Muita pe-illan kalsarikännääjiä paikalla? :D
Aattelin riipasta pikku huppelit tässä. Pullo valkkaria kylmässä ja eka lasi vasta menossa. Hyvää on.
Kommentit (76)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:24"]Mies lähti kavereidensa kanssa baariin, minä en jaksanut ja jäin juomaan yksin paria valkoviinipulloa ja valkovenäläisiä. Kelpaa tämä näinkin. :)
[/quote]
Miltä tuntuu elää alkoholistipariskuntana? Tietävätkö vanhemmat alkoholiongelmastasi?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:24"]Mies lähti kavereidensa kanssa baariin, minä en jaksanut ja jäin juomaan yksin paria valkoviinipulloa ja valkovenäläisiä. Kelpaa tämä näinkin. :)
[/quote]
Miltä tuntuu elää alkoholistipariskuntana? Tietävätkö vanhemmat alkoholiongelmastasi?
[/quote]
Mene vittuun siitä narisemasta.
Mä olen ihan omituinen, kun en halua koskaan nautiskella viikonloppuisin. Maanantai ja tiistai ovat mielestäni parhaimmat päivät humalahakuisuuteen.
Varmaan ammattitauti, olen tarjoilija :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:27"]Mä olen ihan omituinen, kun en halua koskaan nautiskella viikonloppuisin. Maanantai ja tiistai ovat mielestäni parhaimmat päivät humalahakuisuuteen.
Varmaan ammattitauti, olen tarjoilija :D
[/quote]
Mäkin kun olin pokena niin ei kyllä tehnyt mieli alkoholia ollenkaan :D sitten kun lopetin ne hommat niin maistuu taas välillä
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:20"]
Tästä ketjusta poikisi aika monet lastensuojeluilmoitukset. Siinä kännäävän äitin hymy hyytyy, kun ovikello soi :)
[/quote]
Vieläkö joku kuvittelee, että tällä palstalla hengailee vain lapsiperheellisiä ja äitejä :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:02"]
En oo kyllä koskaan ymmärtäny mitä hauskaa on juoda yksistään kotona viinaa!Juot viinaa,kattelet telkkaria ja meet nukkuun!Missä kohdassa muka hauskaa oli?Kuulostaakin niin jutilta ja typerältä kun olla voi!
[/quote]
Mä kuuntelen mieleistäni musiikkia (jota ei missään baarissa todellakaan kuule) ja fiilistelen itsekseni. Kyllä voittaa mennen tullen baarikäynnit. Mitä ihmeellistä siellä baarissa kokee? Täällä pääsee vessaan koska haluaa, ja se on jopa siisti ja paperia löytyy. Voin olla rennoissa vaatteissa. Juomat on puoli-ilmaisia verrattuna baarihintoihin. Voin ottaa huikopalaa jääkaapista, jos haluan, eikä tarvitse kääntyä känkkykebuloiden puoleen. Pääsen nukkumaan koska haluan. Varattuna ihmisenä lähinnä vituttaa ne baareissa pyörivät miehet, jotka vilkuilee ja tulee sönkkäämään. Todellakin mieluummin juon kännini kotona jos huvittaa juoda.
Gristus, rauhoitutaanpa nyt. Kalsarikännit on parasta oli alkoholiongelma tai ei. Nam!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:24"]Mies lähti kavereidensa kanssa baariin, minä en jaksanut ja jäin juomaan yksin paria valkoviinipulloa ja valkovenäläisiä. Kelpaa tämä näinkin. :) [/quote] Miltä tuntuu elää alkoholistipariskuntana? Tietävätkö vanhemmat alkoholiongelmastasi?
[/quote]
Voin paljastaa, että suurin osa ikäisistäni ja samassa elämätilanteessa olevista (eli päälle parikymppisistä yliopisto-opiskelijoista) käyttää alkoholia enemmän kuin minä ja mieheni. Sellaista se nuoruus on, harmi, että omastasi on ilmeisesti niin kauan aikaa, ettet enää muista. Mutta kiitos huolenpidosta, pärjään oikein hyvin. Pusi pusi!
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:32"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:55"]Loma alkoi ja viinipullojen tyhjennys emännän kanssa meneillään. [/quote] Miksi helvetissä mies joka viettää lomanalkajaisia vaimonsa kanssa on samaan aikaan av-palstalla?!?! Tietääkö vaimosi /!/?
[/quote]
Ei oo vaimo ja emännällä oli jääny palsta auki ni hyödynsin tilaisuutta. :)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:29"]
En oo kyllä koskaan ymmärtäny mitä hauskaa on juoda yksistään kotona viinaa!Juot viinaa,kattelet telkkaria ja meet nukkuun!Missä kohdassa muka hauskaa oli?Kuulostaakin niin jutilta ja typerältä kun olla voi!
[/quote]
Mä kuuntelen mieleistäni musiikkia (jota ei missään baarissa todellakaan kuule) ja fiilistelen itsekseni. Kyllä voittaa mennen tullen baarikäynnit. Mitä ihmeellistä siellä baarissa kokee? Täällä pääsee vessaan koska haluaa, ja se on jopa siisti ja paperia löytyy. Voin olla rennoissa vaatteissa. Juomat on puoli-ilmaisia verrattuna baarihintoihin. Voin ottaa huikopalaa jääkaapista, jos haluan, eikä tarvitse kääntyä känkkykebuloiden puoleen. Pääsen nukkumaan koska haluan. Varattuna ihmisenä lähinnä vituttaa ne baareissa pyörivät miehet, jotka vilkuilee ja tulee sönkkäämään. Todellakin mieluummin juon kännini kotona jos huvittaa juoda.
[/quote]
Jos minä juon kotona kalsarikännit, niin en kyllä koe olevani yksin. Olen täällä ja muilla foorumeilla jakelemassa viisaita elämänneuvoja. Jos jumahtaisin television ääreen viinipullon kanssa, niin olisin nukahtanut sohvalle jo puolen pullollisen jälkeen.
Baareille on aikansa ja paikkansa. Niissä tosin nykyään en käy, kuin ehkä työpäivän jälkeen parilla. En koe mitenkään erityisen mukavaksi olla laumassa muiden humalaisten kanssa kovassa metelissä ja maksaa siitä vielä yli puolet enemmän, kuin kotona. Kova meteli+humalainen huonokuuloinen=väärinymmärryksiä ja tappelua.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:24"]Mies lähti kavereidensa kanssa baariin, minä en jaksanut ja jäin juomaan yksin paria valkoviinipulloa ja valkovenäläisiä. Kelpaa tämä näinkin. :) [/quote] Miltä tuntuu elää alkoholistipariskuntana? Tietävätkö vanhemmat alkoholiongelmastasi?
[/quote]
Voin paljastaa, että suurin osa ikäisistäni ja samassa elämätilanteessa olevista (eli päälle parikymppisistä yliopisto-opiskelijoista) käyttää alkoholia enemmän kuin minä ja mieheni. Sellaista se nuoruus on, harmi, että omastasi on ilmeisesti niin kauan aikaa, ettet enää muista. Mutta kiitos huolenpidosta, pärjään oikein hyvin. Pusi pusi!
[/quote]
Hahaa, ihan kuin nuoruuteen kuuluisi varauksetta alkoholin juominen ja kotona ryyppääminen. Olen taatusti nuorempi kuin sinä ja käytän alkoholia tosi harvoin vaikka kavereita on paljon ja samoin sosiaalista elämää. Kaikista säälittävintä olisi jäädä yksin kotiin juomaan paria valkoviinipulloa ja valkovenäläisiä. Noistahan tulee normaali nainen räkäkänniin. Sairaan hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:26"] [quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:24"]Mies lähti kavereidensa kanssa baariin, minä en jaksanut ja jäin juomaan yksin paria valkoviinipulloa ja valkovenäläisiä. Kelpaa tämä näinkin. :) [/quote] Miltä tuntuu elää alkoholistipariskuntana? Tietävätkö vanhemmat alkoholiongelmastasi? [/quote]
Voin paljastaa, että suurin osa ikäisistäni ja samassa elämätilanteessa olevista (eli päälle parikymppisistä yliopisto-opiskelijoista) käyttää alkoholia enemmän kuin minä ja mieheni. Sellaista se nuoruus on, harmi, että omastasi on ilmeisesti niin kauan aikaa, ettet enää muista. Mutta kiitos huolenpidosta, pärjään oikein hyvin. Pusi pusi! [/quote] Hahaa, ihan kuin nuoruuteen kuuluisi varauksetta alkoholin juominen ja kotona ryyppääminen. Olen taatusti nuorempi kuin sinä ja käytän alkoholia tosi harvoin vaikka kavereita on paljon ja samoin sosiaalista elämää. Kaikista säälittävintä olisi jäädä yksin kotiin juomaan paria valkoviinipulloa ja valkovenäläisiä. Noistahan tulee normaali nainen räkäkänniin. Sairaan hauskaa.
[/quote]
Kultaseni, en väittänytkään, että kaikkien pitäisi ehdottomasti ryypätä vain sen takia, että ollaan nuoria. Mutta katsopa vähän ympärillesi. Jos yhtään tiedät opiskelijaelämästä mitään, niin et kyseenalaistaisi paria viinipulloa. Opiskelijabileitä on suunnilleen joka viikko ja vielä arkena, plus viikonloppurännit päälle. Itse olen saanut ihmetteleviä katseita, kun en jaksa juoda useampaa päivää viikossa. Monet jaksaa. Onko se sulle yllätys?
Niin ja kyllä, tarkoituksena on tulla humalaan tänään. :) Jos humalahakuinen juominen on sinulle myytti, niin sitten en edes jaksa yrittää selittää mitään. Mutta ihan mukavaa, että jaksat tulla kalsarikänniketjuun avautumaan raittiudestasi, vaikka ilmeisesti olet vieläpä varsin nuori omien sanojesi mukaan.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 23:29"]
[/quote]
[/quote]
Mä olen mies ja olen lähes kaikesta samaa mieltä sun kanssa. Mua ei onneksi baareissa lähentele miehet mutta ei ne mitään ensteksi paikkoja ole. Kotona voi viihtyä juuri kuten haluaa ja kaikki tarpeellinen on saatavilla heti kun haluaa. Musa on aina sitä mistä pidän ja netti jauhamisesta suuttuva ei saa kontaktia. Oikeastaan hyviä puolia on paljon kotona viihtymisen kannalta.
Mies lähti kavereidensa kanssa baariin, minä en jaksanut ja jäin juomaan yksin paria valkoviinipulloa ja valkovenäläisiä. Kelpaa tämä näinkin. :)