Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut hirveässä harjoittelupaikassa?

Vierailija
28.02.2015 |

Heippa! Kaipaisin kohtalotovereita, mulla siis hoitoalalla harjoittelu ja
Niin hirveä harjoittelupaikka, et on jo koko vkl pilalla, kun tiedän, että maanantaina pitää taas mennä. Oon aivan asiallinen tyyppi, tehnyt paljon töitä, mutta varmasti on paljon opittavaa. Koko paikka on vaan niin karsea, että en kestäis mennä, hirveää paskanpuhumista muista työntekijöistä, ilkeilyä jne. Onko kellään samanlaisia kokemuksia omasta harjoittelusta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 17:22"]

Heippa! Kaipaisin kohtalotovereita, mulla siis hoitoalalla harjoittelu ja Niin hirveä harjoittelupaikka, et on jo koko vkl pilalla, kun tiedän, että maanantaina pitää taas mennä. Oon aivan asiallinen tyyppi, tehnyt paljon töitä, mutta varmasti on paljon opittavaa. Koko paikka on vaan niin karsea, että en kestäis mennä, hirveää paskanpuhumista muista työntekijöistä, ilkeilyä jne. Onko kellään samanlaisia kokemuksia omasta harjoittelusta?

[/quote]

Olen ollut niin karseassa, että jouduin jäämään sairauslomalle ja valmistumiseni siirtyi vuodella.

Vierailija
2/4 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Huonossa kokemuksessa on aina ensisijaisesti ollut kyse henkilökunnasta, ei työstä itsestään. Vaikka vituttaisi mennä, niin mene silti ja pistä mieleen kaikki näkemäsi ja kuulemasi. Kun sitten menet työhaastatteluun, voit kertoa kokemuksestasi ja kertoa millaiset asiat ovat sinusta tärkeitä hyvän työyhteisön hengen luomiseksi. Älä ota mitään henkilökohtaisesti ja anna kuulemasi valua kuin vesi hanhen selästä. Laita mieleen sellainen kuva, että työskentelet 3-vuotiaiden lasten kanssa, jotka töräyttelevät suusta ihan mitä vaan, kun eivät muuta osaa. Tsemiä, paina harjoittelu läpi ja ota mukaasi kaikki _oppimasi_, älä kaikkea kokemaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Todella järkyttävässä. Kamalia katkeria akkoja joiden valitusta joutui kuuntelemaan päivästä toiseen. Ilkeilyä. Vähättelyä. Tahallaan liian haastavien tehtävien antamista ja niiden kanssa yksin jättämistä -> sitten kun teet virheen saat haukut. Jatkuvasti joutui olemaan varpaillaan ettei vaan mokannut mitään. Osa ei edes tervehtinyt, lähinnä mulkoili vaan. Todella väsynyt olin sen jälkeen. Ei ikinä enää minnekään harjoitteluun!!!

Vierailija
4/4 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat hoitoalan harjoitteluista oli minulle piinaa, mutta uskoisin että huonojen kokemusten takia olen itse parempi ohjaaja sitten kun saan opiskelijan. En tiedä miten neuvoa muuten kuin että koita jaksaa ja laske päiviä. Ja muista että vaikka sinun taitojasi ja persoonaasi miten kritisoitaisiin niin ne ihmiset ei tiedä totuutta, itse haksahdin uskomaan heidän epäasiallisia arvioitaan minusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi