Mitä sun tekee tällä hetkellä mieli?
Mun tekis mieli aurajuustoa, mutta mies ei syö sitä, joten jäi ostamatta.
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:26"]
Kuolla lähinnä; on niin paha olo ja minulla realistiset unelmat. Ehkä huomenna jaksaa taas painaa, kun on velvollisuuksia hoidettavana.
-Mies 29v-
[/quote]Lopettaisit sen vihan lietsomisen itses sisällä ja ympärilles ja opettelisit rakastamaan niin luulisi olotilankin kohenevan. Sun juttus on aina niin täynnä vihaa ja katkeruutta naisia kohtaan. Levität pahaa oloa myös ympärilles, ja vihaa.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:32"]Seksiä yhen nuoren miehen kanssa :-)
[/quote]
Täällä mä oon, laita viestiä!
PIIMÄÄ (!!)
Ruisleipää
Salmiakkia
Possunakkeja
Kinkkua
Lihapiirakoita
Muumilimpparia
Berliininmunkkeja
Fazerin sinistä
Mehukeittoa
Saakelin koti-ikävä!! T. Ulkosuomalainen
Mieli päästä kaukojunasta jo pois. Istunut olen jo yli 3h.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:26"]
Kuolla lähinnä; on niin paha olo ja minulla realistiset unelmat. Ehkä huomenna jaksaa taas painaa, kun on velvollisuuksia hoidettavana.
-Mies 29v-
[/quote]Lopettaisit sen vihan lietsomisen itses sisällä ja ympärilles ja opettelisit rakastamaan niin luulisi olotilankin kohenevan. Sun juttus on aina niin täynnä vihaa ja katkeruutta naisia kohtaan. Levität pahaa oloa myös ympärilles, ja vihaa.
[/quote]Olosuhteisiin nähden olen ollut todella pitkäpinnainen herrasmies ja auttanut ihmisiä netissä ja livenä ihan harrastuksenkin puolesta. Mitähän minun pitäisi vielä opetella rakastamaan? Kaikkia niitä ihmisiä, jotka eivät välitä minusta paskaakaan, kuten sinä ja muut nenäkkäät? Kovasti ollaan siirtelemässä rimaa ja kehottamassa olemaan sellainen ja sellainen...mitä ei itse todellakaan ole, kun minulla on yhdessä sormessa enemmän rohkeutta kuin näillä moralisoijilla koko olemuksessa. Sen verran aion asiakaspalvelusta tinkiä, että kerron jos minulla on vaikea olo ja minun ei tarvitse sen lisäksi mitään syyllistämistä kuunnella luonnollisiin ja ymmärrettäviin tunteisiin liittyen.
-Mies 29v-
Seksiä 51v vaimolta. Ihanan taitava hoitsu. Rakastan.
Minäkin söisin aurajuustoa. Mutta. Ne myydään niin isoissa paketeissa etten viitsi ostaa pelkästään itseäni varten.
Munaa. Enkä puhu nyt kananmunasta.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:55"]Anna abreun jalkoja :O
http://www.iltamakasiini.fi/sites/default/files/styles/article/public/anna_abreau.jpg?itok=csI3BWrQ
Tukan repisin kyllä auki... retardi pikkumyy-tyyli?!?!
[/quote]
Siis noi jalathan on ihan kamalat, paksut töpöt :D
[/quote]
Maukkaan näköiset. Muhkeat jalat kertovat terveestä ja hedelmällisestä naisesta. Ja ovathan sukujuureni suomalaiset, joten on luonnollista, että viehätyn persjalkaisista naisista!
Seksiä yhen nuoren miehen kanssa :-)