Psykosomaattiset oireet
Mikä on auttanut teillä ns psykosomaattisiin oireisiin? Olen menossa ect-hoitoihin tämän vuoksi ja toivon, että saisin avun sitä kautta oireisiini.
Kommentit (28)
Millaisia oireita ja missä päin kehoa?
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva päänsärky ja huimaus + kokemus siitä, että toinen puoli kropasta heikompi ja tunto alhaisempi kuin mitä toisella puolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva päänsärky ja huimaus + kokemus siitä, että toinen puoli kropasta heikompi ja tunto alhaisempi kuin mitä toisella puolen.
Tuo toispuoleisuus tuntuu siis päästä varpaisiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote pahensi psykosomaattisia oireitani eli se ei ainakaan ole hyvä apuväline.
Itse olen ottanut rokotteen, ei pahentanut oireita, käsi vain oli muuteman päivän kipeä pistoskohdasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarokote otettu? Yleinen oire tässä kokeellisessa seoksessa.
Oireet ovat siis kestäneet jo melkein vuoden päivät eli ei ole rokotteesta tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko käynyt hierojalla? Semmosella oikein hyvällä, joka osaa myös katsoa onko hermo puristuksissa jossain. Joku jäsenkorjaaja vois ehkä kans auttaa, tosin itsellä ei ole niistä kokemusta, mutta olen kuullut että saavat ihmeitä aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko käynyt hierojalla? Semmosella oikein hyvällä, joka osaa myös katsoa onko hermo puristuksissa jossain. Joku jäsenkorjaaja vois ehkä kans auttaa, tosin itsellä ei ole niistä kokemusta, mutta olen kuullut että saavat ihmeitä aikaan.
Ehkä voisi olla, olen kyllä käynyt jo hierojalla useamman kerran + kiropraktikolla. Mutta tuota jäsenkorjaajaa en ole vielä kokeillut niin sellaiselle voisi varailla aikaa.
Sähköhoitoa psykosomaattisiin oireisiin?
Vainko psykosomaattisiin?
Vierailija kirjoitti:
Sähköhoitoa psykosomaattisiin oireisiin?
Vainko psykosomaattisiin?
On mulla myös psykottinen masennus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama oire! Yritän saada fysioterapiasta apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama oire! Yritän saada fysioterapiasta apua.
Tuntuuko se sulla koko ajan? Miten fysioterapia on auttanut siihen?
Alkoiko nuo oireet ennen vain jälkeen sen kun oot aloittanut tuohon psykoottiseen masennukseen lääkityksen? Jos jälkeen, niin ne johtuu todennäköisesti siitä lääkkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoiko nuo oireet ennen vain jälkeen sen kun oot aloittanut tuohon psykoottiseen masennukseen lääkityksen? Jos jälkeen, niin ne johtuu todennäköisesti siitä lääkkeestä.
Ennen lääkettä.
Onko nämä psykosomaattiset oireet siis sen sun masennuksen psykoottinen osuus? Onko borrelioositestiä otettu?
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä psykosomaattiset oireet siis sen sun masennuksen psykoottinen osuus? Onko borrelioositestiä otettu?
Niin lääkäri on diagnosoinut, että masennus aiheuttaa psykosomaattiset oireet vaikka itsestä tuntuu, että oireet ovat siis somaattisia eivätkä ns kuviteltuja/psykosomaattisia. Borrelioosi testi on otettu ja oli negatiivinen. Pään magneettikuvauksessakin käynyt ja ei ollut mitään poikkeavaa. Koko ajan on sellainen jäytävä olo, että kaikki ei ole kropassa hyvin. Miten voi näin 26-vuotiaana kroppa romahtaa.. :( olen kamppaillut tämän olon kanssa jo vuoden ja käynyt monilla eri lääkäreillä, ainut mitä olen saanut vastaukseksi on, että oireeni ovat psykosomaattisia, kun oli jo masennus ennen tätä kaikkea.
uuuuuuuuuuuuupppppppppp