Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomitubettajien katsomisesta masennusta?

Vierailija
30.11.2021 |

En tarkoita joitain cooleja ja asiallisia suomitubettajien, vaan sellaisia rötyäviä, hölöttäviä, tyhmiä ja junttimaisia tavallisia ihmisiä, tasapainottomia ja/tai liikaa alkoholia käyttäviä vloggaajia.

Katselin heidän videoitaan muutaman tunnin äsken ja tuli niin masentunut olo että rupesin itkemään. Joo joo, tiedän että olen itse liian herkkä kun toisten jutuista masennun.

Ja tiedän että ihmisten kritisointi junttimaisesta tavallisuudesta on ylimielistä ja inhottavaa. Tiedän myös etten itsekään ole mikään hieno ihminen. Olen pahoillani. En tiedä miksi tuli surullinen olo siitä.

Paha oloni johtui kai siitä että tajusin että valtaosa ihmisistä on sellaisia. Tällaisessa maailmassa elämme vaan. 😐

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen/keiden videoita katsoit?

Vierailija
2/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kato juutuupia ollenkaan, kato vaikka tota:

https://healthrangerreport.com

Ton ei pitäs masentaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle aiheuttaa v#₩¥£sta.

Vierailija
4/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen/keiden videoita katsoit?

En halua yksilöidä, koska eivät he mitään pahaa sanoneet tai tehneet. Tää on mun oma ongelma.

Ap

Vierailija
5/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle aiheuttaa v#₩¥£sta.

Sama täällä, etenkin eräs värittävä vaikuttaja. Miten voi ihminen olla niin vieraantunut todellisuudesta ja valehdella aivan kaikesta?

Vierailija
6/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D

Uskon kyllä, Suomi-tube on aika masentava.

Vierailija
7/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vihje: Älä katso sellaisia videoita jotka aiheuttavat masennusta. Älä lue kirjoja joista et pidä. Älä kuuntele musiikkia joka ärsyttää.

Sama koskee myös uutisten seuraamiseen. Itse rajoitin uutisten lukemisen yhteen kertaan per päivä ja jos otsikosta näen että ahdistusta tarjolla niin en edes uutista avaa. Yllättäen maailma muuttui paljon valoisammaksi paikaksi. 

Vierailija
8/8 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut joo samaa. Niin ankeaa ja jotenkin pientä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi