Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauaan sulta meni suorittaaa peruskoulun matematiikka. itse suoritin peruskoulun matematiikan oppimäärän tenttimälllä puolessa toista kuukaudessa 8 arvosanallla.

Vierailija
01.12.2021 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sitä 9 vuotta tahkosin. 

Vierailija
2/11 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdys sanoja et ehtinyt opetella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö käynyt peruskoulua silloin kun piti? Se tehdään sen 9 vuoden aikana piste. Ei lapset tenti peruskoulun matikkaa miten haluavat vaan mennään opsin mukaisen järjestyksen ja suunnitelman mukaan.

Vierailija
4/11 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se aika, mikä siihen on suunnitelmissa tarkoitettu tavallisesti käytettäväksi.

Siis suorititko sinä sen peruskoulun matematiikan nyt aikuisena vai lapsena ja minkä ikäisenä lapsena?

Vierailija
5/11 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan se aika, mikä siihen on suunnitelmissa tarkoitettu tavallisesti käytettäväksi.

Siis suorititko sinä sen peruskoulun matematiikan nyt aikuisena vai lapsena ja minkä ikäisenä lapsena?

Missä näitä peruskoulusuorituksia korjaillaan, täydennetään, aikuisiällä? Ainakin vankiloissa!

Vierailija
6/11 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin sen tästä ihan kylmiltään tenttiä. Riippuu sitten kokeesta miten kauan siihen menee. Aikoinaan tosiaan koko peruskouluaikana sitä opettelin.

Vierailija
7/11 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä näitä peruskoulusuorituksia korjaillaan, täydennetään, aikuisiällä? Ainakin vankiloissa!

Iltakouluissa, joita on myös etänä kuten Otavan etäkoulut.

Itse olen suunnitellut opiskelevani lukion pitkän matikan etälukiossa.

Vierailija
8/11 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeettoman kauan kun Suomessa kaikki pakotetaan etenemään samassa tahdissa koko peruskouluaika. Jos olisin saanut tehdä omaan tahtiin niin useampi vuosi olisi säästynyt. Tykkään matikasta ja tein tehtäviä huvikseni vapaa-ajalla pidemmältä kirjasta.

En siis kirjaan tai kouluvihkoon kun se oli kielletty, vaan ihan piirustuspaperille salaa.

Vierailija
9/11 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole peruskoulun jälkeen tarvinnut peruskoulumatikkaa tenttiä, kun osallistui silloin opetukseen. Nyt olen yrittänyt opettaa muutamaa reppanaa jotka on pudonnut kärryiltä jo alakoulussa ja kyllä on hankalaa kun perusteet on niin hatarat.

Vierailija
10/11 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen seuraavaksi korottamaan äikän numeroa sun vitosesta edes seiskaan

Vierailija
11/11 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olit ne 9 vuotta, kun muut oli peruskoulussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän