Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutos tulee pahan kautta

Vierailija
28.02.2015 |

...henkisesti laiskoille, pirteille ei juuri koskaan. Mummoni kertoi tämän saunassa vihtoessaan.

Mummot <3.

 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos tulee juu pahan kautta. Ärjyin juuri tänään ensi kertaa elämässäni äidilleni aivan tosissani, että vihaan häntä ja olen 42-vuotias. Kyllä helpotti! Tajusin samalla, että se viha on lakanut kertyä sinne kun olin 4-vuotias ja nyt sain sen ekan kerran ulos ja sanottua niin, että äiti ei päässyt enää sanomaan ns. kirouksiaan mun pääni päälle, kun en "tottele" häntä ja palvo. Äiti on kyllä ihan elossa, eli eipä vain enää hypi niin nenälleni, kuten tähän saakka on tehnyt. Olen aivan varma, että tästä se muutos (parempaan) alkaa. Pahan kautta. Kiitos.

Vierailija
2/2 |
28.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis alkanut kertyä, ei lakanut

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi