Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Kiva päästä ostoksille sillä budjetilla.
Jos mä saisin vajaa 2000 e käteen, kyllä käyttäisin rahat nopeasti.
Iso virhe Akilta ja Ritalta imagolisesti lähteä tällaiseen ohjelmaan mukaan. Tosi iso virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole omat hiukset tytöllä.
Mun kaverin teinitytöllä on täysin samanlaiset hiukset. Pitkät, paksut, kiharat. Ja ihan luonnolliset on, koska oon ite läheltä nähnyt miten tää tyttö on kasvattanu näitä hiuksiaan ihan pienestä tytöstä lähtien.
Käytän itse peruukkia ja tälläkin naisella selvästi oli. Hyvältä näytti silti, ei peruukeissa ole mitään vikaa.
Sinua näyttää nyt tosissaan harmittavan, että toisilla on luonnostaan tuollaiset hiukset.
Oikein muuta syytä en tuollaiselle ”pakko olla peruukki/pidennykset/ei voi olla aito tukka!!”-pakottamiselle keksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manniset vaikuttaa tosi leuhkilta. Pitää oikein mainita uima-altaan hinta jne. Onkohan nuo oikeesti noin leuhkia vai tekemällä tehty ohjelmaa varten 🙄
Hohhoijaa. Miksi ei saisi olla ylpeä saavutuksistaan?
Voihan sitä sanoa että on ylpeä tästä uima-altaasta ilman, että pitää mainita kuinka paljon se maksoi. Ihmisestä tulee aika materialistinen ja luotaantyöntävä kuva kun pitää aina sanoa kuinka hirveän paljon mikäkin maksoi.
Mutta se onkin vain mun mielipide.
Kuuluu tuohon formaattiin, et ne luetellaan aina. Luuletko et sattumalta kaikki tapahtuu joka jaksossa samalla tavalla. Aina se omaisuus esitellään.
Nuoripari oli hyvä esimerkki siitä että vaikka rahaa ei ole, kämppä voi silti olla kiva ja viihtyisä ja SIISTI! Moni valittaa kun ei ole rahaa mutta rahan puute ei aiheuta sitä että kämppä on suoraan sanottuna saastainen.
Vierailija kirjoitti:
Kiva päästä ostoksille sillä budjetilla.
Jos mä saisin vajaa 2000 e käteen, kyllä käyttäisin rahat nopeasti.
Juuri tuon ominaisuutesi takia olet myös jatkossa oleva köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoripari oli hyvä esimerkki siitä että vaikka rahaa ei ole, kämppä voi silti olla kiva ja viihtyisä ja SIISTI! Moni valittaa kun ei ole rahaa mutta rahan puute ei aiheuta sitä että kämppä on suoraan sanottuna saastainen.
Yhteiskunta kyllä pitää huolen siitä että nuorella lapsiperheellä on rahaa. Yksinasuvilla, pienituloisilla on huomattavasti tiukempaa kuin lapsiperheillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteiskunta kyllä pitää huolen siitä että nuorella lapsiperheellä on rahaa. Yksinasuvilla, pienituloisilla on huomattavasti tiukempaa kuin lapsiperheillä.
Suomessa on paljon lapsiköyhyyttä. Oletko ehkä kateellinen köyhille lapsille?
Eikä kämpän siisteys ole kiinni rahasta vaan elämänhallinnasta. Siivoaminen ei maksa mitään.
Tämä oli vieras ohjelmakonsepti sillä en katso telkkaria. Mutta luin asiasta Ilta-Sanomien artikkeliksi naamioidusta mainoksesta.
Eikös tätä samaa konseptia parodioitu jo 20 vuotta sitten jossain suomileffassa? Se taisi olla nimeltään Nousukausi.
Nyt todellisuus on näköjään saanut taiteen kiinni. Kävi niinkuin Pahkasialle.
Vierailija kirjoitti:
Tämän iltaisen jakson Osku tuli julkisuuteen teini-ikäisenä, kun hänestä puhuttiin Mustikka-Oscarina. Kun kesätöitä ei löytynyt, 14-vuotias Oscar työllisti itse itsensä, lähti metsään poimimaan mustikoita ja tienasi 1700 euroa. Oskun tarinaa seurasi presidentti Sauli Niinistökin, joka muisti poikaa uudenvuodenpuheessaan 2016.
Ei ihan tuollainen tuhkimotarina. Vanhemmat kuljetti metsään autolla, mukana poimimassa ja myös kavereitakin. Sitten pois metsästä autolla. Ilman vanhempia ja autokyytiä olisi marjat jäänyt poimimatta. Samanlainen tarina kuin nuoret yrittäjät, joiden taustalta paljastuu aina vanhempien apua ja rahallista tukea.
Eilisen jakson perusteella Aki oli se leuhka ja juntti, mutta mun mielestä Rita vaikutti hyvin symppikseltä ja jalat maassa- tyypiltä! En ymmärrä tätä lynkkausta
Toivoisin seuraavalle kaudelle Jutta ja Juha Larmia mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä nyt kukaan näe, että Yasminessa on jotain muutakin, kuin pohjoismaista ohuttukkaista perunanenäverta! Auttaa siihen, että on paksu, kihara ja kaunis tukka luonnostaan. Jännästi myös puhuu kirjakieltä.
Näytti siltä, että juuria on jostakin Karibialta tai jostakin sieltä päin. Toi etäisesti minulle mieleen Rihannan, iho vain vaaleampi.
Vierailija kirjoitti:
Ihania molemmat parit. Rita ja Aki yllätti miten mukavia ja karismaattisia olivat.
Karisma oli jotenkin kaukana tuosta, lähinnä tulee mieleen sellainen rahalla aikaansaatu uhoaminen. Että pitää olla itse äänessä ettei paljastu ettei olekaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän iltaisen jakson Osku tuli julkisuuteen teini-ikäisenä, kun hänestä puhuttiin Mustikka-Oscarina. Kun kesätöitä ei löytynyt, 14-vuotias Oscar työllisti itse itsensä, lähti metsään poimimaan mustikoita ja tienasi 1700 euroa. Oskun tarinaa seurasi presidentti Sauli Niinistökin, joka muisti poikaa uudenvuodenpuheessaan 2016.
Ei ihan tuollainen tuhkimotarina. Vanhemmat kuljetti metsään autolla, mukana poimimassa ja myös kavereitakin. Sitten pois metsästä autolla. Ilman vanhempia ja autokyytiä olisi marjat jäänyt poimimatta. Samanlainen tarina kuin nuoret yrittäjät, joiden taustalta paljastuu aina vanhempien apua ja rahallista tukea.
Hyvä , hienoa , että löytyy vanhempia , jotka tukevat ja auttavat . Ei vähennä sitä asiaa, että nuori kuitenkin lähti sinne metsään, eikä jäänyt kotiin esim. ceeässää paukuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just , yleensä vanhemmat ovat yrittäjiä joilla on rahaa , taitoja ja työkaluja joilla autetaan .
Kivat pariskunnat ekassa jaksossa. Nuoripari oli tosi sympaattisia ja aitoja. En näe myöskään Akissa ja Ritassa mitään pahaa tai ilkeää. Omilla/lainarahoillaan elävät sellaista elämää mistä itse tykkäävät, ei pitäisi haitata ketään. Ohjelmaa en vaan ymmärrä, että miksi nimi pitää olla "rikkaat ja rahattomat", koska tässä todellakin on aina ihan epätasapainoiset vaihtoperheet kuten nytkin 19v ja 40+ ja jos "rikkaiden" viikkobudjetti sisältää ihan kaiken lainanlyhennyksiä, vakuutuksia yms. myöten, niin eihän se ole vapaata rahaa tuhlattavaksi. Kaikki formaatit ei vaan istu Suomeen, kuten remppa vai muutto Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ohjelmassa ei ole ollut vielä montaakaan rikasta. Ihan hyvin toimeentulevia kylläkin, mutta oikeasti rikkaita haluaisin nähdä. Eivät taida suostua mukaan?
Missä se raja menee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just , yleensä vanhemmat ovat yrittäjiä joilla on rahaa , taitoja ja työkaluja joilla autetaan .
Tähänhän moni itsesäälijä tuudittautua "muilla sitä ja muilla tätä, niin helppoa ja mulla ei ole" Kyllä tässä maassa kaikilla on mahdollisuuksia kouluttautua ja olla töissä. Ihmiset näkevät aina vaan kirsikan kakun päällä. Yhtään ei ajatella mitä uhrauksia ja kuinka paljon työtä asioiden eteen on moni tehnyt saavuttaakseen haaveita ja päästäkseen parempaan elämään. Siitä sitten katkerana kadehtimaan.
Kyllä sillä käyttöön tulleella rahalla on aiemmillakin kausilla ostettu vaatetta ja tavaraa oman kotiin, taisipa joku ostaa puhelimenkin, jos en väärin muista.