Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikkaat ja Rahattomat 2022 Official

Vierailija
01.12.2021 |

Alkaa helmikuussa. Ainakin Aki ja Rita mukana "rikkaina" uudella kaudella.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b5f7fb2d-edab-42ba-8458-a948c7c…

Aika mielenkiintoinen kausi tällä kertaakin tulossa.

Kommentit (4342)

Vierailija
2041/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Tarja on ainut täyspäinen tässä. Toki tuo Julia on ihan lapsi vielä ja aivan normaali tyttö varmasti on.

Vierailija
2042/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roosa olis oikeesti köyhispuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko seiskaluokkalainen tekoripset? Järkyttävä määrä vaatteita teinillä kaapissa ja lisää ostettiin. Kallis takki, jota pidetään luultavasti yksi talvi ja sit tarvitaan jo uudempi malli. Jotenkin ärsyttää tämä viimeisin jakso. Onko oikeasti tiukkaa rahasta, kun on varaa käyttää teiniin noin paljon rahaa. Kallis puhelin kädessä .Äiti nukkuu sohvalla ja palvelee tytärtä..jokin ei nyt mätsää.

Vierailija
2044/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla äidillä ja tyttärellä on varmaan lopulta hyvä elämä ja lämmin suhde.

Tuo Petrus ja Rosa ei kyllä vaikuta kovin rakastuneilta.

Vierailija
2045/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Petruksen tyttöystävällä kaikki himassa? 

Käy jotenkin kovin hitaalla. 

Siis apua, luulin että on tytär 😂😂😂

Vierailija
2046/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhä teini ja Roosa vois olla siskokset

Vierailija
2047/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitseeko seiskaluokkalainen tekoripset? Järkyttävä määrä vaatteita teinillä kaapissa ja lisää ostettiin. Kallis takki, jota pidetään luultavasti yksi talvi ja sit tarvitaan jo uudempi malli. Jotenkin ärsyttää tämä viimeisin jakso. Onko oikeasti tiukkaa rahasta, kun on varaa käyttää teiniin noin paljon rahaa. Kallis puhelin kädessä .Äiti nukkuu sohvalla ja palvelee tytärtä..jokin ei nyt mätsää.

Ehkä hän halusi vihdoin samoja asioita mitä muutkin ikäisensä. Kirpparilta saa halvalla vaatteita paljon, mutta harvoin sellaista, mitä teinit haluaa. Fiksu tyttö hän vaikutti olevan.

Vierailija
2048/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuolla tytöllä on, ”köyhällä”? Syö jotain lääkkeitä varmaan.

Vierailija
2049/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrus ei miellytä mua ulkoisesti, mutta mun mielestä Petrus on ihan mukava. 

Vierailija
2050/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee PALJON teinien merkkivaatehysteria. Köyhänkin perheen lapsilla on oltava ne 200 e kengät jne. Eikö ole enää erilaisia nuoria tai eivätkö halua olla yksilöllisiä? Surkeaa.

Kyllä, omakin 13-vuotiaani on tuollainen. Melkein itkee kun en anna ostaa just niitä samoja kenkiä kuin muilla. Vaikka olisi varaakin, en halua kannattaa tuota massahysteriaa. Olen koettanut lastani kasvattaa että ole rohkeasti oma itsesi äläkä matki muita.

Mä toisinaan ihmettelen, että meillä ei ole kummallakaan tuota merkkivaatehysteriaa. Pojat 16v ja 13v. Etenkin tuo 16v ei suostu edes ostamaan merkkivaatteita ja kumpikaan ei pyydä koskaan vaatteita muuta kuin tarpeeseen. Olemme varakas perhe ja ostaisin lapsille kyllä yhtä sun toista. On siis ihme, kun ovat niin vaatimattomia. Eikä uutta puhelinta tms pyydetä ennen kuin vanha on rikki. Esikoisella on esim yli 3v vanha puhelin. Perheen nuorin on vielä taaperoiässä ja toivottaa jatkaa samalla linjalla veljien kanssa. Saivat pienenä aikalailla kaiken haluamansa (lelut yms) joten ehkä se riitti heille.

Voi, ole iloinen! Olisipa omakin teinini tuollainen. Mutta on aivan pakkomielteinen siitä että sama univormu saatava kuin muillakin. Joskus toivon että.suomalaiskouluissa olis kouluoukupakko. Loppuis tuo rahan syytäminen brändeille.

Vierailija
2051/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo teini nyt mikään lievä down ollut, puhetapa on vaan hieman laahaava. Mutta jos kuuntelee itse juttuja, niin todella sisällökästä ja järkevää sanastoa sisältävää puhetta sieltä tuli - liian monet tuon ikäiset vain tuijottaa koppavana ja osaa sanoa vain "iha sama."

Harmi toki se mitä hän kertoi nykyajan teinien maailmasta. Toivottavasti tästä päästään eroon siihen mennessä kun oma taapero kasvaa, fingers crossed.

Vierailija
2052/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo rikkaan perheen miespuolisko oli todella mukavan ja reilun oloinen, mutta se nainen oli sitten ihan päinvastainen; nyrpisteli kaikkea ja samaten nyrpisteli tympääntyneen näköisenä sitä köyhää perhettä, kun lopussa tapasivat.

Vierailija
2053/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, ei ole kaikki ihan ok näillä ns.köyhillä. ei todellakaan tarvii kaikkia merkkivaatteita ostella jos on rahassa tiukkaa. Olen itse ollut kahden teinin yh eikä kyllä todellakaan tullu mieleen että pakko ostaa kalliita rytkyjä! Eikä lapsia ikinä kiusattu, hyvin kävivät koulut ja hankkivat ammatit.

Vierailija
2054/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teennäinen sarja. Tulee aina mieleen ekan kauden opiskeliaperhe, se äänekoskelta. Toinen eläinteinhoitaja ja jättäny kaikki eläimet hoitamatta ja toinen nuorisotyöopiskelia eikä pysty hoitamaan omia lapsiaan edes... Ei ole köyhyyttä vaan TYHMYYTTÄ haalia lapsia ja elukoita kun ei pää/talous riitä.  Luulen että tässä ohjelmassa kaikki tehdään ja puhutaan käsikirjotuksen mukaan pelkästään.

Oliko se missä nuuskaa pakkanen täynnä ja avaamattomia laskukuoria kaapit?

Vierailija
2055/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää pikkulapselta. Mikäköhän ikänsä?

Vierailija
2056/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis apua, luulin että on tytär 😂😂😂

Minä luulin myös. En katsonut kunnolla jaksoa mutta ihmettelin kun mies lösähtää ihan keskelle sänkyään että aika lähelle tytärtä 😀 sitten ne pussas ikkunan edessä ja olin et TÄH?!

Vierailija
2057/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, ei ole kaikki ihan ok näillä ns.köyhillä. ei todellakaan tarvii kaikkia merkkivaatteita ostella jos on rahassa tiukkaa. Olen itse ollut kahden teinin yh eikä kyllä todellakaan tullu mieleen että pakko ostaa kalliita rytkyjä! Eikä lapsia ikinä kiusattu, hyvin kävivät koulut ja hankkivat ammatit.

Täsmälleen samaa ajattelin kun katsoin ohjelman. Eikä omilla teineillä ollut tuollaista röykkiötä vaatteita ja kenkiä. Itse painotin opiskelun merkitystä ja taisivat olla harvoja lapseni tuossa pahamaineisessa lähdössä jotka pääsivät yliopistoon. Koulussa piti syödä kunnolla koska kotona oli niukasti ruokaa eikä ikinä nirsoilleet kouluruokaa.

En silti halua arvostella näitä, tiedän vaan itsekin mitä on köyhyys.

Vierailija
2058/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää pikkulapselta. Mikäköhän ikänsä?

Näyttivät kuin isältä ja tyttäreltä. Tyttöystävä taitaa roikkua Petruksen lahkeessa vaan rahan takia. Harmi sinänsä, kun se Petrus vaikutti todella sympaattiselta ja ansaitsisi mielestäni kyllä jonkun fiksumman naisen.

Vierailija
2059/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea päättää mitä mieltä tuosta Petruksesta olisi. Tietää olevansa etuoikeutettu älykkyytensä takia ja haluaa auttaa muita. Eikä niille Piraattipuolueen psykedeelisille mainoksille 2019 voinut olla hymähtelemättä. Mutta nämä uudemmat tapahtumat ovatkin sitten asia erikseen.

Vierailija
2060/4342 |
24.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen ukko, vähän pöpi, että turha höpöttää mistään fiksuudesta tuon ukkelin kohdalla vaikka sydämellinen ja empaattinen olisikin.