Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä, kun mies ei nauti seksistä?

Vierailija
27.02.2015 |

Minulle mies on ensimmäinen seksikumppani (vaikka olen jo 27), miehellä (34) on aiempaa kokemusta. En tiedä millaista seksi on ollut hänen entisten kumppaniensa kanssa, mutta minun kanssani hän ei nauti siitä yhtään. 

Olen sanonut miehelle, että sanoo vain ihan suoraan, mikä minussa on vikana tai mitä teen väärin, koska minulla ei ole aiempaa kokemusta, enkä tiedä, mitä minun pitäisi tehdä toisin ja tiedän jo valmiiksi olevani kokemattomuuteni takia huono, joten kestän sen kyllä. Mutta ei hän sano, hän vain sanoo, että "oli se ihan ok". "Ihan ok" seksi todennäköisesti ei lupaa pitkää suhdetta ja olen mielettömän rakastunut mieheen, joten olen pulassa. Ja minustakin on ikävää ja tylsää, ettei hän nauti, haluaisin osata tuottaa hänelle nautintoa. 

En tiedä, mitä tehdä... Oletan, ettei hän sano, koska pitää minua niin huonona, ettei ole edes mitään toivoa, että oppisin. Mitä minä voin tehdä? Miten saan hänet kertomaan, mikä minussa on vikana? Tai osaako joku esittää arvauksia siitä, mitä ehkä teen väärin?

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Eroa jo tänään. Jo siksi, ettei se nuole.

Vierailija
82/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:07"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:15"] Mitä hän tekee sinulle? [/quote] Olemme olleet yhdessä vasta pari kuukautta, joten emme ole vielä edes miettineet sellaista.  [/quote] Ymmärsinkö oikein? Hän ei hyväile sinua?? Ei ota suihin, vaikka sinä otat?? Ei tee aloitteita?? Joo morjens, itse en tuollaista katselis pätkääkään. Ap, vaikka olet kokematon, kai ymmärrät ettei sen nyt ihan noin pitäisi mennä? Seksissä on kyse vastavuoroisuudesta, kumpikin haluaa pitää toista hyvänä, ja nauttii kun näkee toisen nauttivan. Vaikka täällä kuinka jauhetaan, että sinun pitäisi olla aktiivisempi/kekseliäämpi/tiukempi/mitä lie, niin minun korvaan kyllä kuulostaa, että miehellä on nyt joku solmu sisällään liittyen seksiin (ehkä jopa tullut hyväksikäytetyksi pienenä, ja nyt harrastaa seksiä "koska niin kuuluu tehdä", vaikkei itse pysty nauttimaan?). ETENKIN jos suhteenne on tuore, luulisi, että hän ei pystyisi pitämään näppejään sinusta erossa.

[/quote]

Ei, hän ei tykkää antaa suuseksiä, mikä on minulle ok. Hän ei ole myöskään hyväillyt minua, mutta siitä en ole kysynyt, kun olen ajatellut, että minun pitäisi ensin oppia enemmän, kun hän on kokeneempi. Aloitteen hän kyllä tekee, ne menee aika 50/50. 

Me ehkä aloitimme vähän huonosti, kun mies oli kokenut ja minä kokematon, niin muutaman ekan kerran halusin vain tutustua häneen ilman, että harrastimme yhdyntää, koska minä jännitin niin hirveästi. Kolme ekaa seksikertaa vain koskettelin häntä ja hyväilin niin kauan, että hän laukesi. Sitten neljännellä kerralla halusin yhdynnän, joten menimme suoraan asiaan ilman, että hän teki mitään minulle. Ja sitten olemme kai vain jatkaneet samalla kaavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:05"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:40"]

Miksi oletat, että miehesi on tyytymätön? Ettei tää ongelma olisi vaan sun päässäsi? Monelle riittää hyvin se kerta viikossa pimeässä peiton alla, ei kaikki koe tarpeelliseksi mitään sirkustemppuja. Kaikki eivät ole erityisen kiinnostuneita seksistä, ei edes miehet. 

[/quote]

Lisään vielä, että sinä ap tässä vaikutat tyytymättömältä, ei miehesi. Jos haluat muuttaa tilannetta niin toimivampi lähtökohta voisi olla kertoa miehelle mitä sinä haluat!

[/quote]

Olen kertonut. Olen sanonut, että haluaisin hänen opettavan minulle, mistä hän pitää ja kertovan fantasioistaan ja mitä hän haluaisi kokeilla ja että voisimme kokeilla kaikenlaista. 

[/quote]

Mitä jos lopettaisit miehen syyttämisen ja sinä kertoisit hänelle mitä sinä haluat? Kuulostaa siltä että mies on täysin tyytyväinen siihen että saa kerran viikossa. Sinä taas et.

[/quote]

Joka päivä, itse asiassa. 

Miten monella tavalla minun pitää tähän vastata? Minä olen kertonut hänelle, mitä tässä vaiheessa haluaisin. Olen sanonut sen nyt jo ainakin viidesti!

Vierailija
84/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:08"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:00"]

Eli yhä edelleen: Sinä olet päättänyt että seksinne on paskaa myös miehen mielestä. Mies taas ei ole niin edes vihjannut. Mies ei ehkä ole seksuaalinen ihminen ja hänelle seksi on hyvää. Ongelma on siis sinun päässäsi vain.

Yli 90% miehistä saa orgasmin ejakuloidessaan. Orgasmi ilman ejakulaatiota on harvinaista ja ejakulaatio ilman orgasmia vielä harvinaisempaa.

Vaikutat todella ahdistavalta kumppanilta.

[/quote]

Joo, haluaisin tuottaa miehelleni nautintoa ja kokeilla erilaisia asioita hänen kanssaan. Olen hirviö naiseksi! 

Btw: jos mies olisi kirjoittanut tänne, että hänen naisensa ei koskaan hyväile häntä, eikä kerro mitä haluaisi ja makaa vain silmät kiinni, niin te joukolla haukkuisitte hänet lahnaksi! Mutta kun on toisinpäin, niin nainen onkin se hirveä ihminen. 

[/quote]

Ihan yhtä lahna miehesi kuulostaa olevan. Sinä vain jostain syystä haukut häntä siitä että hänen mielestään seksi on huonoa vaikka todennäköisesti hän on siihen tyytyväinen. Ongelmasi ei siis ole se, että mies ei tykkää seksistänne vaan se että sinä et tykkää siitä. Sinun pitää siis kertoa miehelle mitä haluat eikä toisinpäin.

[/quote]

Enhän minä ole haukkunut häntä! Voi hyvänen aika... En taida kauhean väärää oletusta tehdä, jos arvaan, että minulle vastailee nyt miehet, jotka ovat epävarmoja omasta osaamisestaan... 

Vierailija
85/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:18"]

Totta. Eroa jo tänään. Jo siksi, ettei se nuole.

[/quote]

En minä siitä suuseksistä niin välitä, mutta jos ei yhtään voida kokeilla yhdessä erilaisia asioita, mitkä ehkä toimisi, niin ei tästä mitään tule. 

Vierailija
86/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkyy miesten kaksinaismoraali. Naisen pitää osata kaikki temput ja tehdä mitä mies haluaa, mutta mies sen sijaan ihan rauhassa itsekkäänä maata kuin emakko ja nainen, joka haluaisi enemmän on kamala ja ahdistava akka! 

Ap. Maailma on pullollaan parempia miehiä kuin sinun miehesi ja tämän palstan luuserit! Jätä tuo tyyppi ja etsi parempi! Usko minua, päädyt siihen lopputulokseen joka tapauksessa ja säästät paljon aikaa, jos teet sen heti! 

Vierailija
87/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:22"]

Eli yhä edelleen: Sinä olet päättänyt että seksinne on paskaa myös miehen mielestä. Mies taas ei ole niin edes vihjannut. Mies ei ehkä ole seksuaalinen ihminen ja hänelle seksi on hyvää. Ongelma on siis sinun päässäsi vain.

Yli 90% miehistä saa orgasmin ejakuloidessaan. Orgasmi ilman ejakulaatiota on harvinaista ja ejakulaatio ilman orgasmia vielä harvinaisempaa.

[/quote]

Joo, haluaisin tuottaa miehelleni nautintoa ja kokeilla erilaisia asioita hänen kanssaan. Olen hirviö naiseksi! 

Btw: jos mies olisi kirjoittanut tänne, että hänen naisensa ei koskaan hyväile häntä, eikä kerro mitä haluaisi ja makaa vain silmät kiinni, niin te joukolla haukkuisitte hänet lahnaksi! Mutta kun on toisinpäin, niin nainen onkin se hirveä ihminen. 

[/quote]

Ihan yhtä lahna miehesi kuulostaa olevan. Sinä vain jostain syystä haukut häntä siitä että hänen mielestään seksi on huonoa vaikka todennäköisesti hän on siihen tyytyväinen. Ongelmasi ei siis ole se, että mies ei tykkää seksistänne vaan se että sinä et tykkää siitä. Sinun pitää siis kertoa miehelle mitä haluat eikä toisinpäin.

[/quote]

Enhän minä ole haukkunut häntä! Voi hyvänen aika... En taida kauhean väärää oletusta tehdä, jos arvaan, että minulle vastailee nyt miehet, jotka ovat epävarmoja omasta osaamisestaan... 

[/quote]

Sinähän tässä olet epävarma ja projisoit sen mieheesi. Jos et ole tyytyväinen seksielämäänne niin joko pyrit muuttamaan sitä tai eroat. Kerrot miehelle mitä sinä haluat ja että myös sinä haluat tyydytyksen seksissä. Mies joko suostuu tai ei. Kaikesta päätellen hänelle ei tällä hetkellä ole mitään ongelmaa seksinne suhteen.

Ja olen kyllä ihan nainen joka rakastaa seksiä.

T. en edes jaksa kattoa mitkä kaikki viestit kirjoitin

Vierailija
88/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:28"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinähän tässä olet epävarma ja projisoit sen mieheesi. Jos et ole tyytyväinen seksielämäänne niin joko pyrit muuttamaan sitä tai eroat. Kerrot miehelle mitä sinä haluat ja että myös sinä haluat tyydytyksen seksissä. Mies joko suostuu tai ei. Kaikesta päätellen hänelle ei tällä hetkellä ole mitään ongelmaa seksinne suhteen.

Ja olen kyllä ihan nainen joka rakastaa seksiä.

T. en edes jaksa kattoa mitkä kaikki viestit kirjoitin

[/quote]

Tämä on näköjään niitä juttuja, joka on aina naisen vika. 

Vierailija
89/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:27"]

Tässä näkyy miesten kaksinaismoraali. Naisen pitää osata kaikki temput ja tehdä mitä mies haluaa, mutta mies sen sijaan ihan rauhassa itsekkäänä maata kuin emakko ja nainen, joka haluaisi enemmän on kamala ja ahdistava akka! 

Ap. Maailma on pullollaan parempia miehiä kuin sinun miehesi ja tämän palstan luuserit! Jätä tuo tyyppi ja etsi parempi! Usko minua, päädyt siihen lopputulokseen joka tapauksessa ja säästät paljon aikaa, jos teet sen heti! 

[/quote]

Niinpä... Täytyypä joskus muutaman kuukauden kuluttua kirjoittaa sama aloitus, mutta miehenä esiintyen ja katsoa, millaisia vastauksia tulee...

Vierailija
90/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan iskenyt minun eksäni? Minä kestin häntä kokonaisen kuukauden... Mies itse on huono sängyssä, et sinä! Jos ei häntä kiinnosta muuttaa tilannetta, niin mies vaihtoon!

Vierailija
91/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:33"]

Oletkohan iskenyt minun eksäni? Minä kestin häntä kokonaisen kuukauden... Mies itse on huono sängyssä, et sinä! Jos ei häntä kiinnosta muuttaa tilannetta, niin mies vaihtoon!

[/quote]

En tiedä, mutta tiedän, että hän on tullut jätetyksi joka suhteessaan. 

Kun tein tämän aloituksen, en ottanut edes huomioon vaihtoehtoa, että mies voisi olla tyytyväinen seksiimme... Toivon todella, ettei niin ole, koska sitten meillä todella on suurempi ongelma kuin kuvittelinkaan!

Vierailija
92/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

76 jatkaa. Ap sinun täytyy päästä yli siitä ajatuksesta, että kokematon = huono! Sehän on vaikka kuinka monen miehen fantasia, että saisi "kouluttaa" neitsyttä. Minä en usko hetkeäkään, että sinä olisit huono sängyssä. Miehellä on ihan selkeästi enemmän estoja kuin sinulla, eikä siinä ole kokemuksella tai kokemattomuudella mitään tekemistä. Vaikka olisitkin huono (mitä en yhäkään usko), mies yleensä ihailee ja hyväilee rintoja, persettä ym. ja syttyy siitä itsekin. Oma mieheni ainakin nyt vielä vuosien jälkeenkin jaksaa aina hämmästellä ja pitää hyvänä kehoani. Mielestäni miehesi ei käyttäydy ihan normaalisti. Tiedän, että kuulostaa kaukaa haetulta, mutta hän saattaa oikeasti olla hyväksikäytön uhri, tai jopa piilohomo. Olet nyt sen valinnan edessä, että oletko niin rakastunut, että sietäisit huonoa seksiä vuosikaudet, vai onko tämä jo nähty ja koettu, ja onko aika vaihtaa parempaan. Kysy mieheltä suoraan, mitä solmuja hänellä on seksin suhteen, ja katso miten hän reagoi. Mitä kärkkäämmin hän väittää ettei ole, sitä kovempaa hälytyskellojen pitäisi soida. Ja usko jo: SINÄ et ole huono. Kerro rohkeasti miehelle, mitä haluat, ohjaa kädet rinnoille jne. Jos hän välittää sinusta, hän haluaa että sinäkin nautit.

Vierailija
93/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:35"]

76 jatkaa. Ap sinun täytyy päästä yli siitä ajatuksesta, että kokematon = huono! Sehän on vaikka kuinka monen miehen fantasia, että saisi "kouluttaa" neitsyttä. Minä en usko hetkeäkään, että sinä olisit huono sängyssä. Miehellä on ihan selkeästi enemmän estoja kuin sinulla, eikä siinä ole kokemuksella tai kokemattomuudella mitään tekemistä. Vaikka olisitkin huono (mitä en yhäkään usko), mies yleensä ihailee ja hyväilee rintoja, persettä ym. ja syttyy siitä itsekin. Oma mieheni ainakin nyt vielä vuosien jälkeenkin jaksaa aina hämmästellä ja pitää hyvänä kehoani. Mielestäni miehesi ei käyttäydy ihan normaalisti. Tiedän, että kuulostaa kaukaa haetulta, mutta hän saattaa oikeasti olla hyväksikäytön uhri, tai jopa piilohomo. Olet nyt sen valinnan edessä, että oletko niin rakastunut, että sietäisit huonoa seksiä vuosikaudet, vai onko tämä jo nähty ja koettu, ja onko aika vaihtaa parempaan. Kysy mieheltä suoraan, mitä solmuja hänellä on seksin suhteen, ja katso miten hän reagoi. Mitä kärkkäämmin hän väittää ettei ole, sitä kovempaa hälytyskellojen pitäisi soida. Ja usko jo: SINÄ et ole huono. Kerro rohkeasti miehelle, mitä haluat, ohjaa kädet rinnoille jne. Jos hän välittää sinusta, hän haluaa että sinäkin nautit.

[/quote]

Minä ihan tosissani ajattelen, että vika on minussa, enkä ennen tätä keskustelu tullut edes ajatelleeksi, että hän voisi olla tyytyväinen tilanteeseen... Jos niin on, niin tämä ei kyllä suoraan sanottuna riitä minulle. 

Tunnen hänen vanhempansa, en usko, että siitä suunnasta ainakaan olisi hyväksikäyttöä, tosin kai sellainen salataan hyvin. Mutta homo... En tiedä, en ole olettanut niin, mutta... 

Hän tulee kohta iltavuorosta ja sanoi tulevansa käymään, minun pitää puhua hänen kanssaan... 

Vierailija
94/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:04"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 18:11"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 15:09"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 14:26"]

Minulle mies on ensimmäinen seksikumppani (vaikka olen jo 27), miehellä (34) on aiempaa kokemusta. En tiedä millaista seksi on ollut hänen entisten kumppaniensa kanssa, mutta minun kanssani hän ei nauti siitä yhtään. 

Olen sanonut miehelle, että sanoo vain ihan suoraan, mikä minussa on vikana tai mitä teen väärin, koska minulla ei ole aiempaa kokemusta, enkä tiedä, mitä minun pitäisi tehdä toisin ja tiedän jo valmiiksi olevani kokemattomuuteni takia huono, joten kestän sen kyllä. Mutta ei hän sano, hän vain sanoo, että "oli se ihan ok". "Ihan ok" seksi todennäköisesti ei lupaa pitkää suhdetta ja olen mielettömän rakastunut mieheen, joten olen pulassa. Ja minustakin on ikävää ja tylsää, ettei hän nauti, haluaisin osata tuottaa hänelle nautintoa. 

En tiedä, mitä tehdä... Oletan, ettei hän sano, koska pitää minua niin huonona, ettei ole edes mitään toivoa, että oppisin. Mitä minä voin tehdä? Miten saan hänet kertomaan, mikä minussa on vikana? Tai osaako joku esittää arvauksia siitä, mitä ehkä teen väärin?

[/quote] samalla voisi kysyä elämän tarkoitusta. yhtä monimutkaista. 
milloin olet viimeksi kysynyt häneltä kuulumisia? siis ihan aidosti.
stressi ja huolet saattaa tehdä ylläreitä näissä hommissa.
jotain on voinut jäädä kertomatta, äijät kun ei aina halua vaivata ylimääräisillä "höpinöillä".

eivät vaan tajua sitä, että jos asiat patoutuu liiaksi, se kostautuu.

esimerkiksi näin.

[/quote]

No ymmärrän tämän, mutta kun en saa mieheltä vastausta, niin kysyn sitten täältä arvauksia. :/

[/quote]

Miehet ei halua tuollaisia vastata. Itse olen mies enkä todellakaan rupea avautumaan kenellekkään.

Vaikea sanoa kun ei tiedä miehestä eikä teidän elämästä mitään. Mutta yritä ensiksi vaihvihkaa selvittää miehen elämän ongelmat? Eli tarkoita että onko hänellä töissä vaikeata vai jossain muualla? Sitä ei tarvitse kysyä vaan yrittää huomata se ihmisestä.

Yritän tässä ajaa sitä takaa että kun saat edes osan miehen ongelmista poistettua tai helpotettua niin mies tulee paremmalle päälle ja haluaa seksiäkin.

Esimerkki: Minulla oli paljon töitä pitkään. En jaksanut kotitoimistoani siivota enkä järjestellä romujani. Se ärsytti minua todella paljon. Sitten en ehtinyt tehdä oikeata ruokaa edes kun yritin pitää sitä romu kasaa edes jotenkin pystyssä. Olin huonolla päällä eikä seksi sujunut kun oli vitutusta niskassa. 

No vaimoni tämän tajusi (en sitä sanonut mutta se tajusi sen käytöksestäni ja manauksistani "tätä romua on joka paikassa jne").

Yhtenä päivänä kun tulin kotiin niin vaimoni oli siivonnut huoneeni, järjestänyt tavarani (puhdas kuin leikaussali), tehnyt kunnon ruokaa ja maksanut jopa laskut (samat rahat mutta ne laskut ärsytti kuitenkin). 

Olin ällikällä lyöty. Iloinen kuin mikäkin ja ruokalevon jälkeen vaimoni oli järjestänyt pikku yllätyksen: oli käynyt ostelemassa vaatteita jotka eivät juurikaan jättäneet arvailujen varaan mitään. Lopulta HÄN jopa nussi minua enkä minä häntä.

Aamulla hän kysyi että haluanko uusinnan? Arvaa vastaukseni :)?

Eli ole se aktiivinen osapuoli. Tee yllätys ja yritä poistaa ongelmat mitkä miestäsi häiritsee itse (älä rupea vaatimaan häneltä mitään) ja sitten ole aktiivinen sängyssä. Kun teet nämä niin miehesi into nousee heti ja kovaa. Hän tulee onnelliseksi, sinä tulet onnelliseksi ja kaikki voi hyvin. 

[/quote]

Siis miten nainen tulee tässä skenaariossa onnelliseksi? Siitäkö, että saa palvella miestä ilman, että itse saa mitään? 

[/quote]

Oletko lapsi? Sinun ajatusmallillasi kukaan ei tule onnelliseksi. 

Katsos kun on ongelmia niin toisen pitää ne ratkaista tai tulee ero. Ei tuossa puhuta siitä että toinen rupeaa toista ikuisesti palvelemaan vaan siitä että katkaistaan negatiivinen ketju. Jos rupeat vaatimaan jokaiselle asialle toiselta vastapainoa niin mikään ei muutu ja eroatte. 

Miestä ei seksi AP:n kanssa huvita koska hänellä on muita huolia eikä hän viitsi panostaa seksiin koska AP ei siihen ole panostanut. Jos AP vaatii mieheltä joka asiaan tasa-arvoa niin AP ja hänen miehensä eroavat. 

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta minä kyllä teen meidän seksissä moninkertaisesti enemmän työtä kuin poikaystäväni. Minä olen alusta saakka yrittänyt parhaani miellyttääkseni häntä, hän ei edes voi kertoa, mistä tykkäisi! Ja hänellä sentään on kokemusta, joten hän tietää ja osaa enemmän kuin minä.

Ja ihan sama, mitä se minusta kertoo, mutta minähän en aikuisen miehen laskuja ala maksamaan! En minäkään odota hänen kustantavan minun elämääni!

[/quote]

Et siis todellakaan tajua mikä tuossa oli pointtina... Eroa vaan. Parempi poikaystävällesikin.

[/quote]

No en kyllä todella tajua. Kai nyt miehelläkin jotain vastuuta siitä yhteisestä seksielämästä on, eikä vain naisella!

[/quote]

Oikeasti. Yritä nyt ryhdistäytyä aikuinen ihminen

Vierailija
95/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:29"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 19:34"]

jotain on voinut jäädä kertomatta, äijät kun ei aina halua vaivata ylimääräisillä "höpinöillä".

esimerkiksi näin.

[/quote]

No ymmärrän tämän, mutta kun en saa mieheltä vastausta, niin kysyn sitten täältä arvauksia. :/

[/quote]

Miehet ei halua tuollaisia vastata. Itse olen mies enkä todellakaan rupea avautumaan kenellekkään.

Vaikea sanoa kun ei tiedä miehestä eikä teidän elämästä mitään. Mutta yritä ensiksi vaihvihkaa selvittää miehen elämän ongelmat? Eli tarkoita että onko hänellä töissä vaikeata vai jossain muualla? Sitä ei tarvitse kysyä vaan yrittää huomata se ihmisestä.

Yritän tässä ajaa sitä takaa että kun saat edes osan miehen ongelmista poistettua tai helpotettua niin mies tulee paremmalle päälle ja haluaa seksiäkin.

Esimerkki: Minulla oli paljon töitä pitkään. En jaksanut kotitoimistoani siivota enkä järjestellä romujani. Se ärsytti minua todella paljon. Sitten en ehtinyt tehdä oikeata ruokaa edes kun yritin pitää sitä romu kasaa edes jotenkin pystyssä. Olin huonolla päällä eikä seksi sujunut kun oli vitutusta niskassa. 

No vaimoni tämän tajusi (en sitä sanonut mutta se tajusi sen käytöksestäni ja manauksistani "tätä romua on joka paikassa jne").

Yhtenä päivänä kun tulin kotiin niin vaimoni oli siivonnut huoneeni, järjestänyt tavarani (puhdas kuin leikaussali), tehnyt kunnon ruokaa ja maksanut jopa laskut (samat rahat mutta ne laskut ärsytti kuitenkin). 

Olin ällikällä lyöty. Iloinen kuin mikäkin ja ruokalevon jälkeen vaimoni oli järjestänyt pikku yllätyksen: oli käynyt ostelemassa vaatteita jotka eivät juurikaan jättäneet arvailujen varaan mitään. Lopulta HÄN jopa nussi minua enkä minä häntä.

Eli ole se aktiivinen osapuoli. Tee yllätys ja yritä poistaa ongelmat mitkä miestäsi häiritsee itse (älä rupea vaatimaan häneltä mitään) ja sitten ole aktiivinen sängyssä. Kun teet nämä niin miehesi into nousee heti ja kovaa. Hän tulee onnelliseksi, sinä tulet onnelliseksi ja kaikki voi hyvin. 

[/quote]

Ai että pitäisi siivota hänen kotinsa ja maksaa hänen laskunsa??? Juu, ei tule kauppoja! :D Tykkään hänestä kyllä, mutta en noin paljoa!

[/quote]

Et nyt oikein tajunnut ideaa. Se oli esimerkki. En tarkoittanut että sinun pitää maksaa mitään laskuja. Niin kuin sanoin tuossakin tapauksessa niin rahat on yhteisiä.

Idea oli se että sinun on ihan turha yrittää yhtään mitään seksuaallista jos toisella on muita murheita. Kulutat vain aikaasi eikä ikinä tule edistystä.

Jos et asiaa tajua niin tulette eroamaan. Se on 100% varmaa. 

Sinun pitää tarttua kokonaisuuteen eikä vaan seksiin. Sama juttu on myös miehen kanssa kuin naisen kanssa. 

[/quote]

En oikein usko, että hänellä on mitään murheita, ei hän ainakaan siltä vaikuta, vaan on iloinen oma itsensä. Ja kun joskus aiemmin hänellä oli jotain huolia, niin hän kyllä silloin kertoi. Ja hän kuitenkin haluaa harrastaa seksiä, vaikka se onkin ihan kamalaa. 

[/quote]

Kenen mielestä se on kamalaa? Sinun?

Kylläpä ahdistaisi jos kumppani olisi kaltaisesti. Jatkuvasti paineita seksistä ja tyytymätön kumppani.

[/quote]

Molempien. 

No jos hänellä on paineita meidän seksistä, niin hän salaa sen sitten vähän hemmetin hyvin! Minulla sen sijaan on paineita ja tyytymätön kumppani!

[/quote]

ONKO MIES SANONUT ETTÄ SEKSI ON PASKAA vai mistä olet sen keksinyt?

[/quote]

Mukava ja fiksu mies ei sano kumppanilleen, että seksi on paskaa. Mutta jos en saa hänestä irti minkäänlaista nautinnon ilmausta, niin eiköhän se ole itsestäänselvää. 

[/quote]

Mieshän saa orgasmin? sekö ei ole nautintoa? Miksi sinun on niin vaikea uskoa etteivät kaikki huuda ja riehu seksissä? Monet ovat hiljaisia. Vaikuttaa lähinnä siltä että sinulla on tarkka kuva siitä mikä on "hyvää" ja hyväksyttävää seksiä etkä ymmärrä että kuvasi ei ole totuus.

[/quote]

Orgasmilla ja nautinnolla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa miehellä. Mies voi saada orgasmin ilman nautintoakin. Olen mies ja tiedän sen. 

Vierailija
96/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:39"]

esimerkiksi näin.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Siis miten nainen tulee tässä skenaariossa onnelliseksi? Siitäkö, että saa palvella miestä ilman, että itse saa mitään? 

[/quote]

Katsos kun on ongelmia niin toisen pitää ne ratkaista tai tulee ero. Ei tuossa puhuta siitä että toinen rupeaa toista ikuisesti palvelemaan vaan siitä että katkaistaan negatiivinen ketju. Jos rupeat vaatimaan jokaiselle asialle toiselta vastapainoa niin mikään ei muutu ja eroatte. 

Miestä ei seksi AP:n kanssa huvita koska hänellä on muita huolia eikä hän viitsi panostaa seksiin koska AP ei siihen ole panostanut. Jos AP vaatii mieheltä joka asiaan tasa-arvoa niin AP ja hänen miehensä eroavat. 

[/quote]

Anteeksi nyt, mutta minä kyllä teen meidän seksissä moninkertaisesti enemmän työtä kuin poikaystäväni. Minä olen alusta saakka yrittänyt parhaani miellyttääkseni häntä, hän ei edes voi kertoa, mistä tykkäisi! Ja hänellä sentään on kokemusta, joten hän tietää ja osaa enemmän kuin minä.

Ja ihan sama, mitä se minusta kertoo, mutta minähän en aikuisen miehen laskuja ala maksamaan! En minäkään odota hänen kustantavan minun elämääni!

[/quote]

Osaatko lukea? Kukaan ei ole puhunut laskujen maksamisesta tai toisen elämän kustantamisesta. Voi helvetti kun aikuisille ihmisille pitää asiat vääntää rautalangasta.

Sinulla on ongelma ja SINUN se pitää ratkaista tai eroatte. Jos sinua ei kiinnosta asiat ratkaiseminen niin eroa mutta lopeta toi jankkaaminen. Kukaan ei rupea sinulle kädestä pitäen asioita opettamaan. Minä olen yrittänyt sinulle selittää asian miehen näkökulmasta ja selvästi mutta kun sinä pidät muita idiootteina ja odotat että he kirjoittaa tänne sivukaupalla jokaisesta asiasta selvennyksen niin olkoon.

Olen vain yrittänyt sinua auttaa mutta en rupea sinulle joka asiasta tekemään jotain psykologista selvitystä miksi asioihin vaikuttaa muutkin asiat kuin se suora syyllinen. 

[/quote]

MEILLÄ on ongelma ja minun on hyvin vaikeaa ratkaista sitä yksin, kun en saa miestä sanomaan sanaakaan! Ajatuksiakin minun pitäisi osata lukea?!

Ja ei millään pahalla, mutta mieheni ei taatusti sysäisi kaikkea vastuuta minulle, kuten sinä teet, joten et taida olla oikea ihminen vastaamaan. 

[/quote]

Sinullahan se vastuu on kun sinulla on ongelmakin. Et selvästi edes halua ratkaista asiaa vaan soudat edes takaisin. 

Vierailija
97/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Nyt meni kyllä väärin. Miehelle orgasmi ilman ejakulaatiota EI ole harvinainen. Ejakulaatio ilman orgasmiakaan ei ole mikään harvinaisuus. 

Se että ne liitetään niin tiukasti yhteen koska yleensä ne tulee samaan aikaan ei tarkoita että näin aina on. 

Vierailija
98/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 20:39"]

esimerkiksi näin.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Osaatko lukea? Kukaan ei ole puhunut laskujen maksamisesta tai toisen elämän kustantamisesta. Voi helvetti kun aikuisille ihmisille pitää asiat vääntää rautalangasta.

Sinulla on ongelma ja SINUN se pitää ratkaista tai eroatte. Jos sinua ei kiinnosta asiat ratkaiseminen niin eroa mutta lopeta toi jankkaaminen. Kukaan ei rupea sinulle kädestä pitäen asioita opettamaan. Minä olen yrittänyt sinulle selittää asian miehen näkökulmasta ja selvästi mutta kun sinä pidät muita idiootteina ja odotat että he kirjoittaa tänne sivukaupalla jokaisesta asiasta selvennyksen niin olkoon.

Olen vain yrittänyt sinua auttaa mutta en rupea sinulle joka asiasta tekemään jotain psykologista selvitystä miksi asioihin vaikuttaa muutkin asiat kuin se suora syyllinen. 

[/quote]

MEILLÄ on ongelma ja minun on hyvin vaikeaa ratkaista sitä yksin, kun en saa miestä sanomaan sanaakaan! Ajatuksiakin minun pitäisi osata lukea?!

Ja ei millään pahalla, mutta mieheni ei taatusti sysäisi kaikkea vastuuta minulle, kuten sinä teet, joten et taida olla oikea ihminen vastaamaan. 

[/quote]

Sinullahan se vastuu on kun sinulla on ongelmakin. Et selvästi edes halua ratkaista asiaa vaan soudat edes takaisin. 

[/quote]

Ja näissä tapauksissa, kun vaimo pihtaa, vastuu on miehellä, eikö niin?

Vierailija
99/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Nyt kyllä tuntuu olevan sinussa vikaa. Jankutat ja jankutat vaikka sinulle on tarjottu todella hyviä vastauksia. Miehesi on varmaan jo aivan poikki noiden vaatimuksiesi kanssa.

Ajattele miltä miehestäsi tuntuu?

Vierailija
100/129 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.02.2015 klo 22:01"]

[/quote]

[/quote]

Nyt kyllä tuntuu olevan sinussa vikaa. Jankutat ja jankutat vaikka sinulle on tarjottu todella hyviä vastauksia. Miehesi on varmaan jo aivan poikki noiden vaatimuksiesi kanssa.

Ajattele miltä miehestäsi tuntuu?

[/quote]

Tarjouttu hyviä vastauksia? Minua on lähinnä haukuttu hirveäksi ihmiseksi. No, mitä voi silti odottaa nettipalstalla, jonka miesjäsenistä 99 prosenttia on neitsyitä. 

Ei ainakaan seksin saralla voi olla "aivan poikki", kun ei ole mitään tehnytkään...

Mieheni on tosiaan tullut jätetyksi kaikissa aiemmissa parisuhteissaan ja alan ymmärtää, miksi.