Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffailu nelikymppisenä

Vierailija
27.02.2015 |

Vaimon kanssa menee nyt varsin huonosti ja selviytymiseprosentti ei kovin korkealta tunnu. Väkisin miettii, että jos alkaisi elämän puhtaalta pöydältä. Tuossa treffipalstalta jo katselin että tarjontaa Helsingissä oli ikäluokassa 35 - 40 varsin mukavasti. Mietin vaan että eroaako tuo treffailu nykyisin nelikymppisillä jotenkin siitä kun oli 25. Hirveästi ei kiinnostaisi alkaa jossain netissä jaarittelemaan. Kemiaahan tuo suhde vaatii ja se ei selviä kuin suutelemalla. Onko noissa netin kautta löydetyissä tapauksissa aina pitkä etäjaarittelujakso vai pääseekö nykyisin sitäkin kautta nopeasti ns. lähietäisyydelle? En edes usko että tuo pariutumisprosessi itseltä kovin hohdokkaasti näppäimistön välityksellä onnistuisi. Mites nuo uudet palvelut tinderit ja sen sellaiset?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 40 ja netissä klikkas kivan miehen kaa. Saatiin mukava yhteys viestein ja kun nähtiin niin kemia oli mielwtön!.ihanaa mutta salaista.

Vierailija
2/9 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39 v nainen ja nettideittaillut vuoden. Treffeillä käyn noin kerran kuukaudessa.

Sitä mitä etsin, en ole löytänyt. Kyllä nettideittailu on ihan oma maailmansa. Siellä lempataan ja huijataan ihan surutta. Ja seksin etsijät on oma ryhmänsä. Tosi rakkautta sieltä on vaikea löytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:52"]

Olen 39 v nainen ja nettideittaillut vuoden. Treffeillä käyn noin kerran kuukaudessa.

Sitä mitä etsin, en ole löytänyt. Kyllä nettideittailu on ihan oma maailmansa. Siellä lempataan ja huijataan ihan surutta. Ja seksin etsijät on oma ryhmänsä. Tosi rakkautta sieltä on vaikea löytää.

[/quote]

Mistäs sitä sitten voisi löytää?

Vierailija
4/9 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että yleensä kirjoittelen pari pv ja juttelen kerran puhelimessa ennen tapaamista. Suomi24 on mielestäni paras nettideittipalsta (kaikki muutkin olen kokeillut) ja Tinder on myös ihan ok. Tinderissä on seksin vonkaajia huomattavasti Suomi24 enemmän.

[/quote]

Vierailija
5/9 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:54"]

[/quote]

Mistäs sitä sitten voisi löytää?

[/quote]

Kerro sä mulle. :)

En oikeesti tiedä...

Vierailija
6/9 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä aloitus. Ei ole entisestäkään puolisosta vielä erottu, ja heti pitäisi olla toinen emäntä jonossa ja valmiina. Treffipalstoja luetaan vaikka naimisissa ollaan. Toivottavasti et löydäkään heti ketään, en toivo kenellekään naiselle tuollaista kumppania, joka ei hetkeäkään osaa olla yksin, vaan pitää olla kieli pitkällä jo toisen perään ennen kuin entisestäkään on päässyt eroon.

Vierailija
7/9 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:57"]

Ärsyttävä aloitus. Ei ole entisestäkään puolisosta vielä erottu, ja heti pitäisi olla toinen emäntä jonossa ja valmiina. Treffipalstoja luetaan vaikka naimisissa ollaan. Toivottavasti et löydäkään heti ketään, en toivo kenellekään naiselle tuollaista kumppania, joka ei hetkeäkään osaa olla yksin, vaan pitää olla kieli pitkällä jo toisen perään ennen kuin entisestäkään on päässyt eroon.

[/quote]

Vai että pitäisi jotain suruaikaa viettää. :D

Vierailija
8/9 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa erota nykyisestä ensin. On sitten mukavampi käydä treffeillä. Tai olisiko ihan kamalaa olla ensin ihan yksin eron jälkeen? Harva mies on niin vahva että siihen pystyy.

Vierailija
9/9 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eroamassa eikä tulisi mieleenikään lähteä treffailemaan uusia miehiä. Nyt tutustun itseeni ja nautin yksin olemisesta :) Mistään netistä en ikinä miestä etsisi. Jos jossain harrastuksessa, työssä ym vastaan tulee kiva mies niin sitten tulee. Mutta voin oikein hyvin olla ilmankin :)
N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan