56"]

Ahdistaa ajatus naisellisuuden menettämisestä. Paino nousee ja erityisesti vyötärö katoaa, peppu alkaa roikkua, viikset kasvaa ja ulkonäkö androgyynistyy.

[/quote]

Ihan tosi?? No, eipä ole vielä ainakaan näkynyt moisia oireita vaikka vv on loppunut jo pari vuotta sitten...

Peppu on kiinteä ja pyöreä, vyötärö piukka ja kapea (kiitos treenin tietty), olen hyvin naisellisen näköinen edelleenkin. Viiksiä en ole huomannut;)

3