Tinder miesten kosketus inhottaa, mikä avuksi?
Mikä minussa oikein on vikana ja mikä tähän auttaa? Olen ollut sinkkuna nyt lähes kaksi vuotta, ja sinä aikana käynyt useammilla tinder treffeillä. Miehet ovat kyllä olleet mukavia, juttu on luistanut ja ulkonäkökin miellyttänyt silmää. Silti joka kerran sama ongelma: mies yrittää yleensä toisilla tai kolmansilla treffeillä ottaa kainaloon, silittää tai suudella. Annan miehen tehdä näin, mutta joka kerta se on tuntunut jotenkin ahdistavalta ja inhottavalta. Sen jälkeen juttu on tyssännyt ja olen lyönyt jarrut pohjaan: olen joko lopettanut miehen tapaamisen, tai halunnut jatkaa tapailua vain "kaverillisesti" tutustuen, ilman mitään läheisyyttä. Parhaimmillaan kaksi kuukautta tapailin erästäkin miestä ilman lainkaan läheisyyttä, ja tietenkin mies sitten kyllästyi, koska varmasti harva jaksaa niin kauan hengailla vain kaverina. Kun taas minä haluaisin ensin tutustua ja ihastua, ennenkuin tekee mieli läheisyyttä.
Harmittaa, kun niin moni hyvä mies on mennyt ohi, koska en vain ole halunnut kainalossa olemista, pusuja jne vielä muutamankaan näkemisen jälkeen. Minulla alkaa tehdä tuollaisia asioita mieli vasta sellaisen henkilön kanssa, keneen olen tutustunut ensin hieman pidemmän aikaa - ei vielä kolmansilla tai neljänsilläkään treffeillä.
Aiemmat kaksi vakavaa suhdettani ovat löytyneet kavereiden kautta, eli tinderistä en ole (tämän ongelmani takia) onnistunut koskaan suhdetta löytämään, vaikka miehet ovat muuten olleet todella potentiaalisia.
Pitäisikö minun jotenkin siedättää itseäni pitämään myös pari kertaa tavatun tinder miehen kosketuksesta, vai luovutanko vaan koko treffailun?
Kommentit (27)
yleensä känni auttaa tai kävelytreffeillä saa myös mielihyvää. Jos kumpikaan ei auta niin saat jättää.
mies ja nero
Vaihda sovellusta, silloin ne ei ole tindermiehiä.
En ymmärrä, miksi pitäisi olla miesten kanssa, joihin ei ole oikeasti ihastunut. Tai kosketella miehiä, joita ei halua. Mene pois tinderistä, ja nauti elämästäsi muuten. Ja ehkä joskus tulee vastaan mies, jota haluat koskettaa.
Tuo karmea tilanne, kun tunteet ei herää.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi pitäisi olla miesten kanssa, joihin ei ole oikeasti ihastunut. Tai kosketella miehiä, joita ei halua. Mene pois tinderistä, ja nauti elämästäsi muuten. Ja ehkä joskus tulee vastaan mies, jota haluat koskettaa.
No tuskin nuo miehetkään on jo toisilla tai kolmansilla treffeillä vielä oikeasti ihastuneita, tai ylipäänsä kovin moni muukaan. Eikös se vaadi sitä, että on jo tutustunut enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin nuo miehetkään on jo toisilla tai kolmansilla treffeillä vielä oikeasti ihastuneita, tai ylipäänsä kovin moni muukaan. Eikös se vaadi sitä, että on jo tutustunut enemmän?
Ei tietenkään, siksi koko konsepti on älytön. Ehkä se joillekin sopii, mutta minusta tosi epäromanttinen ja ällö ajatus koskea jotain random tyyppiä.
Viimeisin tällainen tapaus on itseasiassa tällä hetkellä, olen nyt nähnyt neljä kertaa erästä miestä, ja heti toisilla treffeillä hän suuteli ja nyt viime kerralla otti kainaloon kesken leffan, vaikka tarkoituksella laitoin laukunkin meidän väliin (jonka hän vain siirsi pois kysymättä minulta mitään).
En tiedä, pitäisikö sanoa miehelle suoraan, että ei vielä tunnu oikealta tuollainen, vai enkö vaan tapaa häntä enää.
- Ap
Tottakai sanot suoraan ja ei ole varmaankaan aiheellista jatkaa tapailua, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin tällainen tapaus on itseasiassa tällä hetkellä, olen nyt nähnyt neljä kertaa erästä miestä, ja heti toisilla treffeillä hän suuteli ja nyt viime kerralla otti kainaloon kesken leffan, vaikka tarkoituksella laitoin laukunkin meidän väliin (jonka hän vain siirsi pois kysymättä minulta mitään).
En tiedä, pitäisikö sanoa miehelle suoraan, että ei vielä tunnu oikealta tuollainen, vai enkö vaan tapaa häntä enää.
- Ap
Voit lopettaa miesten tapailun kun et ole tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistushullu taas vauhdissa
Onko siis oikeasti normaalimpaa, että jo kolmansilla treffeillä haluaa olla kainalossa ja pussailla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Mitenniin en ole tosissani, jos en neljännellä tapaamisella tunne oloani hyväksi hänen kainalossa? Kyllä minä ihan parisuhdetta etsin, niinkuin tämä mieskin, mutta jostaim syystä tarvitsen vain etenemistä rauhassa tutustuen ennenkuin tekee läheisyyttä mieli.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Mitenniin en ole tosissani, jos en neljännellä tapaamisella tunne oloani hyväksi hänen kainalossa? Kyllä minä ihan parisuhdetta etsin, niinkuin tämä mieskin, mutta jostaim syystä tarvitsen vain etenemistä rauhassa tutustuen ennenkuin tekee läheisyyttä mieli.
- Ap
Etsit enintään kaveria. Siltähän tuo vaikuttaa.
Kovin tuttu tilanne. Tarvitsen tosi pitkän ajan ihmiseen tutustumiseen. Usein nämä miehet ovat niitä ”paperilla hyviä”; elämäntyyli, koulutus ja elämäntilanne vaikuttaa sopivalta, mutta kemian rakentumiseen tarvitsisin pitkän tutustumisen, ystävystymisen ja tykästymisen. Tokilla treffeillä ryhdytään kuitenkin pussailu- ja kainalolinjalle, joka on epämukavaa ja piinallista. Sitten mennään seksiin ja ajattelen että ok, kokeillaan nyt. Seksi on kädenlämpöistä koska ei ole kemiaa. Ajattelen että ok, kokeillaan toisen kerran, seksi voi olla huonoa uuden kumppanin kanssa ennenkuin jännitys hellittää. Seksi on yhä tylsää. Kolmatta kertaa en jaksa ja mies ihmettelee mikä tuli kun meillä oli niin upeaa. Vastaus: en saanut tutustua rauhassa ja homma meni pilalle.
Jos taas olen etsimässä pelkkää seksiseuraa, voi homma edetä yhden tapaamisen jälkeen onnistuneesti loistavaan seksiin. Tällöin keskustelu kuitenkin alkaa sillä kulmalla mitkä ovat mieltymykset, rajat ja toiveet ja kemia syntyy eri lailla.
Joo miehet on usein hyökkääviä.
Oot kuin lihanpala tikunnokassa ja mies nälkäinen koira.
Deittailu sopii naisille, jotka rakastavat miesten huomiota.
Minuakin inhotti, sen ainoan kerran kun tindermiestä erehdyin tapailemaan. Ei niinkään siksi että mies olisi ollut fyysisesti jotenkin inhottava, vaan siksi, että tiesin etten ole ainoa jota hän koskettaa samalla tavalla. Läheisyys oli vaikeaa ja jopa välttelin sitä.
Kokemuksesta oppii, ei enää tindermiestä minulle.
Järkyttävää luettavaa...
Ap ihmettelee kun ei halua seksiä tuntemattoman miehen kanssa, johon ei tunne vetoa ja palstalaiset soimaavat häntä siitä ja kutsuvat epänormaaliksi.
Epänormaalia on mennä sänkyyn siksi ettei tinder-miehelle tulisi paha mieli, nainen ei ole mitään velkaa kenellekään.
Jos tinder-miehet eivät sytytä, mikä sekin on ihan luonnollista, ei ole syytä edetä intiimiille alueelle.
Ap hei, on luonnollista että inhottaa kun tinder-mies pitää sinua objektina omille haluilleen tai muuten puskee omaa agendaa ohi miltä sinusta tuntuu, luonnollisesti halua pysyä turvassa.
Luota omaan tunteeseesi, intuitioon, kun mies on sopiva ja turvallisen tuntuinen, halusikin alkavat nousta ja kädestä pitäminen ja halaus saattavat tuntua hyvältä, siitä se etenee sitten omalla painollaan, jos etenee. Suudelma on yleensä aika pitkälle ratkaiseva tekijä ja kertoo siitä mitä tuleman pitää, luota siihen.
Ne miehet ovat voineet olla "hyviä paperilla" mutta kemiat eivät ole kohdanneet eli et olisi kiinnostunut heistä, jos olisit tavannut heidät esimerkiksi kaveripiirissä, baarissa tai jossain livetilanteessa. On kokemusta. Kun mies on kiva ja mukava ja vaikuttaisi ihan potentiaaliselta elämänkumppanilta, mutta ei ole minkäänlaista kiinnostusta häneen miehenä. Ei minkäänlaista vetovoimaa, halua. Eikä kyse ole ulkonäöstä, siis että olisivat olleet rumia minun silmissäni, vaan ei vain ole voinut tuntea muuta kuin korkeintaan kaverillisia fiiliksiä