Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita neuropsykologisessa tutkimuksessa voi selvitä?

Vierailija
01.12.2021 |

Itse havainnut sosiaalisten tilanteiden vaikeutta, kommunikaatiovaikeuksia, tarkkaavaisuuden ja keskittymisen ongelmia ja sitä että muisti ei pelaa joten vaikea oppi uusia asioita.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu mitä testejä tehdään. Jos sulla on noita ongelmia niin oppimisvaikeudet ja adhd tulee esiin kyllä. As-piirteet myös jos tehdään as-piirteet seulova testi.

Vierailija
2/4 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin adhd tutkimuksissa ja sen perusteella lääkäri ei pystynyt vielä tekemään diagnoosia koska toinen vanhempani hieman vesitti koko jutun kun kaunisteli lapsuuttani ja ei kertonut asioita niinkuin ne oli. Selviääkö noissa tutkimuksissa kuitenkin vaikka aiempi näyttö ei riittänyt? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aiemmin adhd tutkimuksissa ja sen perusteella lääkäri ei pystynyt vielä tekemään diagnoosia koska toinen vanhempani hieman vesitti koko jutun kun kaunisteli lapsuuttani ja ei kertonut asioita niinkuin ne oli. Selviääkö noissa tutkimuksissa kuitenkin vaikka aiempi näyttö ei riittänyt? Ap

Ei sinun testaustuloksesi todennäköisesti muutu eli adhd pitäisi tulla ilmi testissa, mutta jos vanhempasi puhuvat kukkua omassa arviointilomakkeessaan niin sitten tulos ei muutu.

Vierailija
4/4 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan