Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official
Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…
Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.
Kommentit (4342)
Henryn sukunimi... jollain naissisustussuunnittelijalla sama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ei varmaan ole laskenut salkun rahoja.
Juu, todella uskottavaa. Jokainen nimittäin kippais salkun tyhjäksi lattialle/pöydälle ja alkais tekemään rahakekoja kakseurosista ja sitä pienemmistä kolikoista ja silmät onnesta kiiluen laskisi tarkan summan viimeistä senttiä myöten.
Henry ei välttämättä tiennyt paljonko siinä on. Itselläkin on tuollainen maljakko, johon vaan heittelen ylimääräisiä hiluja kukkarosta vuosien ajan.
Siinä vaiheessa, kun se salkku Satun omistukseen siirtyi, niin varmasti on sisältö laskettu... juurikin sen verottajan varalta. Satu tietää tasan paljonko siinä on, vaikkei itse olekaan laskenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tolla linssilude-Sadulla kävi hyvä tuuri, kun pääsi Henryn kanssa samaan jaksoon. Sai asua leveästi. Pistää yli kolme tuhatta viikossa omiin tarpeisiin. Henry oli vielä lopuksi niin reilu, että tyrkkäs salkullisen kolikoita Sadun syliin.
Pysyisi nyt vaan pois telkkarista koko hössöttäjä. Mistä lie saanut päähänsä, että ihmiset haluaa häntä katsella ja kuunnella?Satu oli vastikään myös Kirppiksen kingissä ja ihmettelin, kun äitinsä oli mukana myös. Siksi, kun luulin Sadun olevan jo eläkeiässä. Äiti oli ihan normipainoinen nainen.
Mikä saa jotkut tunkemaan kaikkiin ohjelmiin, ihmettelen? Satu ollut ainaki 5- 6 ohjelmassa.Äiti vaikutti olevan hyysäävän ja määräilevän Satua.
Mun mielestä se äiti oli kamala. Järjetön jaarittelija ja tosiaan miten kohteli tytärtään. :(
Jestas, että täällä on kateellisia kansalaisia! Hävetkää kaksinaismoraalianne. Itse ottaisitte ilosta kiljuen rahasalkun vastaan.
Mun mielestä jaksossa esiintyneet ihmiset vaikuttivat lämpöisiltä ja positiivisilta. Toivon heille kummallekin pelkkää hyvää tulevaisuuteen. <3
Vierailija kirjoitti:
Jestas, että täällä on kateellisia kansalaisia! Hävetkää kaksinaismoraalianne. Itse ottaisitte ilosta kiljuen rahasalkun vastaan.
Mun mielestä jaksossa esiintyneet ihmiset vaikuttivat lämpöisiltä ja positiivisilta. Toivon heille kummallekin pelkkää hyvää tulevaisuuteen. <3
Hienosti taas oletettu ja kirjoitettu kateellisuus.
Satu kyllä tietää paljonko salkussa on rahaa. Vaikka ei olisikaan itse laskenut.
Ja vaikka olisikin ja varmaan onkin, niin ei sano kuinka paljon.
Siis nuo Manniset ei tienaa niin paljon että voisivat kuluttaa 1700 viikossa edes sisältäen asunnon ym kulut? Miten ne mihinkään kuluttais melkein 7000 kuussa kun eivät tienaa edes nettona 84000 vuodessa?
Henryyn verrattuna Manniset näytti ihan persaukisilta pyrkyreiltä, jotka yrittää näyttää, että heillä on rahaa millä mällätä. Henryllä tais ihan oikeasti olla sitä rahaa. Akilla oli kallis kotisali juu, mutta Henryllä oli kotisali x2.
Vierailija kirjoitti:
Kyse onkin siitä, että toi Satu ei ois tarvinnut ilmaista rahaa. Tottakai ahneuksissaan useimmat ottaa, kun tarjolla on.
Musta tää on ihan feikkiä.Onkohan ne edes yötä toisten kodeissa tai nukkuvat sänkyissa? Paljon jää uupumaan arkielämää näissä vaihtokodeissa.
Rasittava tämä nainen kuin pikkulapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä yritettiin vetää katsojia höplästä. En usko, että Henryllä ei olisi ystäviä enkä myöskään tuota salkkuhommaa. Johan siinä verottaja puuttuu asiaan, jos salkkukaupalla rahaa lahjoitetaan.
5000€ saa lahjoittaa verotta joka toinen vuosi.
Lähisukulaiselle.
Itse asiassa se on joka kolmas vuosi mutta lahjoituksen saa tehdä verottomasti kenelle tahansa.
Mä, kun jäin lomautetuksi, kävin koko kodin läpi. Lähetin monta laatikollista vaatteita ja kenkiä vähänkäytettyyn.
Kaikki koristeet, sisustus jne myin ilmaiskirppiksillä. Koronakesänä niitä oli paljon.
Kesän jälkeen kävin uudestaan koko kodin jälkeen läpi ja lähetin uuden paketin vähänkäytettyyn ja varasin paikan itsepalvelukirppikselle.
Myymättömät vein Fidaan
Yritin joululomalla etsiä myytävää. Löysin vajaa muovipussillisen.
Kiinnitin huomiota siihen, että Satu ei ollut viitsinyt tyhjentää edes vessan roskista ennen kotoa lähtöään. Vessapaperia vai mitä oli roskis pullollaan, kun Henkka meni ihmettelemään sitä vessaa. 😳
Sadulla sentään varaa ostaa irtoripsiä ja värjätä ja leikkauttaa tukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Henryyn verrattuna Manniset näytti ihan persaukisilta pyrkyreiltä, jotka yrittää näyttää, että heillä on rahaa millä mällätä. Henryllä tais ihan oikeasti olla sitä rahaa. Akilla oli kallis kotisali juu, mutta Henryllä oli kotisali x2.
Ja Henrylle ne punttisalien hinnat ei ollu paljoa mitään, kuten hän itse sanoi. Pikkuhiluja.
Vierailija kirjoitti:
Henryn sukunimi... jollain naissisustussuunnittelijalla sama?
Ei ole sama, taidat tarkoittaa Milla Alftania.
Mäkin olisin vuosiksi oikein tyytyväinen, jos saisin uuden kännykän, pyörän ja sängyn. Niillä pärjäisi pitkälle. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Rasittava tämä nainen kuin pikkulapsi.
Miten keksii kokoajan noin paljon puhuttavaa ja pälätettävää. Puhuu itsekseenkin kokoajan varmaan kuin joku papupata. Ei montaa hiljasta hetkeä kyllä ollut.
Ehkä tommosilla ulospäinsuuntautuvilla ihmisillä onkin sen takia paljon hyviä ystäviä. Itselläni nimittäin ei oo ja oon epäilly sen olevan syytä siitä, että oon aika hiljainen tyyppi. En keksi kokoajan jotain puhuttavaa. En oo varmaan kauheen kiinnostava tyyppi.
Musta se Satun kämppä oli nikotiinin ja pölyn kyllästämä. Etenkin Kirppiksen Kingi ohjelmassa. Mua ällötti, kun Satu ja Jarppi niitä hattuja asetteli päähänsä se pöly vaan leijaili ja sormet tarttui kiinni nikotiinin keltaiseen... mihin vaan.
Sellaista kamaa näkee tosiaan paljon kirppiksellä, että siksipä en niitä enää juurikaan kiertele.