Lue keskustelun säännöt.
Muutos tulee pahan kautta
28.02.2015 |
...henkisesti laiskoille, pirteille ei juuri koskaan. Mummoni kertoi tämän saunassa vihtoessaan.
Mummot <3.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muutos tulee juu pahan kautta. Ärjyin juuri tänään ensi kertaa elämässäni äidilleni aivan tosissani, että vihaan häntä ja olen 42-vuotias. Kyllä helpotti! Tajusin samalla, että se viha on lakanut kertyä sinne kun olin 4-vuotias ja nyt sain sen ekan kerran ulos ja sanottua niin, että äiti ei päässyt enää sanomaan ns. kirouksiaan mun pääni päälle, kun en "tottele" häntä ja palvo. Äiti on kyllä ihan elossa, eli eipä vain enää hypi niin nenälleni, kuten tähän saakka on tehnyt. Olen aivan varma, että tästä se muutos (parempaan) alkaa. Pahan kautta. Kiitos.