Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official

Vierailija
01.12.2021 |

Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…

Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.

Kommentit (4342)

Vierailija
2061/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, ei ole kaikki ihan ok näillä ns.köyhillä. ei todellakaan tarvii kaikkia merkkivaatteita ostella jos on rahassa tiukkaa. Olen itse ollut kahden teinin yh eikä kyllä todellakaan tullu mieleen että pakko ostaa kalliita rytkyjä! Eikä lapsia ikinä kiusattu, hyvin kävivät koulut ja hankkivat ammatit.

Täsmälleen samaa ajattelin kun katsoin ohjelman. Eikä omilla teineillä ollut tuollaista röykkiötä vaatteita ja kenkiä. Itse painotin opiskelun merkitystä ja taisivat olla harvoja lapseni tuossa pahamaineisessa lähdössä jotka pääsivät yliopistoon. Koulussa piti syödä kunnolla koska kotona oli niukasti ruokaa eikä ikinä nirsoilleet kouluruokaa.

En silti halua arvostella näitä, tiedän vaan itsekin mitä on köyhyys.

Kyse on siitäkin, että ns. pahamaineisten lähiöiden lasten vanhemmat eivät ole pätkääkään kiinnostuneet lapsen opiskeluista tai sen etenemisestä, lapsen tarvii itse ponnistella eteenpäin ilman minkäänkaltaista henkistä saati aineellista tukea . Tiedän tämän, koska olen itse ponnistanut ja lähtöisin tosi pahoilta hoodeilta.

Vierailija
2062/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lellipennulta vaikutti toi teinityttö. Ja ihan kivannäköisesti oli noiden koti sisustettu, joten ei vaikuta ihan köyhimmältä perheeltä kuitenkaan.

T: köyhä ylisto-opiskelija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*yliopisto-opiskelija

Vierailija
2064/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lellipennulta vaikutti toi teinityttö. Ja ihan kivannäköisesti oli noiden koti sisustettu, joten ei vaikuta ihan köyhimmältä perheeltä kuitenkaan.

T: köyhä ylisto-opiskelija

Köyhä jättää ne Pirkka tulppaanit ostamatta. Mä en koskaan osta kukkia. Niilläkin rahoilla saa jotain mitä oikeasti tarvitsee. Tietysti olisi kiva ostella kukkia, mutta silloin pitäisi olla ns. ylimääräistä rahaa.

Vierailija
2065/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea päättää mitä mieltä tuosta Petruksesta olisi. Tietää olevansa etuoikeutettu älykkyytensä takia ja haluaa auttaa muita. Eikä niille Piraattipuolueen psykedeelisille mainoksille 2019 voinut olla hymähtelemättä. Mutta nämä uudemmat tapahtumat ovatkin sitten asia erikseen.

Eiköhän ne tapahtumat liity lähinnä Roosan omiin ongelmiin, joista Petrus tietenkin korrektisti on mainitsematta.

Vierailija
2066/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, ei ole kaikki ihan ok näillä ns.köyhillä. ei todellakaan tarvii kaikkia merkkivaatteita ostella jos on rahassa tiukkaa. Olen itse ollut kahden teinin yh eikä kyllä todellakaan tullu mieleen että pakko ostaa kalliita rytkyjä! Eikä lapsia ikinä kiusattu, hyvin kävivät koulut ja hankkivat ammatit.

Täsmälleen samaa ajattelin kun katsoin ohjelman. Eikä omilla teineillä ollut tuollaista röykkiötä vaatteita ja kenkiä. Itse painotin opiskelun merkitystä ja taisivat olla harvoja lapseni tuossa pahamaineisessa lähdössä jotka pääsivät yliopistoon. Koulussa piti syödä kunnolla koska kotona oli niukasti ruokaa eikä ikinä nirsoilleet kouluruokaa.

En silti halua arvostella näitä, tiedän vaan itsekin mitä on köyhyys.

Kyse on siitäkin, että ns. pahamaineisten lähiöiden lasten vanhemmat eivät ole pätkääkään kiinnostuneet lapsen opiskeluista tai sen etenemisestä, lapsen tarvii itse ponnistella eteenpäin ilman minkäänkaltaista henkistä saati aineellista tukea . Tiedän tämän, koska olen itse ponnistanut ja lähtöisin tosi pahoilta hoodeilta.

Tämä on niin totta. Iso osa lasteni koulu- ja korttelikavereista on alkkareita, nistejä tai muuten syrjäytyneitä. Jos ovat hengissä

Sama

Vierailija
2067/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vaan usko tuohon, että nuorisolla on todellisuudessa niin paljon paineita noista merkkikamoista, kuin vouhotetaan. Tietenkin niitä voi vaatia ja niistä tykätä, mutta yksittäistapauksia varmasti nuo kiusaamistapaukset

Vierailija
2068/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen jakso. Ei kyllä käy Petrusta kateeksi. Jätän sanomatta .....

Vierailija
2069/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin nuorella tytöllä on irtoripset, vaikka olisi paljon kauniimpi ilman niitä?

Vierailija
2070/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen ukko, vähän pöpi, että turha höpöttää mistään fiksuudesta tuon ukkelin kohdalla vaikka sydämellinen ja empaattinen olisikin.

Petrishan on älykäs, loi yrityksen tyhjästä ja myi eteenpäin monilla miljoonilla. Hän vain on sittemmin saanut ikävää julkisuutta tyttöystävänsä pahoinpitelykohusta, naisten ahdistelusta reiveissä ja huumesekoiluista, joita on netissä videoinakin.

Vierailija
2071/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen ukko, vähän pöpi, että turha höpöttää mistään fiksuudesta tuon ukkelin kohdalla vaikka sydämellinen ja empaattinen olisikin.

Petrishan on älykäs, loi yrityksen tyhjästä ja myi eteenpäin monilla miljoonilla. Hän vain on sittemmin saanut ikävää julkisuutta tyttöystävänsä pahoinpitelykohusta, naisten ahdistelusta reiveissä ja huumesekoiluista, joita on netissä videoinakin.

Taitaa apila maistua "nuorelle parille"....

Vierailija
2072/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrus on ydinfysiikan tohtori.

Vierailija
2073/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo rikkaan perheen miespuolisko oli todella mukavan ja reilun oloinen, mutta se nainen oli sitten ihan päinvastainen; nyrpisteli kaikkea ja samaten nyrpisteli tympääntyneen näköisenä sitä köyhää perhettä, kun lopussa tapasivat.

Nyt meni arviosi kyllä puihin. Nimittäin tuo Roosa on joutunut pakenemaan Petrusta turvakotiin. Hän näyttikin ohjelmassa aika alistetulta. Eli kivasti av:lla kehutaan väkivaltaista osapuolta ja haukutaan uhria. Olette törkeitä.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ebe9fd36-a212-471d-bd7a-fd69a513f…

Vierailija
2074/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo rikkaan perheen miespuolisko oli todella mukavan ja reilun oloinen, mutta se nainen oli sitten ihan päinvastainen; nyrpisteli kaikkea ja samaten nyrpisteli tympääntyneen näköisenä sitä köyhää perhettä, kun lopussa tapasivat.

Nyt meni arviosi kyllä puihin. Nimittäin tuo Roosa on joutunut pakenemaan Petrusta turvakotiin. Hän näyttikin ohjelmassa aika alistetulta. Eli kivasti av:lla kehutaan väkivaltaista osapuolta ja haukutaan uhria. Olette törkeitä.

Päihteet sekoittavat nuorten ja vanhempienkin, myös fiksujen päät. 🤔

Vierailija
2075/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellä arvosteleltiin käytöstä ohjelmassa. Tässä suhteessa on erittäin epäolennaista mitä myöhemmin on tapahtunut ja miksi. Ohjelmassa Petrus tosiaan antoi itsestään todella hyvän kuvan. Roosa puolestaan ei ohjelman perusteella kehuja ansaitse. Mutta totuus voi luonnollisesti olla aivan toinen.

Vierailija
2076/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Ei kannata uskoa kaikkea, mitä tämä henkilö kertoilee. Hiukan kun asioihin perehtyy, on helpompi muodostaa näkemys, kumpaa uskoa.

Vierailija
2077/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä Stadissa semmoset päättäjät! Vihhreiden lisäksi, voi Herra varjele!

https://www.seiska.fi/kotimaa/katso-video-petrus-pennanen-heratti-hamme…

Vierailija
2078/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Petruksen tyttöystävällä kaikki himassa? 

Käy jotenkin kovin hitaalla. 

🌱🌿☘

Vierailija
2079/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meillä Stadissa semmoset päättäjät! Vihhreiden lisäksi, voi Herra varjele!

https://www.seiska.fi/kotimaa/katso-video-petrus-pennanen-heratti-hamme…

Miksiköhän sitten edelleen jatkaa valtuutettuna eikä rikosilmoituskaan edennyt? Niin, miettikäähän sitä.

Vierailija
2080/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Ei kannata uskoa kaikkea, mitä tämä henkilö kertoilee. Hiukan kun asioihin perehtyy, on helpompi muodostaa näkemys, kumpaa uskoa.

Siitä turvakoti-väkivaltakeissistä on julkisuudessa nähty molempien osapuolten tekstiviestit. Todella törkeää sinulta syyllistää uhria. Ei mikään ihme, että parisuhdeväkivallan uhrien on vaikea lähteä, kun ulkopuoliset puolustelevat tekijää ja syyttävät uhria. Tuskin ymmärrät edes hävetä.