Lue keskustelun säännöt.
Mies kysyy: 16v täyttävien teinien pyykinpesusta
27.02.2015 |
Kuinka yleistä on, että vanhemmat pesee vielä 15v täyttäneiden tyttöjensä stringit, liivit ym. asusteet?
Satuttiin naapurin 50+ mamman kanssa yhtäaikaa taloyhtiön pyykkituvalle. Se vaan nosteli mustia stringejä ja kaikkia pitsipöksyjä telineeseen, kehui että kotona asuva tyttärensä pesettää.. Lopuksi oli vielä vaaleanpunaiset kikkiliivit!!
Kyllä 15-16v pitäisi jo itsenäisesti osata käyttää pyykkikonetta ja pölynimuria. Kohta ollaan omassa kämpässä, ei äiti sitten enää tuu pyyhkimään pyllyä!
Minusta tuntuisi kiusalliselta pestä isojen, jo parisuhteessa olevien lasten alusvaatteita. M35
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On tämä uskomatonta... mies uskaltaa kirjoittaa tänne ihan asiallisen kysymyksen ja mitä saakaan vastaukseksi? Nimitellään pervoksi ja kirjoitellaan ihan asian vierestä...
Tämä palsta on näköjään ihan maineensa veroinen.
Olen uusioperheen mies ja ihmettelen itsekin edelleen, että vaimoni kotona asuva 16v tytär on aikalailla vapaamatkustaja kotitöiden ym suhteen. Ei pese pyykkiä ja äiti hoitaa, korjaa jäljet ym.
Itselläni on 11-v poika, jolle olen jo opettanut pyykkikoneen käytön ja osallistumisen kotitöihin ikänsä huomioiden.
Minulle kotitöihin osallistuminen on ollut itsestäänselvyys kotona asuessani, ymmärrän kyllä että kaikilla ei ole samanlainen näkökanta. Vaimoni maksaa teinille siivoamisesta ja tämä on aiheuttanut pieniä ristiriitoja.
M46