Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
nielu kipeä
28.02.2015 |
Joka helvetin syksy ja kevät nieluni kipeytyy niin että syöminen ja juominen sattuu hirveästi. Nielu on kokoajan arka ja "tyhjää" nieleminen sattuu.
Lääkärillä olen käynyt mutta koska ei ole mitään tulehdusmerkkejä nieluviljelyksissä niin mitään lääkekuuria en voi saada.
Mistä voisi johtua? Kellään samanlaista ongelmaa ?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Viruksen aiheuttama tulehdus varmaan, viruksiin ei ole antibiootteja joten ei auta kun sairastaa. Oireenmukainen hoito. Ota Buranaa.