Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain kutsun kohdunkaulasyövän tutkimukseen - pakko mennä?

Vierailija
30.11.2021 |

Eli sain HUS:ilta viestiä et sinulle on tullut kutsu kohdunkaulansyövän maksuttomaan tutkimukseen. Onko tonne pakko mennä? En oo varannut mtn aikaa ja en oo käynyt lääkärillä vuosiin tms. Ikää 25. Onko oikeesti pakko mennä? Aika varattu noiden puolesta

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole pakko.

Vierailija
2/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pakko, sen voi perua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mennä, mutta jos ei mene, niin on fiksua perua se aika. Joku muu pääsee sitten

Vierailija
4/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, mutta kannattaisi mennä.

Vierailija
5/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö tietenkin on pakko. Joudut linnaan jos et mee.

Vierailija
6/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan ei ole. Mut sinuna menisin. Kannattaa tutkituttaa ajoissa t. AGC-FN papassa

Vierailija
7/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oman terveyden takia kannattaa mennä. On se kiva saada se syöpä kiinni jo esiasteella, ennen varsinaiseksi syöväksi kehittymistä...

Vierailija
8/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole pakko, en ole eläissäni koskaan käynyt ja ikää 47 joten on niitä kutsuja muutamat. tullut. En ole edes aikaa perunut. Tilaamatta varattu, ei mun tarvi nähdä vaivaa perumiseksi.

Vierailija
9/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä.

Voit olla huoletta kohdunkaulansyövän esiasteita kohtaan ainoastaan, mikäli et ole koskaan harrastanut seksiä.

Vierailija
10/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, mutta tulet katumaan sitä, että et mennyt jos muutaman vuoden päästä sinulla todetaan etäpesäkkeitä lähettänyt syöpä, jota ei enää voida parantaa ja todetaan, että kipujen täyttämään elinaikaa on max vuosi jäljellä. Ajoissa tehdyllä tutkimuksessa olisi esiaste voitu havaita ja napsaista pois.

Vierailija
11/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole pakko, en ole eläissäni koskaan käynyt ja ikää 47 joten on niitä kutsuja muutamat. tullut. En ole edes aikaa perunut. Tilaamatta varattu, ei mun tarvi nähdä vaivaa perumiseksi.

Törkeetä.

Vierailija
12/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mennä.Peru se kuitenkin ettet saa sakkoa,Vaikka koe ilmanen,sakko rapsahtaa jos ei peru.. Vain tyhmä jättää käyttämättä sen!

Vierailija
13/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko mennä.Peru se kuitenkin ettet saa sakkoa,Vaikka koe ilmanen,sakko rapsahtaa jos ei peru.. Vain tyhmä jättää käyttämättä sen!

No ei rapsahda kun ei ole itse mitään aikaa varannutkaan.

Vierailija
14/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä.

Voit olla huoletta kohdunkaulansyövän esiasteita kohtaan ainoastaan, mikäli et ole koskaan harrastanut seksiä.

Mulla havaittiin positiivinen HPV (joka nostaa riskiä sairastua kohdunkaulan syöpään) vaikka en ollut harrastanut seksiä. Mut äidilläni on tuo HPV ja gynen mukaan oon voinu saada "tartunnan" synnytyskanavan kautta äidiltäni aikoinaan. Toki kaikki HPV virukset ei sisällä korkean syöpä riskin dnata..

Vierailija
15/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kannattaa mennä kun maksutta pääsee.

Vierailija
16/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä.

Mulla havaittiin positiivinen HPV (joka nostaa riskiä sairastua kohdunkaulan syöpään) vaikka en ollut harrastanut seksiä. Mut äidilläni on tuo HPV ja gynen mukaan oon voinu saada "tartunnan" synnytyskanavan kautta äidiltäni aikoinaan. Toki kaikki HPV virukset ei sisällä korkean syöpä riskin dnata..

Hyvä lisäys, kiitos.

Kaikkien on siis syytä käydä PAPA:ssa säännöllisin väliajoin.

Vierailija
17/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa valinta. Multa löytyi syövän esiaste, jota hoidettiin pitkän kaavan mukaan ja se saatin veks. Ei mitään oireita, että kiitän itseäni lämmöllä, että menin.

Vierailija
18/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa käynnistä ainakin mielenrauhan, jos mitään ei löydy tai löytyy ajoissa.

Vierailija
19/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mennä.

En käy noissa koska en näe mitään pointtia tutkituttaa mitään muita asioita niin kauan kun terveydenhuollosta ei saa apua perussairauksiini. Jos jotain löytyisi minulle ei voitaisi tehdä yhtään mitään huonolla tolalla olevien perussairauksien takia.

Vierailija
20/38 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitän ne lappuset roskikseen aina.