Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jasmin Mäntylän suhde loppu

Vierailija
28.02.2015 |

miksei näistä ole vedonlyöntiä ? Olisi aina varma voitto. Kai sen nyt järkikin sanoo, että vanha äijä ja nuorehko nainen. Ei se homma toimi sen jälkeen kun seksistä on kadonnut viehätys.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:34"]

Siis mitä? Kun Jasmin ja Dennis oli häämatkalla (?) Skotlannissa niin Jasmin aloitti siellä hotskulla vehtaamisen jonkun tyypin kanssa? Eikö se mitään ole oppinut virheistään? Kyllähän miehet huomiota osoittaa ja flirttailee mutta tarviix sitä mukaan mennä varsinkin jos on justiinsa mennyt naimisiin???!!!! Luulisi että noi jutut on jo opeteltu hyvässä ja pahassa jo ennen kuin 30v on taulussa.

[/quote]  Jassmin on niiiiiiiiiiiiiiin NOLO!!!! Muijalla ikää jo yli 30v ja aika monia mies sekoiluita takana niin silti tulee julki tämän vehtaamisasian kanssa. HALOO!!!! Nöyryyttää omaa ukkoaan julkisesti ja viä heti häämatkan jälkeen kun on ensin hehkutettu rakkautta monta kk lehtien palstoilla. Olisi nyt edes ollut edes hiljaa. Tähän voisi sarkastisesti todeta että mahtaa olla äiti ylpeä tyttärestään.

Vierailija
2/35 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Jasmin nyt vaan voisi jo opiskella ja keskittyä elantonsa hankkimiseen eikä roikkua paskalehtien palstoilla vuodesta toiseen. Kun ikä alkaa jo 3:lla niin luulisi että oman rahan ja tilin hankkiminen olisi tärkeä asia. Ei seiska elätä hamaan tappiin asti ja mites toi työeläkkeen kerryttäminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ikinä ollut omaa isää elämässä mukana, silti inhottaa vanhat ukot. Oikeastaan vihaan niitä vanhoja pervoja. Olen 22v ja 30-vuotiaskin tuntuu ällövanhalta.
Hyväksyntäähakeva kyllä olen, mutta en luota helposti niin olen melko kokematon.

Vierailija
4/35 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:05"]Ei ne mitään eronneita ole.... Ettekö te nyt hyvänen aika ymmärrä, että tällä tavallahan Jassu saa nostetta latistuneeseen julkkisuraansa ja tuskin tarvitsee mainita haastatteluista saatavia palkkioita? Täähän on ihan kuin julkkikseksi haluavan perusoppaasta repäisty "käänne".

Nyt Jasminista ja lyhyestä liitosta "kohistaan", blogi saa klikkauksia, molemmat iltapäivälehdet kirjoittavat, Jassun kaveritoimittajat Seiskassa päivittävät tuoreimmat käänteet... Sillä aikaa Bramleyt hierovat käsiään yhteen ja nauravat partaansa Englannissa. 
[/quote]

Lehtijutuista ei makseta. Blogin palkka on tuskin riippuvainen klikkauksista. Mies on varmaan tätä teoriaa fiksumpi.

Jasmin voi tietenkin itse kehitellä jotain, mutta tämä keskustelu on varmaan suurinta mitä sillä saa aikaan.

Vierailija
5/35 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 10:46"]miksei näistä ole vedonlyöntiä ? Olisi aina varma voitto. Kai sen nyt järkikin sanoo, että vanha äijä ja nuorehko nainen. Ei se homma toimi sen jälkeen kun seksistä on kadonnut viehätys. [/quote]Money talks, pussy walks. Toimii!

[/quote]

Mies ei ole rikas. Kyse on vain ja ainoastaan Jasminin järisyttävän surkeasta itsetunnosta. Kouluttautumattomuus, homoaviomiehen hylkääminen ja huumesekoilut antaneet egolle vähän kolhua.

Kun vähän tulee ikää ja itsetuntoa, niin loppuu noi puolueloikkaamiset ja vanhusten panemiset.

[/quote]

Oletko sä ilkeä, vai mistä viestissäsi on kyse? Ja mitenköhän hyvä itsetunto nyt itselläsikään mahtaa olla, Jasminilla oli kuitenkin munaa naida mies, jonka kanssa on onnellinen, eikä hävetä ikäeroa. 

Vierailija
6/35 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samanlainen suhde itseäni vanhempaan mieheen ja voin sanoa, että siinä nimenomaan ei ollut kyse seksistä. Mä en nauttinut seksistä, siksi just otin vanhemman miehen. Nuoremmille miehille se olis ollut ongelma. Tosin rakastavassa suhteessa sekin asia muuttui ja 8 vuoden yhteiselon jälkeen aloin nauttia seksistäkin. 

Jasminkin on kertonut, että niistä keskusteluista se lähti. Että miettikääpä sitä, miten te voitte olla noin yksisilmäisiä, että jos teille vanha mies edustaisi vain seksiä (tai rahaa), niin kaikille muille olis samoin? Puhukaa vain itsestänne. Jos teillä olis noin vanha mies niin te olisitte siinä vain seksin takia. Niin se on. Minunkaan miehellä ei ole rahaa.

Vierailija
7/35 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Jasmin on tullut kauniimmaksi iän myötä. Ennen oli sellainen pin-up-pimu, nykyään olemuksessa on jotain klassisen kaunista ja tyylikästä. Tai siis olisi, jos joku stailaisi hänet kunnolla. Vaatemakua ei näytä oikein olevan.

Kyllä tuolla ulkonäöllä saisi vaikka miljardöörin napattua, jos käyttäisi vähän oveluutta. Varsinkin, kun ei tunne mitään vastenmielisyyttä vanhoja miehiä kohtaan. Se on iso plussa edustusvaimolle.

Jasmin, jos Dennisin kanssa tulee bänksit, ota yhteyttä! Rupean manageriksesi ja hankin sinulle superrikkaan miehen! (Otan siitä vain pienen siivun itselleni, sellainen 15% on normiprovikka!)

Vierailija
8/35 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 13:28"]

Mulla on vähän samanlainen suhde itseäni vanhempaan mieheen ja voin sanoa, että siinä nimenomaan ei ollut kyse seksistä. Mä en nauttinut seksistä, siksi just otin vanhemman miehen. Nuoremmille miehille se olis ollut ongelma. Tosin rakastavassa suhteessa sekin asia muuttui ja 8 vuoden yhteiselon jälkeen aloin nauttia seksistäkin. 

Jasminkin on kertonut, että niistä keskusteluista se lähti. Että miettikääpä sitä, miten te voitte olla noin yksisilmäisiä, että jos teille vanha mies edustaisi vain seksiä (tai rahaa), niin kaikille muille olis samoin? Puhukaa vain itsestänne. Jos teillä olis noin vanha mies niin te olisitte siinä vain seksin takia. Niin se on. Minunkaan miehellä ei ole rahaa.

[/quote]

No ei kai kukaan kuvittelekaan että kukaan haluaisi erityisesti seksiä vanhan äijän kanssa. Niiden vanhojen äijien puolelta vain voisi kuvitella, että useimmat haluavat nuoren ja seksikkään seksin takia.

Vierailija
9/35 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne pahvihousut muutenkin kunnioita vanhempia ihmisiä? 

Vierailija
10/35 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvihousut? Mikä se on?

Vierailija
11/35 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:34"]

Siis mitä? Kun Jasmin ja Dennis oli häämatkalla (?) Skotlannissa niin Jasmin aloitti siellä hotskulla vehtaamisen jonkun tyypin kanssa? Eikö se mitään ole oppinut virheistään? Kyllähän miehet huomiota osoittaa ja flirttailee mutta tarviix sitä mukaan mennä varsinkin jos on justiinsa mennyt naimisiin???!!!! Luulisi että noi jutut on jo opeteltu hyvässä ja pahassa jo ennen kuin 30v on taulussa.

[/quote]

Eissaatana

Vierailija
12/35 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 10:56"]

Ihanat kannut tosiaan. Luomut vielä vrt. esim. Susanna Penttilä. Voisi taas esitellä niitä jossain lehdessä.

[/quote]

http://image.way2enjoy.com/pic/32/18/08/5/600full-jasmin-m%C3%A4ntyl%C3%A4.jpg

Vierailija
13/35 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970

Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen

Pistäkää naapurien postiluukkuihin kirjeitä ja vastaavia! Näiden maahanmuuttajien temput on saatava loppumaan!

Vierailija
14/35 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes viehäty vanhoista miehistä eikä mulla ole mitään daddy issues mua silti ymmärrän Jasminia. Mitä niiiiin pahaa ja kamalaa tuossa muka on, ja miten niin ei voi rakastua vanhempaan? Voin kuvitella että tuo mies on ollut jotenkin charmantti ja virkistävä tapaus sen oskari katajiston sekoilujen jälkeen. Muutenkin brittiläisyys tuo oman lisänsä. Minä uskon että Jasmin on aidosti ollut viehättynyt jossain miehestä ja varmaan ollut rakastunutkin, ainakin hetken. Ja nyt sitten on tunteet alkaneet latistua.

Vierailija
15/35 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 01:07"]

Itse en edes viehäty vanhoista miehistä eikä mulla ole mitään daddy issues mua silti ymmärrän Jasminia. Mitä niiiiin pahaa ja kamalaa tuossa muka on, ja miten niin ei voi rakastua vanhempaan? Voin kuvitella että tuo mies on ollut jotenkin charmantti ja virkistävä tapaus sen oskari katajiston sekoilujen jälkeen. Muutenkin brittiläisyys tuo oman lisänsä. Minä uskon että Jasmin on aidosti ollut viehättynyt jossain miehestä ja varmaan ollut rakastunutkin, ainakin hetken. Ja nyt sitten on tunteet alkaneet latistua.

[/quote]

Jasminilla on vaan ehtinyt olla aika paljon niitä miehiä? Yläasteella deittaili opettajaansa ja siitä lähtien jatkuvasti uutta vanhaa miestä kierroksessa.

Vierailija
16/35 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se oikein sekoilee? Vaikka pitäisikin vanhoista miehistä, hänellä olisi mistä valita. Ei millään pahalla Dennisiä kohtaan, mutta häistä kuultuani olen vain odottanut vääjäämätöntä eroilmoitusta. Jasmin ei ole henkisesti vakaa ja se näkyy näissä mieskuvioissa ja epätavallisen suurissa ikäeroissa.

Vierailija
17/35 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 10:46"]miksei näistä ole vedonlyöntiä ? Olisi aina varma voitto. Kai sen nyt järkikin sanoo, että vanha äijä ja nuorehko nainen. Ei se homma toimi sen jälkeen kun seksistä on kadonnut viehätys.
[/quote]Money talks, pussy walks. Toimii!

Vierailija
18/35 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahan pääsee/jo päässyt eron jälkeen kourimaan Jasminin valtavia kannuja?

Vierailija
19/35 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat kannut tosiaan. Luomut vielä vrt. esim. Susanna Penttilä. Voisi taas esitellä niitä jossain lehdessä.

Vierailija
20/35 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 10:56"]Ihanat kannut tosiaan. Luomut vielä vrt. esim. Susanna Penttilä. Voisi taas esitellä niitä jossain lehdessä.
[/quote]
Fläp, fläp, fläp...Jasminin kannut...fläp,fläp,fläp...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan