Se kirjoitetaan: aGGressiivinen
Eli kahdella g:llä. Oppikaa se, arvon palstalaiset... Noin...
Kommentit (16)
Tällä palstalla käy vain elämänkoululaisia, eivät he aio kehittyä.
Hyvä että aloitus postaaja opettaa puu päisimpiäkin av mammoja kieli oppi säännöistä!
Nostan tätä kunnes koko Suomi on sisäistänyt tämän tärkeän seikan! Ap
No eikä varmasti kirjoiteta laittamalla isoja kirjaimia keskelle muuten pienillä kirjoitettua sanaa.
Mieluummin vaikka kolme g:tä kuin vain se typerä yksi.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:39"]
Miksi olet noin agresiivinen? Ehkä sinun kannattaisi irtaantua kaikista medioista. Sanoi ketä mitä hyvänsä, niin yhteen sydämmeen mahtuu monta ämmää!
[/quote]
Muuten hyvä, mutta meedioista.
T: kielipuolipoliisi
Nyt varmaan koko Suomi on jo lukenut tämän!
Up up, jotta kaikki ehtivät lukea.
Minulla on lukihäiriö joten en edes huomaa onko siinä kaksi vai yksi samaa kirjainta. Se ei hirveästi heilauta elämääni. En tiedä miksi se heilauttaa niiden elämää, jotka ne kirjaimet näkevät? Ettekö ymmärrä jos joku kirjoittaa ns. väärin? Onneksi itse ymmärrän erilaisia kirjoituksia vaikka vajavainen olenkin.
Mä en vieläkään tajua et miten sanan keskellä voi olla isoja kirjaimia. McDonald's?
[quote author="Vierailija" time="28.02.2015 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:39"]
Miksi olet noin agresiivinen? Ehkä sinun kannattaisi irtaantua kaikista medioista. Sanoi ketä mitä hyvänsä, niin yhteen sydämmeen mahtuu monta ämmää!
[/quote]
Muuten hyvä, mutta meedioista.
T: kielipuolipoliisi
[/quote]Vaikka niinkin... mutta "medioista" on myös väärin, sillä sana "media" on jo itsessään monikko. T: Tosikko.