mä oon niin onnellinen!
Kommentit (10)
Noniin haistakee paska! Ei teillä asiat NIIN hyvin ole. Jokin mättää kuitenkin.
Hyvää viikonloppua kaikille.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:56"]Ihanaa, ollaan onnellisia niin kauan ku sitä kestää ;))
[/quote]
No niinpä! Hienoa kuulla että jotkut on vielä onnellisia kun kuulee joka suunnasta vaan negatiivisia asioita, uutisista ym.
Jee! :) Ainakin aurinko paistaa. Miksi olet niin onnellinen?
AP, olen iloinen puolestasi. mäkin olen oikein tyytyväinen, koko perhe pitkästä aikaa hetken saman katon alla viikonloppuna.
Syystä että raha- asiat on pitkästä aikaa hanskassa ja sain vielä säästötilille 500€. Pikkujuttu varmaan mutta mä oon onneni kukkuloilla:))
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:55"]Syystä että raha- asiat on pitkästä aikaa hanskassa ja sain vielä säästötilille 500€. Pikkujuttu varmaan mutta mä oon onneni kukkuloilla:))
[/quote]
No toi olisi kyllä mullekkin suuri onnellisuuden aihe! :D Onneksi olkoon!
Ihanaa, ollaan onnellisia niin kauan ku sitä kestää ;))
[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:56"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:55"]Syystä että raha- asiat on pitkästä aikaa hanskassa ja sain vielä säästötilille 500€. Pikkujuttu varmaan mutta mä oon onneni kukkuloilla:))
[/quote]
No toi olisi kyllä mullekkin suuri onnellisuuden aihe! :D Onneksi olkoon!
[/quote
kiitos :)
Ihanaa! Kerrankin positiivinen topic :)
Onni on ihana asia. Mä haluan uskoa ja toivoa että mäkin vielä joskus olen uudestaan onnellinen.