Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka jonottaa ilmaista ämpäriä?

Vierailija
28.02.2015 |

Tai jonotatko itse ilmaisia ämpäreitä ja mihin käytät niitä? En tunne ketään ihmistä, joka kävisi ämpärijonoissa, mutta ystäväpiirini on erittäin rajoittunut. Kiinnostaisi ketkä tätä tekevät ja miksi. En ole seurannut asiaa kuin otsikkotasolla, enkä oikein tajua mistä tässä on kyse.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:30"]Kyllä hakisin jos kykenisin ihmisjoukkoihin ja jonottamaan. Ja siis kai niissä ämpäreissä on jotain kamaa sisälläkin?
Kyllä ilmainen tavara on lahjoja saamattomalle minimieläkeläiselle ilo.
[/quote]Ei ole kun pelkkä ämpäri

Vierailija
2/12 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:30"]Kyllä hakisin jos kykenisin ihmisjoukkoihin ja jonottamaan. Ja siis kai niissä ämpäreissä on jotain kamaa sisälläkin?
[/quote]
ai niinkö, mä olen luullut että on muutakin. No en sitten tiedä kuka viitsisi euron ämpäriä jonottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:30"]Kyllä hakisin jos kykenisin ihmisjoukkoihin ja jonottamaan. Ja siis kai niissä ämpäreissä on jotain kamaa sisälläkin?
[/quote]
ai niinkö, mä olen luullut että on muutakin. No en sitten tiedä kuka viitsisi euron ämpäriä jonottaa.
[/quote]
tämän löysin:
Tampereen uusi Tokmanni jakoi avajaislahjaksi ämpäreitä ja sai aikaan valtavat jonot. Ämpäreissä oli tuotelahjoja - jopa 50 euron lahjakortti, paljastaa Tokmannin toimitusjohtaja Heikki Väänänen Aamulehdessä.

Vierailija
4/12 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden joka puhu ämpäristä ja mistä saa ilmaisen..
Ikänä en lähtis jonottamaan!

Vierailija
5/12 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi ämpäriä vaikka sellaista ilmaiseksi ja jonottamatta tarjottaisi. Minulla on jo (ostettu) ämpäri enkä toista tarvitse. Terv. eläkeläinen

Vierailija
6/12 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en pelkkää ämpäriä mutta Tampereella kyllä jonotin ja ämpärissä oli oikein hyvää tavaraa , eli jonotus kannatti :)

Vierailija
7/12 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä oli tuotteita ja muutamassa l
100 eur lahjakortti! Media sai sen kuulostamaan et ihmiset haluaa vaa ämpärin, järki käyttöön naiset.

Vierailija
8/12 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:30"]Kyllä hakisin jos kykenisin ihmisjoukkoihin ja jonottamaan. Ja siis kai niissä ämpäreissä on jotain kamaa sisälläkin?
[/quote]

Media jätti kertomatta mutta siellä oli vaikka mitä.

Vierailija
9/12 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja appi kuuluu tuohon ämpärinjonottajien kastiin.

Vierailija
10/12 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jonottaisi, mutta mun vanhemmat kyllä :D

Vierailija
11/12 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hakisin jos kykenisin ihmisjoukkoihin ja jonottamaan. Ja siis kai niissä ämpäreissä on jotain kamaa sisälläkin?

Vierailija
12/12 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vartavasten jonottaisi kaupan ulkopuolella. Työttömät, eläkeläiset ym.varmaan jonottavat ilmaistavaroita ja tarjouksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän