Tee itsellesi deitti-ilmoitus: 5 kotoasi löytyvää asiaa
Millaisen ilmoituksen tekisit itsellesi netin deittipalveluun, jos se ei saisi sisältää mitään muuta informaatiota kuin 5 asiaa/esinettä jotka löytyvät kotoasi?
Aloitan: huulipuna, pinnasänky, block-valaisin, joogamatto, goji-marjoja.
Kommentit (130)
- läppäri
- kielioppikirja
- RHCP:n elämäkerta
- body pump-välineet
- iltapuku
Viinikellari, puutarhalannoite, kamasutra, matkakirjoja, osakekirjoja
Tietokone, sarjakuvia, kirjoja, keskeneräisiä neuleita, lattian vakiovarusteena on (lego)lelulaatikon sisältö.
Bonuksena 3 kirvestä jotka eivät ihan mahtuneet tuohon top5 -listaukseen =)
JRR Tolkien/Silmarillion, Hannu Rautakallio/Sotasyyllisyyden asiakirjat, tietokone, matkalaukku ja passi.
41v m
Kipsiveistos, tutti, venäjän passi, onnenkeksi, Ivana Helsingin mekko.
Kuivattua Nagaa, raippa, kamera, tummaa suklaata, Puutarhan kesä lannoite
Pitäisköhän niistä ehkä muodostaa vielä niinku lauseitakin? Itse kustakin esineestä?
Fiftari-mekko, maalausteline, Mieli ja aivot -kirja, leuanvetotanko, unisieppari
Treenikassi, audin avaimet, burberry, meikkikaappi, romanovit-kirja,
Mutteripannu, sähköpiano, kirjahylly, Japanilainen keittiöveitsi ja lentolaukku.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:33"]
Jousi, kanootti lintukirja, makuupussi, kamera.
[/quote]
Joku kirjoitti, että brassaillaan täällä erikoisilla tavaroillaan, mutta minä ainakin tein listan, jolla saisin samanmielistä seuraa enkä jotain hajustettua ja brasilialaisvahattua salibodaria tai tölkkikaljalla käyvää pelinörttiä. Muutaman tykkäyksen listani sai, mutta pahoin pelkään, että ne olisivat kaikki tykkääjät olleet naisia, kun itsekin olen... Onneksi käytännössä on kuitenkin tuo parisuhdepuoli ollut hoidettu jo neljännesvuosisadan, niin ei tarvitse stressata löytääkö näistä kännykkäsukupolven kyborgeista enää ketään, joka suostuu nukkumaan ulkona makuupussissa.
[/quote]
Hyvä, koska et sä niille kelpaiskaan. Vanha ukko.