Miksi mies ei suutele?
Niin, ei suutele tai edes pussaa, paitsi humalassa. Sanoo olevansa " tunnevammainen" sillä tavalla. Tykkää kyllä, kun pussailen häntä poskelle, kaulalle, rinnalle ja niin edelleen, myhäilee tyytyväisenä, mutta itse ei juuri koskaan suutele. Ehkä kerran on yllättänyt pusulla ja ollaan oltu yhdessä kuitenkin useampi kuukausi. Seksi sujuu, mutta mun kantilta katsottuna siitä puuttuu yksi aika merkittävä asia. Tuskin tämä suhde kaatuu tähän, mutta ihmetyttää.
Kommentit (20)
Tuli vaan mieleen yksi vanha "totuus". Kun teillä seksikin sujuu. Ei pidä suudella, jos ei halua rakastua.
Jos hän ei vaan pidä siitä. Minäkin inhoan suutelemista, sillä ihmisten suut on ällöttäviä bakteeripesiä, enkä muutenkaan ymmärrä koko suutelemisen pointtia. Pitäisikö sen tuntua hyvältä, vai miksi niin tehdään?
Ei ole miehellä tunteet pelissä. Seksi seuraa sä sille olet, et enempää.
Kuka nykyään haluaa panna edes, puhumattakaan pussailusta`? Nettirunkkailulla mennään!
-Totuus
Olisihan voinut suoraankin kysyä että miksi miehet eivät toimi ja käyttäydy niin kuin naiset
Joo, itsekään en ymmärrä miksi tätä tehdään muuten kuin naisten mieliksi.
Suutelu on liian intiimiä sille. Joko on tunnepuolella häikkää eikä pysty heittäytymään tunteen vietäväksi tai tunnetta ei ole eli ei tykkää susta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei vaan pidä siitä. Minäkin inhoan suutelemista, sillä ihmisten suut on ällöttäviä bakteeripesiä, enkä muutenkaan ymmärrä koko suutelemisen pointtia. Pitäisikö sen tuntua hyvältä, vai miksi niin tehdään?
Olen miettinyt ihan samaa. Joku on vissiin joskus keksinyt, että huulien hankaaminen yhteen on osoitus romanttisesta kiinnostuksesta. Mutta miksi juuri huulet, miksei hinkata yhteen vaikka polvia tai takaraivoja?
Mitä olet itse tarjonnut miehellesi vastineeksi? Ei miehiä kiinnosta tuollaiset aivan turhat tautiset paskatouhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ihan samaa. Joku on vissiin joskus keksinyt, että huulien hankaaminen yhteen on osoitus romanttisesta kiinnostuksesta. Mutta miksi juuri huulet, miksei hinkata yhteen vaikka polvia tai takaraivoja?
joo ei me olla apinoita, laulettiin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan voinut suoraankin kysyä että miksi miehet eivät toimi ja käyttäydy niin kuin naiset
No eihän se ole sama asia, kun monet miehet tykkää pussailla.
Yleensä miehet haluaa suudella. Itse en ole välittänyt koskaan. Ehkä seksin aikana joskus, mutta ei mitään kielareita. Yäk.
🇺🇦🇮🇱
Ei mene ns kemiat yksiin . Joskus käy niin ettei tykkää oikeasti vaikka on yhdessä jonkun verran . Ei vaan kaikki sovi yhteen . Jonkun kanssa haluaa pussata jonkun kanssa ei millään. Vuohipukkis ei ole sen parempi kuin sika 🐷.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet itse tarjonnut miehellesi vastineeksi? Ei miehiä kiinnosta tuollaiset aivan turhat tautiset paskatouhut.
Vastineeksi mistä ?? Kun kaksi ihmistä suutelee kai ne molemmat on tasavertaisia siinä ???
Vierailija kirjoitti:
Jos sun henki haisee?
Jos monta k a l u a liotettu suussa vuosien varrella, voihan siitä jotain aina jäädä sinne...
Itsellä sen lisäksi että en pidä suutelusta on - suuhygienia.
Haiseva suu ei todellakaan houkuta viittä metriä lähemmäksi. Risat tyngät ja puuttuvat hampaat eivät myöskään.
Johonkin pieneen suukkoon voin suostua jos vastapuolen suu on kunnossa. Muuten ehdoton ei. Ei sen puoleen, en seurustele miehen kanssa joka ei huolehdi niin perustavaa laatua olevaa terveyteen liittyvää asiaa kuntoon. Tuskin huolehtii muustakaan sitten.
Onko pusut lian märkiä, joskus se ainakin itseäni ällöttää. Seksin aikana saa sitten kuolata urakalla.
Bakteerit leviää. On aika ällöttävä tapa.