Mistä tietää, että nainen on kiinnostunut?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos sinulla on paksu lompakko, niin nainen on kiinnostunut "sinusta"
Hyi, joku halpa nainen.
ei vaan se oli hyvin kallis. vei puolet omaisuudestani erotessamme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos sinulla on paksu lompakko, niin nainen on kiinnostunut "sinusta"
Hyi, joku halpa nainen.
ei vaan se oli hyvin kallis. vei puolet omaisuudestani erotessamme
Ja sinä puolet hänen.
ensin seksi sen jälkeen ei väliä onko kiinnostunut winwin tilanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskalla luoda katseita ja hakea katsetta, vaikka toinen joku kerta väistäisikin katsettasi. Aina samalla lailla huomioiminen antaa hitaammin kiinnostuksensa näyttävälle ja ujolle aikaa kerätä itsensä.
Tuo on ujolle tosi epämiellyttävä tilanne jos mies ei voisi vähempää kiinnostaa. Ikävä kyllä on kokemusta.
Vaikka miten on ujo eikä kiinnostusta ole, kyllä on sun velvollisuus tehdä selväksi ettei kiinnostusta ole ja varmasti pystyt siihen.
T. Rehellinen ujo
Silloin ei voi ainakaan erehtyä, jos nainen vastaa hymyyn hymyllä. Toki kaikki hymyt ei indikoi romanttista/seksuaalista kiinnostusta, vaan saattavat olla vain kyseiselle naiselle ominaista ystävällistä käytöstä. Varmin tapa päästä selville toisen kiinnostuksesta ja sen laadusta on kysyä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskalla luoda katseita ja hakea katsetta, vaikka toinen joku kerta väistäisikin katsettasi. Aina samalla lailla huomioiminen antaa hitaammin kiinnostuksensa näyttävälle ja ujolle aikaa kerätä itsensä.
Tuo on ujolle tosi epämiellyttävä tilanne jos mies ei voisi vähempää kiinnostaa. Ikävä kyllä on kokemusta.
Vaikka miten on ujo eikä kiinnostusta ole, kyllä on sun velvollisuus tehdä selväksi ettei kiinnostusta ole ja varmasti pystyt siihen.
T. Rehellinen ujo
Ennen kuin mies on suoraan sanonut olevansa kiinnostunut? Ei todellakaan ole mikään velvollisuus. Tuon käytöksen tarkoituksena on estää epämiellyttävän miehen lähestyminen. Harmittavan harvoin se kyllä tehoaa ja lähestyvät välttelykäyttäytymisestäni huolimatta.
Jos asia ei muuten ilmene yleisesti ilmapiiristä tai katsekontaktista/sen puutteesta, aikuinen mies, miksei toki nykyään nainenkin, voi hyvin kysyä viimeistään kolmansien treffien jälkeen asiaa. Vaikka sanoin:
"Sun kanssa on tosi mukavaa. Ja jos suoraan sanotaan, niin olen ihan kiinnostunut tutustumaan vakavasti. Onko sulla minkälainen fiilis asian suhteen?"
Yleensä vastausvaihtoehtoja on:
1) tunnen ihan samoin! (Ja sitten vain antaa palaa)
2) olet ihan mukava tyyppi, mutta jokin tästä vain puuttuu. Sopisiko sinulle että ollaan vaan ystäviä (jälkimmäinen lause ei tarkoita yleensä tuota, kunhan vain on kohteliaisuus).
3) kiva kuulla (vaivautunut fiilis)/No, katellaan/en tiedä, onko tässä enempää kuin ystävyyttä/en osaa sanoa, ehkä tulee sellainen fiilis että ollaan enemmän ystäviä/joku muu ärsyttävä "ehkä kyllä, ehkä ei, ehkä ehkä- vastaus): nainen joko pelkää sinua tai ei halua ottaa vastuuta pakkien antamisesta vaikka ei kiinnosta, kummassakin tapauksessa mahdollisuuksia tuskin on, jos juttelu ei onnistu kannattaa kysyä sitten vaikka etänä kännykällä tarkempia tietoja. Kannattaa antaa kohtuullisen harkitsemisaika, mutta älä päästä ketään "roikottamaan" sua, sellaisia tyyppejä on tosi paljon.
No eipä siinä auta kuin pyytää treffeille.
Tärkeintä on hyväksyä, jos toinen sanoo ei. Ei pidä vängätä tai muuten olla ikävä. Sen jälkeen toimii edelleen normaalisti ja on kiva tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rehellinen ujo
Tämä on tosi vaikeaa. Menen ihan paniikkiin ja mietin viikkoja jälkeenpäin, että toiminko oikein. Pahinta on, jos kyseistä miestä pitää nähdä vielä uudestaan. Se on tosi vaivaannuttavaa ja mietin vain, että miten olisi itse pitänyt toimia toisin, ettei kummallakin olisi nyt paha mieli.
Jotkut miehet ovat selvästi liikkeellä naisesta naiseen -tyylillä, mutta osa kiertää useamman kuukauden ja koko ajan itsellä on ollut se tunne, että toinen on kiinnostunut. Mitä siinä pitää oikein tehdä? Olen tosi kiltti ja mukava, hymyilen ja olen vilkas luonne kaikille ihmisille, joten en osaa olla tyly yhtäkkiä yhdelle ihmiselle näyttääkseni hänelle, että en ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Rehellinen ujoTämä on tosi vaikeaa. Menen ihan paniikkiin ja mietin viikkoja jälkeenpäin, että toiminko oikein. Pahinta on, jos kyseistä miestä pitää nähdä vielä uudestaan. Se on tosi vaivaannuttavaa ja mietin vain, että miten olisi itse pitänyt toimia toisin, ettei kummallakin olisi nyt paha mieli.
Jotkut miehet ovat selvästi liikkeellä naisesta naiseen -tyylillä, mutta osa kiertää useamman kuukauden ja koko ajan itsellä on ollut se tunne, että toinen on kiinnostunut. Mitä siinä pitää oikein tehdä? Olen tosi kiltti ja mukava, hymyilen ja olen vilkas luonne kaikille ihmisille, joten en osaa olla tyly yhtäkkiä yhdelle ihmiselle näyttääkseni hänelle, että en ole kiinnostunut.
Teet niinkuin miehet tekee. Ne nostaa yhtäkkiä vaimo kortin esille kun ensin ovat itse käyttäneet kiinnostuneena. On se hyvä nostaa se kortti, kun sellainen on ja itsekin huomaa käyttäytyneeen liikaa.
Joka tapauksessa, alat puhumaan vaikka rakkaasta lemmikki kissasta kuinka sillä oli aamulla vatsa sekaisin tms ja olet hirmu huolissasi sen hyvinvoinnista. Tai että ompa hyvä kun taas tänään/huomenna/ensi viikolla näet kaverin, mennään kahville/lenkille/syömään/leffaan. Pääasia että torppaat heti että suhun on vain kaverilinjalla. Mitä siinä muutakaan voi. Se on sun pään sisäistä harhaa jos alat miettimään loukkaantuko toinen vai ei.
Kuten se vaimokortti, olipa hyvä että tuli selväksi.
Eipä ole minun ovelle naisia tullut että on tämä turva. Sinähän se menit naisen ovelle niin tuota ei lasketa.