Muita pe-illan kalsarikännääjiä paikalla? :D
Aattelin riipasta pikku huppelit tässä. Pullo valkkaria kylmässä ja eka lasi vasta menossa. Hyvää on.
Kommentit (76)
Koko laatikko valkkaria odottaa juomistaan.
Jesh! Kuohuviiniä lipitän. Mies töissä, ei ketään kotona.
Kuulostaapa hyvältä! Itse olen selvinpäin. :(
No vittu en ole kännissä, huomenna klo 7 töihin..
Mä juon kylmää olutta kotona :) Raskas työviikko takana ja hain muutaman oluen, hyvää on!
Nyt ei taivu lapsen kanssa kaksin kotona ja mahassa tuloillaan
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:34"]
Jesh! Kuohuviiniä lipitän. Mies töissä, ei ketään kotona.
[/quote]
Kiva varmaan miehen tulla töistä kotiin, kun siellä odottaa känninen viinalta haiseva nainen.
En harrasta kalsarikännejä, on parempaakin tekemistä kuin viettää ilta netin ääressä ryypäten.
Mulla on collarit, mutta joo on tullu kännäiltyä yksin. Toin vedin ne naamaan jo iltapäivällä. Nyt on alko loppu, mutten haluukaa nempää.
Täällä yksi, valkoviiniä lasissa...eikä oo parempaa tekemistä : ( huomenna pitää kyllä hoitaa muutama asia mutta ei nyt juoda liikaa ; )
Hahaa! Eka tiukkapipo määkinyt ketjuun mielipiteensä. :D
Johan tässä 6 minuuttia ehtikin aloituksesta kulua.
Minulla 3. Punaviinilasillinen menossa. Mies reissussa, lapsi jo teini
Säälittävää porukkaa nämä perjantai- ja lauantai-illan kalsarikännääjät. Ja vielä säälittävämpää on tehdä aiheesta oma ketjunsa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:46"]
Säälittävää porukkaa nämä perjantai- ja lauantai-illan kalsarikännääjät. Ja vielä säälittävämpää on tehdä aiheesta oma ketjunsa.
[/quote] Mistä vihasi oikein kumpuaa?
Kylpytakki eli hefnerkännit. Sillain miedosti pelkällä kaljalla. Ei jaksa enempää tämän viikon jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:48"]
Sidukkaa ja jäksyä.
[/quote] jäätelöäkö?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:46"]Säälittävää porukkaa nämä perjantai- ja lauantai-illan kalsarikännääjät. Ja vielä säälittävämpää on tehdä aiheesta oma ketjunsa.
[/quote] ja kaikkein säälittäntä tulla säälittelemään
Älä tuhoa terveyttäsi. Naisten eikä miestenkään kuuluisi juoda alkoholia tippaakaan.
Täällä on! Lonkero menossa. Nam.