Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut huutavat humalassa?

Vierailija
20.08.2026 |

Itse alan vain nuokkumaan jos juon vähän enemmänkin kuin pari annosta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Kauheeta mökää pitävät, suorastaan huutavat. Jos heillä on lasissaan jotain sellaista joka vie kuulon 🍷🍾

Vierailija
2/12 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat juntteja, joilla ei ole yhtään toleranssia alkoholiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan humalassa huutaa, mutta mies se on joka krapulassa rallattaa.

Vierailija
4/12 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on humalassa tarve vain ilmaista ajatuksiani suodattamattomana. Sen takia on parempi humaltua yksin tai vain harvojen ja valittujen seurassa. Liikojen totuuksien kuuleminen kuulemma satuttaa joitain tai saa heidät pois tolaltaan. 

Vierailija
5/12 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen kuulo muuttuu jonkin verran kännissä. Tai ei se tietenkään varsinaisesti muutu, vaan kuulemansa jäsentämisen kyky muuttuu. Esim. akustisen kitaran virittäminen humalassa on vaikeampaa kuin selvin päin. Etenkin huiluäänten kanssa se voi olla aika hankalaa.

Vierailija
6/12 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerrassaan hieno kokemus olla bileissä suht selvinpäin ja muut kunnon tuiterissa. Sitä huutoa ja lisätään musiikin volyymia ja taas huudetaan vähän kovempaa. Puhutaan ihan 40-50 vuotiaista.

Vierailija
7/12 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samaa ihmettelen. Järkyttävää, ihan suoranaista huuuuutamista, kuin sikaa tapettaisi. Itse en muutu yhtään äänekkäämmäksi, normi puhe desibeli riittää hyvin. 

Vierailija
8/12 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin huutavat. Koulupäivän kesto on karkeasti arvioiden klo 9-13. Kun lapsi menee kouluun, se huutaa ja ulvoo koko koulumatkan, se huutaa tunneilla, ruokalassa ja välitunneilla. Se huutaa koko kotimatkan. Se huutaa kotona, kunnes nukahtaa puoliksi syöty juusronäkkäri suussa vaan herätäkseen huutamaan uuteen aamuun. Kurkkuun sattuu, mutta kun ei voi olla huutamatta. Aaeeiioouuyyääööö!!!!!!!!!

Vierailija
9/12 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa ihminen ei tajua kuinka kovaa hän puhuu. 

Vierailija
10/12 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulo heikkenee kuten muutkin aistit.

Vierailija
11/12 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei jäisi huutamiseen, vaan luultavasti yrittäisin tapella jokaisen mahdollisen vastaantulijan kanssa. Siksi en olekaan koskaan ryhtynyt käyttämään alkoholia. M67

Vierailija
12/12 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humala on myrkytystila.

Aiheuttaa sekavaa ja arvaamatonta käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi